itun ittu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itun ittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itun ittu

Vieras
Ekaa kertaa kaksosten syntymän jälkeen ulkona (miehen pikkujouluissa). Mielestäni pieni sanaharkka aluksi, mutta mieheni sanoi, että ole LEHMÄ hiljaa. Juu-u nyt en pääse tosta lehmästä yli...ei helvetti, kun vieläkin vituttaa. Ollaan oltu 11 vuotta yhdesä ja ekan kerran haukkuu minua ! Siis vitututtaa oikeesti, tulostin jo avioerohakemuksen netistä...toi pissipää ei ansaitse minua. Ok, olen huppelissa kun taksi toi kotiin ja tätä kirjoittelen, mutta jääköön pissipää viettämään firman pikkujouluja (mikä muuten on yhteinen) ihan keskenään. Tämä märehtijä lähtee nukkumaan :>

[QUOTE="...";25150901]:heart:

Hengittele rauhassa, tila paranee huomiseksi.

Ja tuon kuuleminen otti koville vain, koska et ole tyytyväinen itseesi.[/QUOTE]

Sinusta on siis ihan kohtuullista, että naista kutsutaan lehmäksi ja ongelma on naisen omassa päässä jos loukkaantuu siitä:O Minä ottaisin todella raskaasti jos minua nimiteltäisiin eläimeksi tai miksi tahansa. Se olisi anteeksipyynnön paikka ja sen jälkeenkin menisi varmaan tovi ennen kuin asia lähtisi mielestä.

Sinusta on siis ihan kohtuullista, että naista kutsutaan lehmäksi ja ongelma on naisen omassa päässä jos loukkaantuu siitä:O Minä ottaisin todella raskaasti jos minua nimiteltäisiin eläimeksi tai miksi tahansa. Se olisi anteeksipyynnön paikka ja sen jälkeenkin menisi varmaan tovi ennen kuin asia lähtisi mielestä.

No ei tietenkään ole. Mutta jos ap on jo ottanut lämmöt miehelle ja lähtenytkotiin, eiköhän tuossa kannata aamuun odotella. Miehen voi kyllä ojentaa aamullakin. Ei kuitenkaan ehkä eropaperien paikka?! Tuskinpa aapeekään on ihan ihanian ollut, jos mies lehmäksi haukkuu? Känniturhuuksia.

[QUOTE="...";25150901]:heart:
Ja tuon kuuleminen otti koville vain, koska et ole tyytyväinen itseesi.[/QUOTE]

Minusta tämä on myös tosi loukkaavasti sanottu. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen kestäisi halveksivat kommentit kuin mies?

Yhteistyössä