ja naisetko vaikeita?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajattelenko liikaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hyvä. Olikohan sinulla hermo tiukilla juhlien takia ja asetit poikaystäväsi maalitauluksi tai sitten halusit hänet huomioivan sinut paremmin. Jokatapauksessa ajattelit liikoja ja olisi kai ollut parempi puhua, eikä miettiä.

Vaikka poikaystäväni tuli juhliini ja muuta, niin kohta tulee taas se sama vanha ongelma: Hän ei ehdota tapaamisia. En tiedä onko hän jo niin tottunut siihen että minä kyselen että nähdäänkö ja että milloin nähdään, ettei hänen tarvitse laittaa tikkua ristiin asian suhteen. Mietin tätä eilen ystäväni kanssa.

Luin mielenkiinnolla alkuperaista kirjoitusta, koska se oli aivan kuin minun poika-ystavani kirjoittama! sinulla siis on sama ongelam kuin minun nykyisella poikaystavallani.

Meidan suhteessamme, ja oikeastaan aikaisemmissakin suhteissani se olen ollut aina mina joka haluan pitaa vapauteni ja joka odotan viimeiseen asti josko omat kaverit pyytaa bailaamaan, ja jos ei, voin olla kundini kanssa.

Usko vaan, etta jos kundisi olisi sinuun rakastunut, menisit ehdottomasti baari-iltojen edelle ja se olisi SINUN kannykka joka piippaisi hanen viesteistaan kyllastymiseen asti!

Itsella oli sama tilanne: kundilla juhlat enka ollut varma viiitsinko menna..kun ei sitten tullut muutakaan niin menin ja oli ihan kivaa. mutta ei se mitaan muuta. Ei se susta valita kuitenkaan kuin silloin kun sille sopii.

Tiedan etta kuullostaa kauhealta, mutta en ole valmis vakavaan suhteeseen ja olen sen myos vihjeilla kundille osoittanut. yksi vihje saattaa olla just se, ettei ite ota yhteytta.

jos olisin itse rakastunut johonkin, mutta han ei koskaan edes soittaisi tai ehdottaisi mitaan niin ei tulisi kesaa. en kattelis paivaakaan.

kylla pitaa oman arvon tuntoa olla..ala anna sen ohjailla sua niinkuin itse ohjailen miehia ;).

...ja sen verran viela etta oma kundini on juuri pilaamassa meidan suhdetta talla jankkaamisella- ""valitatko musta"" mikset ikina blaa blaa"" jne.. ei kannata! se on todella arsyttavaa.

silla saa vaan negatiivista energiaa aikaan...

Voivoi. Minä säälin jo poikakaveriparkaa. Kauheat paineet ja odotukset sille kasaatte. Ei pidä koittaa muuttaa toista vaan omaa käytöstään. Kyllä nainen metkut tietää miehen mielenkiinnon pitämiseksi... Lahna ei kiehdo ketään, eikä inisijä. Ryhdisty Aloittaja!

Tiedän ettei ketään voi muuttaa kokonaan sellaiseksi, millaisen haluaisi toisen olevan. Koska en itsekään sitä haluaisi. tietenki voisi tehdä kompromissejä joisskin asioissa, mitä tämä seurustelu onkin. Kompromissien tekemistä, koska aina ei voi asiat mennä niin miten itse haluaisi. Se olen vaan ollut minä kuka on niitä kompromissejä tehnyt. Olen yrittänyt hienovaraisesti sanoa, että myös poikaystäväni voisi välillä uhrautua ja ehdottaa tapaamisia minulle. En vain ole siinä tähän mennessä onnistunut. Hänen kaverinsa sanovat aina että pistä se mies ruotuun, mutta kun se on helpomin sanottu kuin tehty.

Lauantaina näin hänen juttelevan toiselle naiselle baarissa, tiedän että se ei mitään tarkoita, mutta en voi mielikuvitukselle mitään. Pidin itseni silloin kurissa enkä mennyt sanomaan mitään enkä laittanu hirveätä showta pystyyn. Kun olen itse kuitenkin jutellut sellaisille miespuolisille henkilöille, keitä poikaystäväni ei tunne.

Eilen hän soitti minulle ja kysyin sitten että tulisiko hän käymään meillä, vastaus oli vaan että saa meillekin tulla. Siellähän me ollaan oikeastaan oltu ja sinne minä eilenkin menin. En valita, koska me nähtiin mutta taas kerran se olin minä kuka kysyin näkemistä.

Nyt alkaa palaa käämi. Kävin miehen luona sunnuntaina ja eilen laitoin hänelle viestin että tulee meille. Hän soitti ja sanio menevänsä kotiin saunaan ja syömään. Ja koska minulla ei ollut tarpeeksi hyvää syytä miksi hänen olisi luokseni pitänyt tulla hän ei tullut. ei auttanut itkut eikä mitkään muutkaan. Löin sitten loppupeleissä hänelle luurin korvaan kun olin sanonut ettei sitten mitään. Sanoi taas perinteisesti että saa meillekin tulla. Pitää vissiin yrittää selvittää miksi hän ei voi tulla meille, että mikä siinä on niin vaikeeta