V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ku meil mulla ei tulis mieleenkään lukee miehen puhelimest viestejä eikä se lue mun viestejä.Siks mä aina ihmettelen miks toiset lukee. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Miks sä luit sen viestejä,mua kiinnostaa se?
Mä nyt selaan ne vähän väliä, en välttämättä edes huomaa kun alan selaan jomman kumman puhelinta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Juu mäki ymmärsin siis, että ap:n miehellä ei ole toista naista, mutta edelleenkin mua ärsyttää tällainen turha kommenttienkerjuu ja harhaanjohtaminen = epäselvä asianilmaisu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ku meil mulla ei tulis mieleenkään lukee miehen puhelimest viestejä eikä se lue mun viestejä.Siks mä aina ihmettelen miks toiset lukee. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Miks sä luit sen viestejä,mua kiinnostaa se?
Mä nyt selaan ne vähän väliä, en välttämättä edes huomaa kun alan selaan jomman kumman puhelinta.![]()
Juuri näin. Vaikka naimisissa/suhteessa ollaan niin toisen puhelimeen EI KAJOTA ellei toinen anna lupaa. Sama asia kun kävisi toisen päiväkirjaa lukemassa tms. Jos sitä elää toisen kanssa niin on silti oikeus omaa privaattiin elämään, vaikka kaiken jakaakin keskenään. Suhteeni alkuajoilla mies kävi lukemassa tekstareitani selkäni takana, myöhemmin tunnusti ja silloin kyllä otin kunnon pultit. Ei mulla mitään salattavaa ollut/ole, mutta toisten henk. koht. asioille EI mennä!
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ku meil mulla ei tulis mieleenkään lukee miehen puhelimest viestejä eikä se lue mun viestejä.Siks mä aina ihmettelen miks toiset lukee. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Miks sä luit sen viestejä,mua kiinnostaa se?
Juuri näin. Vaikka naimisissa/suhteessa ollaan niin toisen puhelimeen EI KAJOTA ellei toinen anna lupaa. Sama asia kun kävisi toisen päiväkirjaa lukemassa tms. Jos sitä elää toisen kanssa niin on silti oikeus omaa privaattiin elämään, vaikka kaiken jakaakin keskenään. Suhteeni alkuajoilla mies kävi lukemassa tekstareitani selkäni takana, myöhemmin tunnusti ja silloin kyllä otin kunnon pultit. Ei mulla mitään salattavaa ollut/ole, mutta toisten henk. koht. asioille EI mennä!
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ku meil mulla ei tulis mieleenkään lukee miehen puhelimest viestejä eikä se lue mun viestejä.Siks mä aina ihmettelen miks toiset lukee. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Miks sä luit sen viestejä,mua kiinnostaa se?
No juuri näin. Kyllä mäkin voin usein miehelleni huutaa että lue mikä tekstari mulle tuli jos hän mun kännykän vieressä on, mutta ilman lupaa ei olisi mitään asiaa.
Että mun selkäkarvatkin nousee pystyyn tuollaisista naisista kun tutkii miestensä puhelimetkin :kieh:
Vähä sama meilläki, mä oon aina ihan pihalla, jos en osaa itte ottaa asioista selvää, ukolla on jotenki paha tapa unohtaa asioitaAlkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:No enpä osaa sanoa muutakun vastata noille jotka ihmettelee sitä miks jotkut pariskunnat lukee toistensa viestit niin mä luen miehen viestejä joskus ja ihan senki takia, jotta kun se unohtelee kertoa mulle jos joku yhteinen tuttu on laittanu viestiä ja kyselee vaikka et koska voi tulla käymään tms, mies unohtaa itse vastatakin näihin viesteihin jos ne tulee työpäivän aikana. Vähän pysyy sitte meikäläinenkin ajantasalla mitä kellekkin tutulle kuuluu ja soitellaan sitten takasinpäin niille jotka on viestiä pistäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ku meil mulla ei tulis mieleenkään lukee miehen puhelimest viestejä eikä se lue mun viestejä.Siks mä aina ihmettelen miks toiset lukee. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Miks sä luit sen viestejä,mua kiinnostaa se?
No juuri näin. Kyllä mäkin voin usein miehelleni huutaa että lue mikä tekstari mulle tuli jos hän mun kännykän vieressä on, mutta ilman lupaa ei olisi mitään asiaa.
Että mun selkäkarvatkin nousee pystyyn tuollaisista naisista kun tutkii miestensä puhelimetkin :kieh:
Ja päiväkirjat... *pökköä pesään* :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Ku meil mulla ei tulis mieleenkään lukee miehen puhelimest viestejä eikä se lue mun viestejä.Siks mä aina ihmettelen miks toiset lukee. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Miks sä luit sen viestejä,mua kiinnostaa se?
Ja päiväkirjat... *pökköä pesään* :saint:
No jos kerran niitä yhdessä kirjoitattekin niin varmaan luettekin.
Minä tarkoitin että kun mennään lukemaan ILMAN LUPAA jollet sitä ymmärtänyt.