Ja mies suuttu kun en suostunut seksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joo tiedän, että sitä on harvoin, mutta ei vaan jaksa kauheesti kiinnostaa se. Lapset 5v, 3v ja 5kk eikä ole päälimmäisenä aina seksi mielessä. Nytkin ollut monta päivää tosi raskasta lasten kanssa. Mies tekee pitkiä päiviä töissä. Viime yön nukuin ihan katkonaisesti jumissa kahden pienemmän lapsen välissä. Aamulla heräsin väsyneenä, paikat kankeena ja puuduksissa. Ja äsken laitoin toistatuntia puhtaita pyykkejä pinoon ja vielä koneellisen narulle kuivumaan. Ja vielä ois pitänyt lähteä peiton alle myllään.

Juu ei kiitos jaksa! Hienoa vaan, että jaksaa suuttua tuosta sitten. Toissailtana seksiä viimeksi ja myönnän että välit on 1-2 viikkoa aina mutta.....

Meillä oli tuollasta mutta sittenpä hoksasin että seksi piristää mukavasti olotilaa, kuin myös parisuhdetta, ja kun parisuhde on kunnossa jaksaa arkeakin paremmin. Älä ota paineita seksistä vaan ota se rauhallisena, nautinnollisena levon hetkenä ja pyydä mieheltäkin että ottaisitte rauhallisesti eikä mitään hillitöntä painintaa. Ja läheisyyttä muutenkin vain, ei vain seksi mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Meillä oli tuollasta mutta sittenpä hoksasin että seksi piristää mukavasti olotilaa, kuin myös parisuhdetta, ja kun parisuhde on kunnossa jaksaa arkeakin paremmin. Älä ota paineita seksistä vaan ota se rauhallisena, nautinnollisena levon hetkenä ja pyydä mieheltäkin että ottaisitte rauhallisesti eikä mitään hillitöntä painintaa. Ja läheisyyttä muutenkin vain, ei vain seksi mielessä.

Toi mua just ärsyttääkin, että läheisyys = seksiä. Olen siitä miehelle joskus maininnutkin ja vastaus on, että "no mä nyt oon tämmönen". No mä nyt olen tällänen, että ei vaan aina kiinnosta seksi.

Miksi sinun täytyisi miellyttää miestä antamalla jalkoväliä jos se ei vaivaudu miellyttämään sinua läheisyydellä? Seksi on kahden ihmisen juttu, jossa molempien tulee olla tyytyväisiä eikä kokea velvollisuudeksi toisen miellyttämistä.

ymmärrän jossain määrin... mulla ei ollut haluja ja seksiä tuolla tiheydellä olis jo ollut luksusta, meillä oli 1xkk. nyt ku kuopus jo 2v niin välillä ollaan 5xkk ja välillä on yli kuukauden tauko. ollaan aika väsyneitä, ei vaan jaksa.. me ollaan erilaisia tosiaan. mulla oli se onni ettei mies koskaan suuttunut jos en jaksanut.. itselleni se oli huomattavasti vaikeampaa. koittakaa jutella asiasta. :)

Kuulostaa NIIN tutulta.. *huoh*

Illalla kun menee sänkyyn, ukko kääntyy ja alkaa hiplaamaan. Sitten kun tarttuu käteen ja pitää sitä paikoillaan, niin ukko alkaa huohottaa korvaan. Ku sanoo "nukutaan nyt", niin ukko huokasee ja kääntää selän. Ite jää itkua niellen valvomaan.. Helpompi kai olis vaan lahnata, mutta kun sekin ällöttää.

Alkuperäinen kirjoittaja piharimamma:
Kuulostaa NIIN tutulta.. *huoh*

Illalla kun menee sänkyyn, ukko kääntyy ja alkaa hiplaamaan. Sitten kun tarttuu käteen ja pitää sitä paikoillaan, niin ukko alkaa huohottaa korvaan. Ku sanoo "nukutaan nyt", niin ukko huokasee ja kääntää selän. Ite jää itkua niellen valvomaan.. Helpompi kai olis vaan lahnata, mutta kun sekin ällöttää.

:hug: Ja mä jo luulin että meillä on asiat huonosti.............

On todella surullista lukea kuinka moni ihminen elää onnettomassa parisuhteessa. :(
Se läheisyys ja seksikin on kuitenkin todella tärkeä osa tyydyttävää elämää, niin naiselle kuin miehellekin.
Jossain on todellakin vikaa jos toisen kosketus alkaa jo ällöttää ja silloin kannattaa tosiaan miettiä että missä vika, onko tunteet toista kohtaan kenties hiipuneet jo paljon aikaisemmin. Ei kannata jäädä kärsimään ja antaa toisen kärsiä jos ei oikeasti enää kiinnosta. Myös lapset kärsivät siitä jos äidillä ja isällä on huono suhde, muistakaa tytöt se.

eiköpä se ole ihan normaalia että seksiä on vähemmän kun lapset on pieniä. Ajan myötä sekin piristyy. Mun mielestä ei tarvi suostua jos ei kerta kaikkiaan kiinnosta ja jaksa. Me ollaan miehen kanssa molemmat siinä suhteessa samanlaisia että se ei ole kovin iso osa meidän parisuhdetta muutenkaan. Moni voisi sanoa että meidän suhde ei ole normaali ja kaiken tietävät että mies tarvii seksiä usein ja menee vieraisiin jos ei vaimo anna mutta meillä se ei ole niin. Meillä on maatila ja ollaan kaiken aikaa yhdessä joten pettämiseen ei ole mahdollisuuksia eikä kummallakaan haluja. Mies on joskus sanonut että oli nähnyt unta että olisi voinut pettää niin ei voinut tehdä sitä edes unessa. Ja myös on sitä mieltä että ittensä voi kyllä hillitä, vika on korvien välissä jos pitää pettää.