T
Täysikuu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Olen käynyt psykologeilla ja koettanut vaikka mitä.
Pienestä tytöstä asti kun tuollainen mies kasvattaa, ei voi kasvaa muuta kuin kieroon.
Olen itsetunnoton, pahoinvoiva ja tunnen olevani täysin mitätön.
Tuo mies sen minulle teki.
Se aina jaksoi toistaa että sinä et ole mitään ja koska olet tuollainen, et kaskaan saa kavereita ja sinun elämästä ei tule mitään.
Minun olisi pitänyt olla hiljaa, totella ja painua maanrakoon. Perusluonne minulla on hyvin temperamenttinen ja sehän ei hänelle sopinut.
Voi miten paljon me riideltiin.
Sain selkääni 15v. asti. :/
Sen jälkeen nousi uhma ja kun ensimmäisen kerran uskallin katsoa tuota miestä silmiin, loppui lyöminen. Ajatelkaa, piti uskaltaa katsoa silmiin!![]()
Miten kylmät ja kuolleet ne silmät olikaan, en unohda ikinä! Katse piti kääntää äkkiä pois.
Eipä mennyt aikaakaan kun muutin pois kotoa, minut laitettiin pois niin nuorena kun en enää ollut kelpaava kotona olijaksi, olinkin uhmakas ja hankala.
Kovaa on ollut elämäsi! Tiedän millaista, oma isäni oli narsisti pahimmasta päästä!
Ihan samanlaista, minä pääsin vasta 18v pois kun tulin raskaaksi ja menin naimisiin.
Olen monesti miettinyt että kuinkahan kerkesin raskaaksi kun "ukko" aina vahti!
Olen paljon joutunut kasvattamaan itseäni ja onneksi en ole samanlainen.
Kuitenkin vasta vanhempana olen saanut itsekunnioitukseni. Olin äidillekin kauan katkera miiksi ei eronnut vaikka aina toivoimme.
Oikein paljon ISOJA HALEJA sinulle ja voimia!