Itseruskettavista voiteista kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
Eli onko kukaan käyttäny näitä itseruskettavia? Onko se suihkutettava parempi,vai voide? Ja onko ne yleensäkin hyviä,ettei jää keltaiseksi,tai "klimppeihin"? Mitä suosittelette? Mä kun en yleensä oo käyttäny,ja ajattelin et josko koittais..
 

Yhteistyössä