N
"nainen"
Vieras
Olen tässä pohtinut parisuhdetta. Menin niinkin pitkälle kun hokasin että taidan kulkea samoja polkuja, olla samanlainen kun äitini äiti ja äitini. Ehkä en vaan osaa/halua elää parisuhteessa. Vielä muutama vuosi sitten halusin parisuhteen, naimisiin ja lapsia. Sain perheen. Mies on tottunut lapsuuden kodissa siihen että äiti hoitaa kaikki kotityöt ja passaa. Ilmeisesti odottaa samaa minulta. Hoidan lapset ja kodin mukisematta. Passaan koko suvun jouluna jne... Hänestä on mukavaa kutsua meille sukulaisia joulun viettoon esim. mutta hän sitten istuu ja tuijottaa telkkaria kun meillä on vieraita. Noloa! Ei tule edes syömään pöytään yhtä aikaa. En ymmärrä miksi näin! Hän ei puhu mistään, häntä ei saa arvostella, ei kehottaa käyttäytymään asiallisesti. Olenko nipo?? Inhoan meidän nykyistä kotia. Se ei ole alkuunkaan kodikas. Liian iso ja kolho. Haluaisin asua pienemmässä, järkevääkin se olisi taloudellisesti. Mies ei suostu. Hänellä ei ole sen suurempi palkka kuin minullakaan. Ei vaan saa päätään pilvistä! Minä haluaisin ottaa ja lähteä lasten kanssa asumaan muualle. En kaipaa miestä, en nykyistä enkä ketään enää koskaan. En ainakaan yhteistä osoitetta. Mikä mua vaivaa :/