L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Mä en voi kattoo sitä kun koko ajan vaan ajattelen siitä Jenni Toivosesta (?) et toikin on jo kuollu ja kuopattu :| en tajua et miksi se tulee sitä kattoessa koko ajan mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Mä en voi kattoo sitä kun koko ajan vaan ajattelen siitä Jenni Toivosesta (?) et toikin on jo kuollu ja kuopattu :| en tajua et miksi se tulee sitä kattoessa koko ajan mieleen.
kuka on jenni toivonen tai oli?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Mä en voi kattoo sitä kun koko ajan vaan ajattelen siitä Jenni Toivosesta (?) et toikin on jo kuollu ja kuopattu :| en tajua et miksi se tulee sitä kattoessa koko ajan mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Mä en voi kattoo sitä kun koko ajan vaan ajattelen siitä Jenni Toivosesta (?) et toikin on jo kuollu ja kuopattu :| en tajua et miksi se tulee sitä kattoessa koko ajan mieleen.
Näyttelee tossa FC Venuksessa sitä kampaajanaista, jonka mies on niinku David Beckham vaimikäseoli.
Kuoli muistaakseni reilu vuosi sitten. Oli Ville Pusan avovaimo ja pienen lapsen äiti.