Onpas todella ikävä tilanne. :hug:
Etkö sä voisi mennä sinne siskopuolesi luo muutamaksi päiväksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:Onpas todella ikävä tilanne. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaisia sitä jne:Huhhuh. VIKAA on äidissäsikin, eikä vain isäpuolessasi. Uskomatonta, että tulee joku äijänkäppyrä ja äiti on valmis - juu, aivan oikein VALMIS - hylkäämään omat lapsensa. Aikamoinen suhde pitää olla... Äitisi ei ole minkään arvoinen ihminen. Pistäisin välit poikki, että saisi elää omaa elämäänsä prinssinsä kanssa kaikessa rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiiri79:Itkettää :'( Todella kylmä isäpuoli. Äitisi on joutunut tekemään todella rankan valinnan. En voi ymmärtää että mies ei anna tavata lapsiaan. En ymmärrä sitä miestä yhtään. Jos se välittäisi oikeasti äidistäsi, antaisi hän äitisi olla yhteydessä lapsiinsa. Miten äitisi ottaa asian sisimmässään, hänhän parhaiten tuntee sinut ja sinun tilanteesi. Ei varmaan helppoa.
Haleja sinulle :hug: Mulle tuli paha olo sun puolestasi.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:Onpas todella ikävä tilanne. :hug:
Sisko lukeutuu porukkaan 'kovat ja kylmät'. En voi mennä sinne. Hänellä omat hankaluutensa ja avioliitossaan kovasti ongelmia.
Tämä siskon mies haukkui minut pentuna mustalaiseksi kun kesäisin kassien kanssa menin heille pariksi viikoksi kylään.
Hoisin pienenä tyttönä heidän lastaan sillon kesäisin ja he pääsivät bilettämään, siltikin tämä mies minua niin inhosi ja kai tulee aina inhoamaan. Hänen mielestään kun vain vahvat ja työssäkäyvät on ihmisiä.
Siskoni on hoitanut heidän kaksi lastaan ja yrittänyt päästä töihinkin välillä. Silti miehensä silmissä hän on pelkkää paskaa ja joutava elätettävä.
Siskonikin sitten valitsi miehen väärin..
Johtuukohan äitisi paniikkihäiriökin tästä?Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ei äiti tule.
Sillä paniikkihäiriö ja ei voi matkustaa linja-autossa, saatikka lähteä ajamaan tuota 200km matkaa.
26pv. äidillä 6-kymppiset ja laittoi viestiin että silloin voidaan tulla kun TARVITSEE minua tarjoiluun ja tiskaamiseen.
Taidan jättää väliin.
Jos en saa käydä silloin kun todella äitiä tarvitseisin, niin en mene ollenkaan.
Isäpuoli inhoaa ajatusta niistä synttäreistä ja aikoo lähteä pakoon koko touhua.
Inhottava mies. Se on niin erakko ja vihaa kaikkia ihmisiä, haluaa äidin omia ja sen on tehnytkin.
:'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:Onpas todella ikävä tilanne. :hug:
Sisko lukeutuu porukkaan 'kovat ja kylmät'. En voi mennä sinne. Hänellä omat hankaluutensa ja avioliitossaan kovasti ongelmia.
Tämä siskon mies haukkui minut pentuna mustalaiseksi kun kesäisin kassien kanssa menin heille pariksi viikoksi kylään.
Hoisin pienenä tyttönä heidän lastaan sillon kesäisin ja he pääsivät bilettämään, siltikin tämä mies minua niin inhosi ja kai tulee aina inhoamaan. Hänen mielestään kun vain vahvat ja työssäkäyvät on ihmisiä.
Siskoni on hoitanut heidän kaksi lastaan ja yrittänyt päästä töihinkin välillä. Silti miehensä silmissä hän on pelkkää paskaa ja joutava elätettävä.
Siskonikin sitten valitsi miehen väärin..
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Johtuukohan äitisi paniikkihäiriökin tästä?Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ei äiti tule.
Sillä paniikkihäiriö ja ei voi matkustaa linja-autossa, saatikka lähteä ajamaan tuota 200km matkaa.
26pv. äidillä 6-kymppiset ja laittoi viestiin että silloin voidaan tulla kun TARVITSEE minua tarjoiluun ja tiskaamiseen.
Taidan jättää väliin.
Jos en saa käydä silloin kun todella äitiä tarvitseisin, niin en mene ollenkaan.
Isäpuoli inhoaa ajatusta niistä synttäreistä ja aikoo lähteä pakoon koko touhua.
Inhottava mies. Se on niin erakko ja vihaa kaikkia ihmisiä, haluaa äidin omia ja sen on tehnytkin.
:'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äitisi mies on NARSISTI!?Eli mielessä vikaa..Onko hän sellainen että vain hän on oikeassa ja kaikki muut hänen alapuolellaan?
Jos tällä miehellä on huono itsetunto ja jotenkin pelkää,että te voisitte kääntää äitinne häntä vastaan..Sairas mieli voi ajatella vaikka miten päin.
Surkea tilanne.Mä varmaan toivoisin,et tollanen mies kuolisi ja äiti löytäisikin paremman..:/
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaisia sitä jne:Huhhuh. VIKAA on äidissäsikin, eikä vain isäpuolessasi. Uskomatonta, että tulee joku äijänkäppyrä ja äiti on valmis - juu, aivan oikein VALMIS - hylkäämään omat lapsensa. Aikamoinen suhde pitää olla... Äitisi ei ole minkään arvoinen ihminen. Pistäisin välit poikki, että saisi elää omaa elämäänsä prinssinsä kanssa kaikessa rauhassa.
No tuotakin mieltä voi olla. Jos tämä äitini olisi sinun äiti, et ajatteleisi noin. :/ Ei omaa äitiään voi syyllistää noin rankasti, ainakaan minä en voi.
Mä luulen, että se on se rakkaus! Kun rakastaa äitiään, sitä kestää aika paljon ikäviäkin asioita. Ja jos jota kuta rakastaa, siihen ei tosiaankaan laita välejä poikki!Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaisia sitä:Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaisia sitä jne:Huhhuh. VIKAA on äidissäsikin, eikä vain isäpuolessasi. Uskomatonta, että tulee joku äijänkäppyrä ja äiti on valmis - juu, aivan oikein VALMIS - hylkäämään omat lapsensa. Aikamoinen suhde pitää olla... Äitisi ei ole minkään arvoinen ihminen. Pistäisin välit poikki, että saisi elää omaa elämäänsä prinssinsä kanssa kaikessa rauhassa.
No tuotakin mieltä voi olla. Jos tämä äitini olisi sinun äiti, et ajatteleisi noin. :/ Ei omaa äitiään voi syyllistää noin rankasti, ainakaan minä en voi.
Kyllä mä ajattelisin just noin jos oma äitini olisi kyseessä. Miksi omaa äitiä ei muka voisi syyllistää noin rankasti? Miksi, jos kerran on ansainnut syyllistämisen käytöksellään? Onko sinusta äiti aina se pyhä ihminen, jota ei missään olosuhteissa saisi arvostella?
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:En syytä äitiä mistään. Äiti on heikko ihminen ja on ollut vietävissä.
En ikuna voisi olla äitille vihassa ihan tosissani.