Ja mitäs tää nyt on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuunvalossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuunvalossa

Vieras
Etsin miehen puhelimesta äitini numeroa soittaakseni ja löysin ihan tuiki tuntemattoman nbaisen numeron. Eihän siinä mitään siis saa ollakin, mutta sitten kun naureskellen ihan vitsinä kysäisin että jaa sitä on naisten numeroita kalasteltu niin mies suuttui ja haukkui kyyläksi, sanoi sitten ettei ole tuollaisesta nimestä kuullutkaan koskaan. Yleensä siis heitämme yhdessä tällaisia vitsejä. Sitten tein todella rumasti, tutkin miehen puhelinta.. Yllätyin niin miehen reaktiosta että ajattelin josko jotain salattavaa.. joo tiedän ettei niin saa tehdä enkä koskaan ennen ole niin tehnytkään. Ja soitetuissa sekä vastatuissa oli joka päivältä tämän naisen numero vaikka mieheni väitti ettei tunne ketään sen nimistä. Miksi ihmeessä mies valehteli... En ole vielä tästä puhunut kun mies on lenkillä ja mun itseni täytyy vähän tätä miettiä.. Mieheni on itse ihan hiljattain alkanut epäilemään mua koko ajan, kyselee tosissaan että onkos täällä ollut miehiä kun noin olet meikannut ja ei usko että menen tyttöpuolisen kaverin kanssa kahville vaan väittää että petän.. Hei kertokaa nyt rehellinen mielipide, itse sitä usein on sokea. :ashamed:

Ja se on mua nyt vahdannut ihan hullunlailla.. Ja koko viimeviikon oli ylitöissä.. Olenko mä ihan vainoharhainen kyylä! Mitä mä sanon sille kun tulee takaisin, kuitenkin joku selitys :'(

en lukenu muita vastauksia, mutta toista alkaa epäillä jos ite pettää. Minä kans sain outoja syytöksiä mieheltä, mutta paljastu että ite oli juossu vieraissa. Tämä oli siis EX.

Olisko se niin kiero... Mä en tiedä enää tunnenko tota miestä ollenkaan! Suhteen alussa puhuimme miehen edellisestä suhteesta joka päättyi pettämiseen. Lupasin etten koskaan satuta häntä ja sen lupauksen olen pitänyt ja tulen pitämään. Miten se voisi pettää... Mä vaan en ymmärrä :'(

Voihan kamala paikka! Mä yritin miettiä mahdollisia loogisia selityksiä asialle, jotka siis puhuis sen puolesta, että mies on "syytön" mutta en kyllä keksinyt ainuttakaan... =( Esim. mies suunnittelis sulle jotain yllätystä tän naisen avustuksella ja siks valehtelis... mutta tuskin ne kuitenkaan joka päivä puhuis... ja sun miehen syytökset sua kohtaankin vesittää teorian lopullisesti.
Kysy ihan suoraan kun palaa, että "Onko sulla jotain kerrottavaa?" Ja siis periaatteessa tollanen kännykän tutkiminen on tietty väärin, mutta joskus on tehtävä väärin, että voi sit tehdä oikein... Toivotaan kuitenkin, että joku selitys olis olemassa, siis tosi sellainen!