Ja naapurissa bileet, menisinkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maniokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maniokki

Jäsen
15.01.2009
474
0
16
Mies tosiaan kuorsaa sohvalla ja mua ei väsytä yhtään, kävin äsken tupakilla ja kuulin että lauantaiseen tapaan naapurissa ois meininkiä, lähtiinkö sinne...melkein mieli tekis vaikka oonkin tässä saunatakki päällä...

No joo, vois sinne vaikka näin mennäkin mutta ajattelin kyllä ihan laittaa jotain muuta päälle jos meen :laugh:
Siellä on joka lauantai (ainakin tuntuu siltä) karaoke bileet, ja ihan hauskaa aina on kun menee. Ennenkin on menty myöhälle kun on kuultu että taas on menoa..siis omakotialueella. :)

Ärsyttää vaan toi äijän kuorsaus tossa, oli muutenkin tylsä lauantai ja se haasto riitaa illalla ihan mitättömistä asioista. Jotenkin kaipasin jotain muuta taas tälle illalle kun tietää, että kaksi seuraavaa viikonloppua töissä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meetkö sinne noin vaan ilman kutsua?

:laugh:
Ai täällä meillä ??? Totta maar, ovesta vaan astutaan sisälle ja kaikki on tyytyväisiä! Sellasta meidän kadulla on. Jokainen on tervetullut pippaloihin aina... okei, ollaan ehkä vähän omituinen katu...ei montaa taloa ja kaikki tuntee toisensa. No nyt on muuttanut joatin uutta porukkaakin, mutta noin niinkuin pääpiirteittään. Tuonne naapuriin on aina lauantaisin tervetullut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:

Ai täällä meillä ??? Totta maar, ovesta vaan astutaan sisälle ja kaikki on tyytyväisiä! Sellasta meidän kadulla on. Jokainen on tervetullut pippaloihin aina... okei, ollaan ehkä vähän omituinen katu...ei montaa taloa ja kaikki tuntee toisensa. No nyt on muuttanut joatin uutta porukkaakin, mutta noin niinkuin pääpiirteittään. Tuonne naapuriin on aina lauantaisin tervetullut. :D

epänormaaalia näin suomalaisittain.....:)

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
No jo on kovat karaokebileet kun okt- alueellakin kuuluu... :o

Sitä mäkin eka kun tänne miehen perässä muutin, mutta oon muuttanut mieleni.. kiva joskus bilettää :D ilman että lähtee haaskaamaan rahaa keskustaan ja pääsee 30 sek kävelyllä omaan sänkyyn. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:

epänormaaalia näin suomalaisittain.....:)

Totta, mä en tykkäisi jos meille tultas niin, mut kaikki taas tietää et mä oon kolmivuorotöissä joten ne ei turhaan rimputtele ovikelloa...tuonne taas tiedetään että aina voi mennä...

Yhteistyössä