M
minä vain
Vieras
Eli onko kukaan käyttäny näitä itseruskettavia? Onko se suihkutettava parempi,vai voide? Ja onko ne yleensäkin hyviä,ettei jää keltaiseksi,tai "klimppeihin"? Mitä suosittelette? Mä kun en yleensä oo käyttäny,ja ajattelin et josko koittais..