Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
voi toki olla ja kävi kyllä mielessäAlkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja voiha..:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja voihan..:onko äitisi ja isäsi siis vielä yhdessä? jos äitisi ei vaan uskalla kertoa totuutta? tietääkö siskosi totuuden/muistaako?
Ei oo enää yhdessä, erosivat .. vuonna-96
Meillä ei kummallakaan oo mitään muistikuvaa, että isä ois jotain tehnyt..
Enkä oikein jaksa uskoa sitä :/
no onpa kummallista.. Ajattelin, että jos isäsi ja äitisi olisivat vielä yhdessä niin äitisi ei siksi uskalla ottaa poikaa hoitoon, että isäsi tekisi pojalle jotain.. outo juttu kieltämättä! :hug:
Siis tää on vaan kommentti mikä ei tarkoita ap:ta mutta voihan se hyväksi käyttäjä olla äitikin?
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja voiha..:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja voihan..:onko äitisi ja isäsi siis vielä yhdessä? jos äitisi ei vaan uskalla kertoa totuutta? tietääkö siskosi totuuden/muistaako?
Ei oo enää yhdessä, erosivat .. vuonna-96
Meillä ei kummallakaan oo mitään muistikuvaa, että isä ois jotain tehnyt..
Enkä oikein jaksa uskoa sitä :/
no onpa kummallista.. Ajattelin, että jos isäsi ja äitisi olisivat vielä yhdessä niin äitisi ei siksi uskalla ottaa poikaa hoitoon, että isäsi tekisi pojalle jotain.. outo juttu kieltämättä! :hug:
Siis tää on vaan kommentti mikä ei tarkoita ap:ta mutta voihan se hyväksi käyttäjä olla äitikin?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Nuo asiat pitää selvittää ja puhua halki. Ei se pojan hoito nyt ole se tärkein tässä. Vaikea on tilanne. En tuppais lastani hoitoon noin räjähdysherkkään tilanteeseen. Vaatii varmaan ulkopuolisen avun tuon selvittely. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Mutsis voi tosiaankin vain vedättää sua. Ehkei sillä ole oikeesti mitään kerrottavaa, mutta kun ei sun kanssa tule juttuun, niin keksi jotain tuollaista "mulla on salaisuus" juttui.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Mä olen paljon miettinyt sua. Sulla on samanlainen tausta mt-ongelman kanssa ja näköjään äitisuhteenkin. Arvaa mikä mulla auttoi? Katkaista välit äitiini..
Joskus on vain pakko katkaista se sairastunut kierre.
Voimia!
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Sehän se onkin. Odottaa että soitat sille kun sua jäi asia vaivaamaan. Ja sitten hän saisi taas puhua itsestään?