Luin mielenkiinnolla alkuperaista kirjoitusta, koska se oli aivan kuin minun poika-ystavani kirjoittama! sinulla siis on sama ongelam kuin minun nykyisella poikaystavallani.
Meidan suhteessamme, ja oikeastaan aikaisemmissakin suhteissani se olen ollut aina mina joka haluan pitaa vapauteni ja joka odotan viimeiseen asti josko omat kaverit pyytaa bailaamaan, ja jos ei, voin olla kundini kanssa.
Usko vaan, etta jos kundisi olisi sinuun rakastunut, menisit ehdottomasti baari-iltojen edelle ja se olisi SINUN kannykka joka piippaisi hanen viesteistaan kyllastymiseen asti!
Itsella oli sama tilanne: kundilla juhlat enka ollut varma viiitsinko menna..kun ei sitten tullut muutakaan niin menin ja oli ihan kivaa. mutta ei se mitaan muuta. Ei se susta valita kuitenkaan kuin silloin kun sille sopii.
Tiedan etta kuullostaa kauhealta, mutta en ole valmis vakavaan suhteeseen ja olen sen myos vihjeilla kundille osoittanut. yksi vihje saattaa olla just se, ettei ite ota yhteytta.
jos olisin itse rakastunut johonkin, mutta han ei koskaan edes soittaisi tai ehdottaisi mitaan niin ei tulisi kesaa. en kattelis paivaakaan.
kylla pitaa oman arvon tuntoa olla..ala anna sen ohjailla sua niinkuin itse ohjailen miehia

.