Itku tuli kun anoppi haukkui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraaaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraaaas

Vieras
En saanut anoppilassa uunin peltiä auki, kun oli jotenkin jumissa. Anoppi räksytti vieressä halveksivalla äänellä, miten on kumma kun en ossaa uunin peltiä aukasta, "nuin pitkä immeinen eikä saa uunin peltiä auki", tätä se toisti niin pitkään, että lähdin ulos itkemään. Edellisen kerran käydessä, oli helle päivä ja olin lyhythihaisessa paidassa, niin katsoi mun muutamia näppylöitä olkapäissä ja kysyi, että ilkeenkö kulkee kylällä tuolla tavalla, kun on finnejä. Kyllä tän kestäs jos äänestä ei kuulis se halveksuva sävy. Samalla sävyllä se puhuu kyllä monelle muullekin.
Ihmetyttää vaan, että miten se kohtelee tuolla tavalla ihmisiä, jotka tulee kuitenkin häntä auttamaan.
Saa kommentoida.

En saanut anoppilassa uunin peltiä auki, kun oli jotenkin jumissa. Anoppi räksytti vieressä halveksivalla äänellä, miten on kumma kun en ossaa uunin peltiä aukasta, "nuin pitkä immeinen eikä saa uunin peltiä auki", tätä se toisti niin pitkään, että lähdin ulos itkemään. Edellisen kerran käydessä, oli helle päivä ja olin lyhythihaisessa paidassa, niin katsoi mun muutamia näppylöitä olkapäissä ja kysyi, että ilkeenkö kulkee kylällä tuolla tavalla, kun on finnejä. Kyllä tän kestäs jos äänestä ei kuulis se halveksuva sävy. Samalla sävyllä se puhuu kyllä monelle muullekin.
Ihmetyttää vaan, että miten se kohtelee tuolla tavalla ihmisiä, jotka tulee kuitenkin häntä auttamaan.
Saa kommentoida.

Miksi autat tuollaista kyykäärmettä ja otat haukut vastaan!!!! Haloo

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Rasittava akka.
Elämääsi helpottaa, jos opettelet päästämään kaiken hänen sanomansa saman tien toisesta korvasta ulos. Turha tuollaisten takia on mieltänsä pahoittaa, etenkin jos on kaikille ilkeä.

Jos kyse olisi jostakusta muusta kuin anopista, neuvoisin vastaamaan samalla mitalla. Mutta vaikutat henkilöltä, joka ei siihen ehkä pysty ja toisaalta, kyse on miehesi äidistä, joten helpommalla pääset, kun vain annat olla.

Saa kommentoida.

Jo se anoppi on noin ilkee niin älä mene sen tykö. Kiukutelkoon keskenänsä.

No mitähän pahaa tossakin taas oli?
Miten voi olla noin heikko ihminen, että tollasesta alkaa pillittää.
Ilmeisesti itsestäni on kasvanu aika sisukas ja kova kun en edes olkapäitäni tollasesta kohauttas.

Joskus pitää osata sanoa, että "pidä tunkkis saatana".
No joo, näinhän se on. Hyvässä tapauksessa anoppi tajuaa käyttäytyneensä huonosti ja parantaa vähän tapojaan. Mutta huonossa tapauksessa asiasta kehkeytyy vain jatkuvaa riita ja naljailua, mikä rasittaa paitsi asianosaisia, myös miestä eli anopin poikaa.
Jos kyse on katkerasta läpeensä ilkeästä toisten väheksyjästä, kuten aloittajan tapauksessa, niin veikkaisin, että tässä kävisi jälkimmäisellä tavalla.

No joo, näinhän se on. Hyvässä tapauksessa anoppi tajuaa käyttäytyneensä huonosti ja parantaa vähän tapojaan. Mutta huonossa tapauksessa asiasta kehkeytyy vain jatkuvaa riita ja naljailua, mikä rasittaa paitsi asianosaisia, myös miestä eli anopin poikaa.
Jos kyse on katkerasta läpeensä ilkeästä toisten väheksyjästä, kuten aloittajan tapauksessa, niin veikkaisin, että tässä kävisi jälkimmäisellä tavalla.

Sen tunkin pitämisen voi myös jättää pysyväksi olotilaksi :LOL:

Itse en henk. koht. jaksaisi kuunnella ihmistä, joka on jatkuvasti ilkeä ja pahantuulinen. Jättäisin vierailut sikseen. Tuskin jaksaisin edes avautua asiasta.

Yhteistyössä