K
Kuunvalossa
Vieras
Etsin miehen puhelimesta äitini numeroa soittaakseni ja löysin ihan tuiki tuntemattoman nbaisen numeron. Eihän siinä mitään siis saa ollakin, mutta sitten kun naureskellen ihan vitsinä kysäisin että jaa sitä on naisten numeroita kalasteltu niin mies suuttui ja haukkui kyyläksi, sanoi sitten ettei ole tuollaisesta nimestä kuullutkaan koskaan. Yleensä siis heitämme yhdessä tällaisia vitsejä. Sitten tein todella rumasti, tutkin miehen puhelinta.. Yllätyin niin miehen reaktiosta että ajattelin josko jotain salattavaa.. joo tiedän ettei niin saa tehdä enkä koskaan ennen ole niin tehnytkään. Ja soitetuissa sekä vastatuissa oli joka päivältä tämän naisen numero vaikka mieheni väitti ettei tunne ketään sen nimistä. Miksi ihmeessä mies valehteli... En ole vielä tästä puhunut kun mies on lenkillä ja mun itseni täytyy vähän tätä miettiä.. Mieheni on itse ihan hiljattain alkanut epäilemään mua koko ajan, kyselee tosissaan että onkos täällä ollut miehiä kun noin olet meikannut ja ei usko että menen tyttöpuolisen kaverin kanssa kahville vaan väittää että petän.. Hei kertokaa nyt rehellinen mielipide, itse sitä usein on sokea. :ashamed: