ja mitäs meinasitte toivoa äitienpäivä-lahjaksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
oma muksu kun on vasta 2v, niin mahdolliset lahjat ostaa mies. yleensä olen saanut vain ruusukimpun, mutta tänä vuonna elättelen toiveita jos tulisi se kalevala-korun käärmesormus :p mistään muumimukeista tai äitimukeista en perusta, vaikka jokin mentalwearin " äiti on vähän väsynyt" tai "emmää kestä, hirvee stressi" voisi olla hauska :laugh:

Mä oon jo ihan ite askarrellut itselleni kortin... tai siis koko perheen voimin pikkuneiti 7 kk maalas mummoille äitienpäiväkortit niin samaan hikeen askartelin ekasta tuotoksesta itselleni kortin... mä en niinkään usko lahjoihin (ostan ite mitä tarviin ja sit joskus kun lapsi osaa ite askarrella niin sit saan jotain), mut kukkia ja jotain herkkuja toivoisin miehen hankkivan mun ekaks äitienpäiväks...

Paha lähteä toivomaan, kun noilla mun muksuilla on niin pienet viikkorahat :D
Meillä ei ole mitään miestä joka ostais mulle isompia lahjoja ja parhaat tulee lapsilta muutenkin, ne on niin henkilökohtaiset ja ne näkee niin kovasti vaivaa että saa mulle veivattua sen kahvin ja jotain aamupalaa sänkyyn, että se on aina itkun paikka.

Mullakin poika vasta 2 v., mutta joku isin kanssa yhdessä tehty kortti, ja aamupala voisi olla kiva, sekä yhteistä kivaa äitienpäivätekemistä, vaikka vaan ihan mummilla ja leikkipuistossa käyntiä yms.

Toivon että saisin rauhassa istahtaa parturin tuoliin ja mies katsoisi lapsia sen aikaa. Eli toisin sanoen toivon saavani kolme tuntia aikaa itselleni,ilman että kukaan on mitään vailla :)

En toivo mitään, lahja saadaan katsotaan mitä "miesväki" keksii.
Mun mielestä on tyhmää saada lahjoja jotka tietää ennakkoon, lahjan pitää olla ylläri :)
Kodinkoneet, talouskamat jne. voin käydä itsekin ostamassa.

Poika on väsänny tarhassa pöytäliinaa ja korttia. Pitäis olla ylläri mutta kun poika on kierrellen ja kaarrellen koko kevään vihjaillut, että mitä on tulossa :D
Pojan tekeleet on niitä parhaimpia lahjoja.

Eipä juurikaan toiveita.

Tiedän saavani alQaidalta tarinan ja IRAlta auringonkukan ja siinä se.

Rehellisesti sanottuna: ei jaksa kiinnostaa koko "tapahtuma".

Yhteistyössä