IVF/ICSI-munasolupuntio vko47/PAS tammikuu2007

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
heipä hei!Mitäpäs teille tytöt kuuluu?Joko Ronja sulla on ollut mitään "merkkejä"puoleen jos toiseen?Mitkäs Maisalla on tuntemukset?
Omaa napaa.. :) Mulla siis menossa pp13,kp29/27-30,en jaksa muistaa milloin olisin päässyt näin pitkälle menkkoja odotellessa ettei ole tullut tuhrun tuhrua olleskaan eikä oikeistaan muutenkaan merkkiäkään siitä että ne alkas..Olen tässä yrittänyt elellä päivän kerrallaan ja olla tarkkailematta itseään liikaa mutta yöunetkin on meinannu kokonaan mennä kun ethän sinä näitä ajatuksia saa laitettua yöksikään pois päästäsi ;) Varovaisen toiveikkaina huomista päivää odottelen, sillä huomennahan tämä kaikki sitten taas selviää kun testiin menen :snotty: Maisa kyselit noista soluista,mulla tais molemmat olla vain 2-soluisia mitkä nyt laitettiin mutta alkoivat kylläkin heti jakautumaan kun otettiin sulamaan..Hyvät mahikset teiläkin on,ei se muu auta kun odotella ja katsoa mitä tulee.. :heart: Palailen huomenna kertomaan itketäänkö täällä ilosta vai surusta
Terkuin Miwa :hug:

onnea hirmusti miwa! toivottavasti tärppää! :hug: hyvältä ainakin kuullostaa. =) mitkäs ronjan fiilikset tosiaan on,täällä ollaan jo uteliaita =)
täällä mennään tasasta tahtia, ei oireita oikein mihinkään suuntaan, kyl tää aika menee hitaaaasti!

-maisa pp3 :heart:

No heippa taas pitkästä aikaa! Aivan ensimmäiseksi hurjan paljon onnea Miwa sinulle huomiseen testiin :heart: Onko sinulla jo tietoa milloin saat tuloksen? Tulehan kertomaan sitten! Minä olen täällä jo ihan jännittyneenä sinun puolestasi :) Jotenkin minulla on nyt sellainen tunne että nyt sinä onnistut!!!!
Minä tulen täältä perässä kovaa vauhtia. Oireita ei ole minullakaan suuntaan eikä toiseen ja olen ainakin tässä vaiheessa ikionnellinen :D ettei ole. Ja mikä parasta,minäkin olen selvinnyt näin pitkälle ilman tuhruiluja..jes! Viimeksihän alkoi tuhruilla jo muistaakseni pp11.
Joo kyllä nuo yöunet tahtoo täälläkin olla vähän levottomat kun ajatukset myllertää niin hurjaa vauhtia =)
Maisalle myös valtavasti tsemppiä piinistelyyn :hug: ja älä todellakaan ole pessimisti pienokaisesi suhteen,sillä maasta se pienikin ponnistaa. Niin ja minullahan oli alkio myös kolme soluinen,elikkä oli menettänyt yhden solun sulatuksessa mutta oli biologin mukaan hyvässä kasvuvauhdissa ja se tieto riittää minulle.

Voimia ja plussatuulia teille :heart:

hei!Pudottiin taas korkealta ja kovaa eli testi oli negatiivinen taas kerran :'( :'( :'( En edes saanut kiinni lapsettomuuspuolen ihmisiä vaan soitin siihen naistentautienpolille ja ne siellä katsoi tuloksen.Soittelen huomisaamuna sitten soittoajalla ja kyselen mitä tässä nyt itten tehdään??Meillähän ei siellä pakastimessa ole nyt enää mitään kun kaikki käytettiin :( Lääkäri sanoi silloin siirtopäivänä että hänellä on valmiit suunnitelmat jatkoista jos halutaan jatkaa hoitoja mutta ei vielä puhunut niistä mitään.
Kyllähän tässä on saanut itkeä silmät punasena,otti mies myös todella raskaasti ja itkettiin yhdessä :'( Onneksi mulla vapaapäivä että saa nyt surra rauhassa...Menkat mulla ei ole alkaneet vieläkään liekö nuo luget pidättelee,lopetin ne eilisiltaan.?Mutta tsemppiä tyttäret teille ja toivottavasti teille nuo plussatuulet puhaltelisi :heart:
Terkuin kyynelehtivä Miwa

