Ja miehen kännykästä löytyi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Niinpä niin.

Jos reissutöissä olevan miehen kännykästä löytyisi viestejä joissa kyseltäisiin reissurakkaan suhtautumista johonkin miestä koskevaan asiaan, ja siihen mies olisi vielä vastannut että hermostui tietty jne jne, mahtaisitteko saada raivarit? :xmas:

Ymmärsinköhän nyt ihan oikein... :| Siis siun miehellä on reissurakas ja joku muu oli kysyny, että miten tää reissurakas oli sanonu jostain miehes asiasta? No perkele, tottakai saisin aivan totaaliset itkuraivarit!! :o |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Ymmärsinköhän nyt ihan oikein... :| Siis siun miehellä on reissurakas ja joku muu oli kysyny, että miten tää reissurakas oli sanonu jostain miehes asiasta? No perkele, tottakai saisin aivan totaaliset itkuraivarit!! :o |O

Joo, tajusit tän just niinkun pitikin.

Tai siis: kun mä luin ne viestit olin ihan varma että sillä on reissurakas ja kerkesin saamaan totaaliraivaritkin ennenkö sain ihan loogisen selityksen koko asiaan.

Mutta sittenkin, vaikka se selitys tuli, mä olen ollut vähän puolivauhko koko päivän... :D :headwall: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Miks sä luit sen viestejä,mua kiinnostaa se?

Mä nyt selaan ne vähän väliä, en välttämättä edes huomaa kun alan selaan jomman kumman puhelinta. :D
Ku meil mulla ei tulis mieleenkään lukee miehen puhelimest viestejä eikä se lue mun viestejä.Siks mä aina ihmettelen miks toiset lukee. =)

En mä ees lukis sen viestejä ja muutenkin mies poistaa yleensä kaikki viestit heti mitä sille tulee, jos yleensä tulee. Ei sillä ole tallessa kuin muutama mun lähettämä kuvaviesti lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Miks sä luit sen viestejä,mua kiinnostaa se?

Mä nyt selaan ne vähän väliä, en välttämättä edes huomaa kun alan selaan jomman kumman puhelinta. :D
Ku meil mulla ei tulis mieleenkään lukee miehen puhelimest viestejä eikä se lue mun viestejä.Siks mä aina ihmettelen miks toiset lukee. =)

Sama täällä. Mulle tulee väistämättä mieleen sellainen nainen joka ei luota mieheensä pätkän vertaa vaikka mies olisi täysin tossun alla oleva nyhverö. Mun kaveri soittaa miehelleen jos tämä on ollut kaupassa "epäilyttävän pitkään"....

Juu mäki ymmärsin siis, että ap:n miehellä ei ole toista naista, mutta edelleenkin mua ärsyttää tällainen turha kommenttienkerjuu ja harhaanjohtaminen = epäselvä asianilmaisu.

Yhteistyössä