Ja neljäs päivä laihista B)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Eli jouluna 2006 olin 18kg painavampi kuin nyt ihan raskauden jäljiltä (joo, syytän sitä kun ikinään aikasemmin en ole ton kokonen ollut, en edes lähelle). No tuon raskauden jälkeen on ollut vaikeampi pysyä kuosissa jostain kumman syystä :whistle: (en oikeasti tiedä.)

No viime tammikuussa olin sen 18kg köykäisempi josta on tullut takaisin kevään ja kesän aikana tähän päivään lukien se 8kg, eli nyt siis -10kg pois (Eka tavoite, tuon lisäksi jos lähtisi -3 niin olisin tyytyväinen).

Ja tämän kesän aikana paino on heitellyt +-5kg :snotty: *JOJO*

Eli taas kalorit on reippaasti miinuksella ja samalla popsin noita nesteenpoistajia kerta tulee juotua niin vimmatusti vettä ja kahvia. Tuon 36 hameen on mahduttava pikkujouluihin :saint:

Onko muita?

hei mä tuun mukaan! tänää tulee postissa cla kapselit,niitä apuna käyttäen aion tiputtaa n. 7 kiloa!
nyt vaan kamala flunssa päällä,että liikuntaa ei nyt ainakaan viikkoon voi harrastaa,mut sitten lenkkiä lenkkiä!

vielä olis 9kg pudotettavaa. mulla usein paino jää jumittaan.
jouluksi oon laittanu tavoitteen että -4kg tästä ja sitten viimeistään toukokuussa loput 5kg pois. luultavasti pääsen nopeemmin tavoitteeseen,mutta ei tuu pettymyksiä kun on vapaampi aikataulu. ja voi olla että putoo enempikin =)

No niin! Just apuna noita kapseleita nesteenpoistoon, ei sitä pelkästään niillä hoikistu mutta se on sellanen motivoiva lenkki kumminkin :). Mulle mennee se 38 koko, mutta nyt tekee vähän tiukkaa :whistle: Joten hommiin on vaan ryhdyttävä ennen kuin saumat oikeatsi ratkee :D. Toi hamekkin menee päälle, mutta on suhteellisen napakka :whistle: eikä mene kiinni, ei sitten millään yllä :D

Mä painoin raskauden jälkeen elokuussa -06 97kg. Viime kesänä painoin jo 75kg, mut nyt vaaka näyttää 82kg :ashamed:

Liityin 2vkoa sitten kuntosalin jäseneksi ja siellä on nyt sellanen starttikurssi joka kestää 8 vkoa. Tosi hyvin mulla alkanut se kurssi kun painoa on tullut LISÄÄ 700g.

Noh, yritetään nyt kuitenkin vaikka motivaatio on jo nyt hakusessa.

Mie kanssa pudotan painoa! 20kg nyt takana mutta vielä saapi lähteä että oon tyytyväinen :) Treeniä vaan kehiin! Harmittaa vaan mielettömästi kun mulla kropassa rasitusvammaa ja nytkin hartialihakset ollut niin jumissa monta päivää ettei oo mitään tolkkua.. Crossailen päivittäin muttei auta hartioihin, sen lisäksi teen fysiatrilta saaduilla ohjeilla hartiajumppaa painoilla sekä ilman mutta ei mitään tehoa :/ Ja toi sattuu treenatessa niin prkleesti :snotty: Muttamutta, eiköhän tää tästä taas iloksi muutu :) Lenkille kun jaksaisi sateeseen lähteä, tää vilukissa vaan ei saa lähdettyä kun ilmeisesti olen sokerista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Mä painoin raskauden jälkeen elokuussa -06 97kg. Viime kesänä painoin jo 75kg, mut nyt vaaka näyttää 82kg :ashamed:

Liityin 2vkoa sitten kuntosalin jäseneksi ja siellä on nyt sellanen starttikurssi joka kestää 8 vkoa. Tosi hyvin mulla alkanut se kurssi kun painoa on tullut LISÄÄ 700g.

Noh, yritetään nyt kuitenkin vaikka motivaatio on jo nyt hakusessa.

saliharjoittelun aloittaessa lähes aina paino nousee ensin, lihas painaa enemmän kuin läski! muista myös aerobinen liikunta :)

Tota cla:ta ajattelin kokeilla kun se vaikuttaa ihan toimivalta aineelta. Mut sitten oli jotain uutta tutkimusta että se saattaa vaan siirtää sitä läskiä sisäelinten ympärille, edesauttaa diabeteksen puhkeamista jne. Kovasti mietin et uskaltaisinko niitä kokeilla vai en...

Ja lisätään vielä tohon mun sepustukseen että senttejä ei ole lähtenyt yhtään. Rasvaprosentti putosi ekan viikon aikana mut nousi tokan viikon aikana lähes lähtölukemiin.

Annan vielä tän viikon itselleni armon aikaa, sit täytyy rankalla kädellä alkaa karsii tota syömistä. Liikuntaa olen lisännyt jo ihan maksimiin, pidän 1 vapaapäivän per viikko.

Mua jotenkin riivaa nämä kommentoijat jotka jauhavat että "olet käynyt 2 viikkoa salilla, lihas painaa enemmän kuin läski, kun on tullut painoa lisää ".

ei se lihas kasva kahdessa viikossa, ei edes kunnolla vuodessa,parissa, paitsi todella kovalla treenillä.

Uskokaa nyt jo.

Yhteistyössä