Voi Miwa,en löydä sanoja :hug: Olen tosi surullinen sinun puolestasi. Olisin niin kovasti toivonut teidän viimein onnistuvan.
On kuitenkin hyvä asia että sinulla on myös niin ymmärtäväinen mies ettet ole yksin surusi kanssa.
Hienoa että jaksat ajatella vielä jatkohoitoja =) kyllä se ennemmin tai myöhemmin tärppää. Hirveätä odottamista ja pettymysten sietokykyähän tämä vaatii meiltä kaikilta,mutta eiköhän sitkeä yrittäminen tuota vielä joskus tulosta.
Olet kyllä tosi hieno ihminen kun jaksat toivotella vielä toisille hyvää tuuria oman surun keskellä.
Ethän nyt kuitenkaan unohda meitä kokonaan? Sillä olisi mukava kuulla sinusta edelleen :heart:

Valtavasti voimia sinulle.

Ja Maisalle edelleen plussatuulia :heart: Minkälaiset tuntemukset masussa?

voi ei miwa, olin jo ihan varma että te nyt onnistutte :heart: kuten ronja sanoikin on hyvä että jaksatte katsoa eteenpäin vaikka se tällähetkellä ei mitään ihan helppoa ole, sitähän tämä on,ylä ja alamäkeä, mut siinä uskossa on jatkettava et kyllä se vielä onnistuu ja sittenkun se onnistuu niin mikä valioyksilö meille tuleekaan =) :hug: toivon teille kaikkea hyvää ja jaksamisia, toivottavsti kuullaan vielä :heart:
ronja,joko sun testipäivä kohta lähestyy?mulla on kokoajan ollu vahva plussa tunne sunkin suhteen =) itsellä tää on toivoa ja epätoivoa vuorovälein, ei mitään tuntemuksia joten toiveet ei kovin korkeella,kalenterista on katsottu jo tulevat ifv päivät ensikiertoon.. :headwall:

edelleen kovasti tsemppiä toivotellen :heart: maisa

Heippa tytöt! Eilen oli sitten pp14 ja tein testin,mikä näytti tietty negaa :'(
Soitin polille ja kerroin mikä oli testi tulos ja ettei menkat ole vielä alkaneet,niin sanoivat että jatka vielä lugesteronien käyttöä ja testaa maanantaina uudelleen jos ei vuoto ala! Ei se kyllä mihinkään muutu mut voihan noita jatkaakin. Täytyy kyllä myöntää että tämä nega tuntui paljon raskaammalta kuin viimeksi tuoresiirrossa. Onneksi nyt on peräti kolmen päivän vapaat,niin saa rauhassa toipua tästä.

Mitenkäs Miwa joko olet soittanut jatkosuunnitelmista? Minkälainen mieliala sinulla nyt on?
:hug:

Jokos Maisalla on ilmestynyt minkäänlaisia oireita? Nyt pitää sitten jännätä että jospa sinä saisit edes plussan niin antaisi vähän enemmän uskoa onnistumiseenkin. Pidän sinulle kaikkia varpaitakin pystyssä että nappaisit plussan :heart:

heippa sisaret, voi vitsi ronja :hug: mua niin harmittaa teidän puolesta,olisin niin suonut plussat teille molemmille..meillä on kyllä nyt jotenkin kirottu tämä ketju, mullakin nimittäin vahva nega tunne pp6, eikä mitään oireita,ajattelin jo ensviikon alulla testalla että pääsee niistä lugeista ja sitten seuraavaan ivf:ään, hyvästi säästöt.. :'(

uskon, että se on kerta kerralta raskaampaa ku aina pitää uudestaan koota itsensä ja uskoa siihen onnistumiseen jota ei sitten tulekkaan..toivotaan että mekin ne plussat vielä napataan ja mehän napataan! =) :heart: mitkä sulla on nyt jatkosuunnitelmat?
ja mites miwa joko eälmä alkaa näyttään valoisemmalta ? :hug:

