Ja minä,kun ajattelin,ettei toi facebook saa mua ärsyyntymään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Väärässä olin!!

Nyt olen ärsyyntynyt..
Olen tässä katsellut viikon verran,kun pari ihmistä jaksaa vain valittaa siitä mitä muut seinillään julkaisevat.
Ei ole hyvä jos joku valittaa elämänsä kurjuutta.
Ei ole hyvä jos joku kertoo mitä on puuhannut lasten kanssa.
Ei ole hyvä jos joku kertoo mitä on leiponut tai kokkaillut.
Ei ole hyvä jos joku kertoo kuinka rakastunut on tai kuinka jotain kaipaa tms..

Herää kysymys mitä hemmettiä sinne sitten saa kirjoittaa? :D

Huvittavaa,että nää ihmiset edes kehtaa julkisesti valittaa valittamisesta,kun itsekkin sitä tekevät. :D
Ja tuntuu,että noi valitukset kertoo enemmän heistä,kuin niistä joiden kirjoitukset heitä häiritsevät.
Miksi niiden ihmisten päivityksiä pitää lukea,jotka ärsyttävät?
Miksi niiden ihmisten kirjoituksia ei estetä tai samantien poisteta kavereista niitä niin ärsyttäviä tyyppejä?
:D

Kuinka moni ajattelee,että ihminen joka kertoilee päivän aikana muutaman kerran facessa mitä on puuhannut /tehnyt ruoaksi/leiponut tms on ihminen joka koittaa todistella sillä muille jotain tai että kyseesä on huonon itsetunnon omaava ihminen?

Mun mielestä on kiva lukea toisten päivityksiä,joissa kertovat mitä ovat kokkailleet ja leiponeet..voin saada itse vinkkiä..
On myös kiva lukea kavereiden lapsiin liittyviä juttuja,jotta tietää mitä niille kuuluu..
Eikä mua haittaa jos joku valittaa kuinka huonosti menee,kokemuksesta tiedän ettei aina välttämättä ole ihmistä jolle purkaa pahaa oloaan ja tiedän myös että helpottaa jos ne asiat voi edes kirjoittaa.
Kaikkein vähiten mua häiritsee jos joku kertoo kuinka onnellinen on.Mikä vois olla kivempi,kuin lukea,että kaverilla menee hyvin. :)

Jokainen käyttää kai facebookkia aika erilaisiin tarkoituksiin...
Kukaan kun meistä ei ole samanlainen muutenkaan..sallittakoon se?

Kiitos ja anteeksi..oli pakko avautua. :D

Viimeksi muokattu:
Ahhahhhaaahhaahahhhahahah no mitä vittua olet siellä sitten jos siellä ei saa muut valittaa muiden kirjotuksista, itehän just valitat nyt mitä muut kirjottaa. Urpo.

jos et tykkää jonkun päivityksistä niin sulje se näkymättömäksi

Mä poistin mun kavereista jo nämä kaksi ihmistä jotka viikon jaksoivat joka päivityksessään vain haukkua muiden päivityksiä ja arvostella muita ihmisiä.
Kuten sanoin,toi on ainoa asia mitä en oo viel ymmärtänyt.
Jotenkin vaan tollaset ihmiset ärsyttää jotka luulevat olevansa tavalla tai toisella muita parempia vaikkei kuitenkaan ole. :)
Johonkin oli vaan tätä asian aiheuttamaa ajatusvirtaa purettava..sainpahan sen pois tunnoltani.

Yhteistyössä