ja mitäköhän se ulkopuolisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme touhua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jokainen elää niinkuin parhaaksi näkee ja jos haluaa kertoa elämästään täällä palstoilla niin on varmasti tietoinen että kommenttia saattaa tulla, sekä positiivista että negatiivista..

Ai mitähän se toisille kuuluu??Jos tyyppi täällä kirjoittelee elämästään niin totta hemmetissä se kuuluu aivan kaikille jotka vaan palstalle tulevat!!!Järki kysymys,hohhoijaa. Mitäköhän sä täällä sit kurmuat?Kiinnostaako muiden elämä kenties enemmän kuin omasi?? Hyi olkoon,sehän sotii vahvasti omia periaatteitasi vastaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2005 klo 22:07 anjuska kirjoitti:
Ai mitähän se toisille kuuluu??Jos tyyppi täällä kirjoittelee elämästään niin totta hemmetissä se kuuluu aivan kaikille jotka vaan palstalle tulevat!!!Järki kysymys,hohhoijaa. Mitäköhän sä täällä sit kurmuat?Kiinnostaako muiden elämä kenties enemmän kuin omasi?? Hyi olkoon,sehän sotii vahvasti omia periaatteitasi vastaan.

mitähän se muille kuuluu niin paljon että pitää toisten elämään puuttua?????täällä jotkut nimeltä mainitsettomat oikein kaikkitietävällä kirjoitus tyyliillään tietävät muitten asiat paremmin. "miks ette voi myöntää että se on vahinko" "15v. ei voi kasvattaa lasta kun on itsekkin lapsi" ja kyllähän minä täällä kurmuan ja kiinnostaa kyllä muittenkin elämä, mutta ei niin paljoa että nostan verenpainettani syyttämällä ja vaahtamalla kuka on hyvä äiti ja ei.

No kylläpä oli taas anjuskan puheenvuoro se joka kiinnosti enemmän kuin alottajan:???????Ensinnäkään MINÄ en ole kehottanut ketään tunnustamaan lastaan vahingoksi,älä sekoile nimimerkkien kanssa.Ja toisekseen "kaikkitietävään"sävyynhän siis tässä kohtaa tarkoittaa sitä että asiasta mainitsija kokee olevansa itse varsin tietämätön asioista,tai sitten on vain kykenemätön asiaansa uskottavasti ilmaisemaan,minkäs teet?Jos olet ollut jonon hännillä kun luoja on tietoisuutta jakanut,omapa on ongelmasi,älä tee siitä mun ongelmaani.Pysykää asiassa,älkääkö alkako pilkkuja nuss....n,mielipiteitä ilmaistaan kohteena aloittajan mielipide.Jerks!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2005 klo 18:28 anjuska kirjoitti:
No kylläpä oli taas anjuskan puheenvuoro se joka kiinnosti enemmän kuin alottajan:???????Ensinnäkään MINÄ en ole kehottanut ketään tunnustamaan lastaan vahingoksi,älä sekoile nimimerkkien kanssa.Ja toisekseen "kaikkitietävään"sävyynhän siis tässä kohtaa tarkoittaa sitä että asiasta mainitsija kokee olevansa itse varsin tietämätön asioista,tai sitten on vain kykenemätön asiaansa uskottavasti ilmaisemaan,minkäs teet?Jos olet ollut jonon hännillä kun luoja on tietoisuutta jakanut,omapa on ongelmasi,älä tee siitä mun ongelmaani.Pysykää asiassa,älkääkö alkako pilkkuja nuss....n,mielipiteitä ilmaistaan kohteena aloittajan mielipide.Jerks!

kuuleppas anjuska, olenko missään vaiheessa väittäny että juuri SINÄ olet täällä kehottanut tunnustamaan lastaan vahingoksi?! en, vaan että eräät nimeltämainitsettomat tyypit joiden nimimerkkiä en juuri nyt muista enkä välitä muistaakkaan, mutta kun ketjuja selailee niin huomaa kyllä nämä kommentit. ja minä nyt en tiedä mitä oikein ajat takaa, mutta mun pointtini aloituksessani oli juuri se, että jotkut täällä tuntuvat tietävän muiden elämän paremmmin ja kuka on kykenevä kasvattamaan lastaan ja kuka ei ja kellä on varaa elättää lapset ja kellä ei. ja ne ihmiset ovat juuri näitä jotka kirjoittelevat kaikkitietävään sävyyn, ja siihen voin sanoa että mitä se muiden elämä muille kuuluu niin paljon että pitää just näitä kaikkitietäviä kommentteja kirjoitella?

ja kylläpä sitä taas jaellaan nasevia kommentteja teiniäideille tietoisuuden jaosta ja omista ongelmista kun ei muuta enää keksitä... :kieh:

Yhteistyössä