:heart: maisa

Maisa!!! Älä vaan lopeta lugeja ennekuin saat luvan lääkäristä vaikka testaisitkin negan, kuitenkin nega on vasta nega kunhan piina aika on ohi. Mä itse testailin etukäteen ja olikohan se pp12 vasta kun sain tosi haalean haamun!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 09:33 maisa kirjoitti:
kiitos peuhu vinkistä =) oliko sulla miten oireita silloin? :heart:

Ei mitään oireita paitsi sellaisia mitä lugetkin voi aiheuttaa niin kuin turvotusta vatsassa ja rinnoissa vähän. Pahoinvointikin tuli sit paljon myöhemmin ja kestikin sit pitkään noin viikolla 17 asti.Nyt olen viikolla 26+5. Pidän peukkuja plussan puolesta ja tarrasukkia mukaan :wave:

Hei!Voi ei,olen todella pahoillani Ronja sinun puolestasi :'( Ei meillä nyt oikein ole nämä hommat menneet niin kuin olis itse toivonut :( Itsellä ollut tosi vaikeaa taas kestää kaikki tämä tuska mikä sisältä kumpuaa.On ollut todella vaikeita päiviä ja itku ollut herkässä.Meillä kanssa tämä oli nyt paljon vaikeampaa kuin tuoresiirron jälkeen kun toiveet oli jotenkin korkealla onnistumisen suhteen.Sillä tästä toipuminen taitaa kestää kauan,mieli on tosi maassa ja usko tulevaan ei ole nyt kovin toiveikas :(
Soittelin hoitajalle silloin torstaina,seuraavat hoidot,suunniteltu puntioviikko,sijoittuu vasta toukokuulle..Sinne on taas pitkä odotus ja jos taas tulee pettymys en tiedä miten sen jaksaa..Täyttyy tässä yrittää jaksaa jatkaa ns.normaalia elämää eteenpäin.Mutta en halua masentaa teitä enempää..toivottavasti Maisa edes sulla tärppäis ja lopeta niitä Lugeja vielä ennen kun olet testit tehtnyt.Mullakin menkat alkoi vasta kaksi päivää siitä kun ne lopetin.En varmaakaan jaksa nyt hirveesti täällä käydä kirjoittelemassa mutta hyvää kevään odotusta teille Ronja ja Maisa :heart: Terkuin Miwa :hug:

Huhuu Maisa!!!! Mitenkäs sinun piinistely etenee? Milloin sinulla olisi sitten testaus edessä? Minä pidän täällä peukkuja pystyssä että sinä nappaisit sen kauan odotetu plussan :heart:

heips
kotiuduin juuri pikaiselta etelän matkalta B) ei tullut plussaa meidänkäään talouteen, niinkuin arvelinkin..että uusi ivf sitten edessä taas seuraavaan kiertoon :headwall:
kyl tää meidän ketju on ihan selvästi kirottu.. :'( mutta eteenpäin mennään ja toivotaan että se plussa osuis joskus meidänkin kohdalle, hirveästi ei harmita koska siihen negaan olin jo asennoitunnutkin,mutta uusia hoitoja kohti, tsemppiä ja lykkyä tykö teillekkin hootoihin! :heart:
:hug:

tänään testattu plussa! lopetin kyllä luget pari pv sitten..saamari, jatkan niitä kai sitten nyt...voi hitsi,olen ihan onnesta sekaisin! kiitos teille loputtomasta tuesta ja tsempistä,olette ihania :heart: :hug: tulkaahan pian perässä!

maisa :heart:

Yhteistyössä