Itkupotkuraivariii!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UniQuePopPy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UniQuePopPy

Tunnettu jäsen
18.04.2012
2 289
128
63
Mä en saa ikinä sitä kolmatta lasta :( 2vuotta jo ilman minkäänlaista ehkäisyä, tuloksena yksi keskenmeno ja kohdunulkonen, kohdunulkonenkin leikattiin lopulta pois ja toinen munatorvi poistettiin... Että jee... Vuosi jo tuostakin :( Kai tämä on vaan pakko hyväksyä että tämän pitää mennä näin. Ja mua ei mikään ärsytä niin kamalasti kuin se, että joku on huolesta soikeena jos ei kolmeen kuukauteen tärppää! Ja nyt pisti kyllä mieskin jo jarrut päälle... "Mitä me kolmannella tehdään, kun on jo noissa kahdessakin tekemistä.." Murr... ET sellasta... Oli pakko vähän purkaa jonnekin.

minun tuurilla jos tulisin vielä raskaaksi, se raskaus olis toinen kohdunulkonen, sekin leikattas pois ja sitten ei enää oikeastikaan olis mitään mahiksia...

Vai onko toisen kohdunulkoisen mahdollisuus hyvin pieni? Eikö se ku-raskaus ole muutenkin aika epätodennäköinen? :O
Ymmärrän kyllä hyvin tuntemuksesi, olen itsekin kieriskellyt 3 vuotta noissa tuntemuksissa. Nyt olen tosin päässyt yli, enkä enää edes toivo raskautta ja vauvaa varsinkaan.

Vai onko toisen kohdunulkoisen mahdollisuus hyvin pieni? Eikö se ku-raskaus ole muutenkin aika epätodennäköinen? :O
Ymmärrän kyllä hyvin tuntemuksesi, olen itsekin kieriskellyt 3 vuotta noissa tuntemuksissa. Nyt olen tosin päässyt yli, enkä enää edes toivo raskautta ja vauvaa varsinkaan.

kyllä suosittelivat menemään varhaisultraan tuon kohdunulkosen jälkeen, ne todennäkösyys prosentit on kyllä suuremmat saada toinen KU. Jos leikkauksesta on jäänyt jotain arpeumia tai muuta vastaavaa, että munasolu ei pääse kiinittymään oikeaseen kohtaan... eipä mullakaan tässä enää mikään kuume ole, enkä tosiaankaan jännitä mitään menkkojen alkamista tai vahtaa ihteäni. Tympäsee kun jotkut puskee niitä mukuloit vuoden välein ja lapsiluku on 6. Ite olen näköjään niin tuhkamunasarja ettei kolmanteen riitä panokset... ja pyydän anteeksi niiltä, jotka ei voi saada yhtäkään, mut joo... ärsyttää.

Voi sinua :hug: Joskus on parempi hellittää toiveissa vähän, pitää taukoa kaikissa odotuksissa ja antaa itselleen vapaus luovuttaa. Pettymyksen tunnekin voi tuoda sen levon, jota tarvitset juuri nyt. Voit vapauttaa itsesi siitä pakosta saada se kolmas lapsi ja jättää täysin kehosi päätettäväksi, tuleeko sitä vauvaa vai ei. Ei tästä kommentista varmastikaan sinulle mitään lohtua ole, mutta toivon teille silti parasta ja toivon, että kehosi päättää sen kolmannen teille vielä antaa.