Itku kun voi olla niin väsyny ja saamaton!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Pitäis siivota mutta tässä mä vaan katon että mistä pitäis alottaa enkä saa aikaseks mitää...

siivoominen rupee kyllä olee vaikeeta kun jos täytyy kumarrella niin tulee oksennus, mutta silti miks ei saa itteään niskasta kiinni...

ukko just aamulla ilmotti mulle ja pojalle et jos ei oo siivottu niin ei lähetä mummolaan viikonloppuna...poika siitä otti nokkiinsa en minä mut tiiän mikä huuto alkaa jos en oo siivonnu ku se tulee kotiin..

Nurmikkoki pitäis leikata... :headwall: :headwall:

millä mä saisin inspiksen siivoukseen??? vinkkejä

Jos ei jaksa mitenkään nyt siivota niin eikö vois vaan jättää sotkua ja paeta sinne mummolaan viikonlopuksi relaamaan ja hoitaa koti sitten kun palaa (toivottavasti) levänneenä?

Tai jos pakko tänään siivota niin lähde pojan kanssa reippailemaan tai vaikka kahvilaan nauttimaan pulla-kahvit ja sitten vasta kotitöiden pariin. Yleensä tekemisestä saa energiaa, tai mä ainakin vaan laiskistun jos koitan vähän makoilla tms.

heiluta rättiä hetko ja sit tuut tänne lukee taas pari otsikkoa.. :) semmoi intensiivisessiota :D
Sullahan on toi kuulakin jo niin iso (LA180608? eikös) et mun ukko ainakaan ei antanu tossa tilassa liikoja mun siivoilla... tsemii !!

Alkuperäinen kirjoittaja näin!:
nouse pois koneelta ja ala vaan siivota,siitä se inspis lähtee ku vaan tekee hulluna,tiedän kokemuksesta,vihaan siivousta :D

ennen toi toimiki mutta näin viimesillään raskaana se ei näköjään päde..yöt oon nukkunu niin huonosti et voisin mielummin mennä sänkyyn nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Tällei mie teen:
heiluta rättiä hetko ja sit tuut tänne lukee taas pari otsikkoa.. :) semmoi intensiivisessiota :D
Sullahan on toi kuulakin jo niin iso (LA180608? eikös) et mun ukko ainakaan ei antanu tossa tilassa liikoja mun siivoilla... tsemii !!

no tässä ajattelin nyt samalla tyhjätä tän pöydän...

joo siis ukkohan ilmotti tossa et kun pitää huoneet vaihtaa niin mä leikkaan nurmikon koska en voi kantaa mitään.....

Yhteistyössä