Ja muille palstan kukkahattutädeille kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiskalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25289499]Ja sinä tiedät sen, koska...[/QUOTE]
Koska tunnen itseni. En pystyisi elämään miehen kanssa, jolle saunaolut on kauhistus, joka saa kohtauksen kun vaimo syö sikaa, joka haluaisi kasvattaa lapsensa hartaiksi muslimeiksi, joka haluaisi vaimon ja tyttären hunnuttautuvan & poikansa ympärileikattavan, ja jonka elämänkatsomus olisi hirmu paljon uskonnon sävyttämä kaikin tavoin muutenkin. Olisi niin suuret erot elämäntavoissa, että yhteiselosta ei tulisi mitään.

Enkä siis pystyisi elämään myöskään hartaan kristityn kanssa, joka vaatisi lapsilleen kasteen ja kristillisen kasvatuksen.

Asun.

Enkä ole joutunut kärsimään somaleista. Mutta en haluaisi asua somaliperheen seinänaapurina. Ehkä juuri siksi en ole joutunut kärsimään, kun en ole asunut heidän naapurinaan?

Mun somalikokemukset on sangen vähäisiä ja positiivisia. Bussikuskeina on heikäläisiä ollut, ja muutaman tunnen hieman henkilökohtaisemmalla tasolla (tyyliin lapsen kaverin isä).

Enkä mä välttämättä lisää kokemuksia kaipaakaan. Saako niin sanoa? Sanoin silti.

Ja minulle somali on nimenomaan somali, ei synonyymi maahanmuuttajalle.

Itse asunut somaliperheen naapurina eikä siitäkään mitään pahaa sanottavaa. Herttaisia olivat kaiken, isä lähti aikaisin töihin ja äiti hoiti kotona lapsia. Tällä palstallahan kotiäitiys on joku yliluonnollinen super-ammatti, kai se on hieno piirre myös somaliäidillä? :D

Koska tunnen itseni. En pystyisi elämään miehen kanssa, jolle saunaolut on kauhistus, joka saa kohtauksen kun vaimo syö sikaa, joka haluaisi kasvattaa lapsensa hartaiksi muslimeiksi, joka haluaisi vaimon ja tyttären hunnuttautuvan & poikansa ympärileikattavan, ja jonka elämänkatsomus olisi hirmu paljon uskonnon sävyttämä kaikin tavoin muutenkin. Olisi niin suuret erot elämäntavoissa, että yhteiselosta ei tulisi mitään.

Enkä siis pystyisi elämään myöskään hartaan kristityn kanssa, joka vaatisi lapsilleen kasteen ja kristillisen kasvatuksen.

Rasisti!

Nämä palstan mamuloverit ovat kaikki kimpassa ulkomaalaisten kanssa, siitä johtuu että sulkevat silmänsä. Tiedoksi kaikille jotka ette vielä tienneet!

no onneksi sinä tiedät senkin asian,varmaan ihan mututuntumalta?onneksi mun ei tarvitse sulkea silmiä miltään,paitsi toisinaan suomalaisilta ääliörasisteilta,jotka purkavat pahaa oloaan muihin..en viitsi alentua samalle tasolle heidän kanssaan,niin joskus on parempi vaan pitää suu kiinni..

• Tykkää
Reactions: MorbidMama

"kohtauksen kun vaimo syö sikaa"...just. Kuule kulta, sä et tiedä mitään Muslimimiehistä...oletettavastikaan.

Nämä palstan mamuloverit ovat kaikki kimpassa ulkomaalaisten kanssa, siitä johtuu että sulkevat silmänsä. Tiedoksi kaikille jotka ette vielä tienneet!

Miltä me suljemme silmämme? Pitääkö mun sulkea silmäni siltä, että olen tavannut vain ja ainoastaan mukavia somaleita ja muita maahanmuuttajia? Vai siltä, että maahanmuuttajista ei koskaan ole ollut mulle tai mun läheisille haittaa, päinvastoin kuin omista ihanista 'lajitovereistani'...miltä mä nyt yksinkertaisesti suljen silmäni????
Maailmassa tapahtuu niin paljon paskaa, mutta kun se vaan nyt ei ole pelkästään kiinni ihmisen kulttuurisesta taustasta tahi ihonväristä.

Suljemme silmät miltä?! Eiköhän moni meistä juuri näe sitä TODELLISUUTTA joka päivä toisin kuin te mollaajat ( = mamulover ei tietääkseni ole kovin kohtelias nimitys). Miksi te kuvittelette, että "me" emme tiedä mitään tai suljemme silmämme? Minä varmasti tiedän näitä kauhistelemiasi ikäviä asioita paljon enemmän kuin sinä, mutta en kuitenkaan ole niin TYHMÄ, että tuomitsen tuntemattomat ihmiset mätämunien takia samanlaisiksi. Eikä tämän maan viranomaisten toiminta ole maahanmuuttajien syytä. Eikä ne mamut vie meidän naisia, ei meidän töitä eikä sossurahoja. ;)

[QUOTE="vieras";25289545]Olisiko se ok jos kehitysapu lopetettaisiin?[/QUOTE]

Ottaen huomioon sen, että damage is done all ready, niin eiköhän se vaan ole velvollisuus korjata ..tai yrittää korjata..mikä on joskus aiheutettu.

[QUOTE="vieras";25289555]Rasisti![/QUOTE]
Eikun ateisti, joka luonnollisestikin haluaa elämänkumppaninsa olevan sellainen jonka kanssa ei tule suuria elämänkatsomuksellisia konflikteja.

[QUOTE="vieras";25289570]"kohtauksen kun vaimo syö sikaa"...just. Kuule kulta, sä et tiedä mitään Muslimimiehistä...oletettavastikaan.[/QUOTE]
En varmaan tiedäkään. Asuinhan vain 5 v muslimimaassa, olen ollut yli 10 v muslimin kanssa naimisissa, ja tunnenhan vain satoja islaminuskoisia miehiä ja naisia.

Harva ns. hyvä muslimi (uskontoaan harjoittava harras sellainen siis) hyväksyisi sen, että kotona on sianlihaa, ja että raskaana oleva vaimo sellaista syö. Tuttavapiirissä moni ei-niin-harjoittavan muslimimiehen vaimo on jättänyt sianlihan kokonaan, miehen toiveesta, vaikkei ole itse islaminuskoinen.

En varmaan tiedäkään. Asuinhan vain 5 v muslimimaassa, olen ollut yli 10 v muslimin kanssa naimisissa, ja tunnenhan vain satoja islaminuskoisia miehiä ja naisia.

Harva ns. hyvä muslimi (uskontoaan harjoittava harras sellainen siis) hyväksyisi sen, että kotona on sianlihaa, ja että raskaana oleva vaimo sellaista syö. Tuttavapiirissä moni ei-niin-harjoittavan muslimimiehen vaimo on jättänyt sianlihan kokonaan, miehen toiveesta, vaikkei ole itse islaminuskoinen.

Miten minä muistelisin, että olet joskus kertonut asuneesi Turkissa kesiä ja vain viimeiset 1-2 pidemmässä ajanjaksossa. Voin toki muistaa väärin.

[QUOTE="vieras";25289627]Mitä suomalaisen on velvollisuudesta korjattava?[/QUOTE]

Niin kauan kun Suomi haluaa olla mukana yhteisissä meinigeissä lasku lankeaa meidänkin maksettavaksi. Se on totta, että muuten Suomella on ollut melkoisen pieni rooli riiston historiassa...Suomihan itse on ollut kehitysmaa ja siirtomaa.:saint:

Yhteistyössä