Ja remonttia pukkaa lisää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Systeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Systeri

Jäsen
28.03.2009
339
0
16
Piti alkaa tuo meidän makkari laittamaan kun keittiö on jo valmis... No, ei siinä mitään, tyttö "päätti", että ensin maalataan olkkari...

Sai meinaan käsiinsä Tolu-pullon ja oli käynyt sitä suihkimassa olkkarin kangastapettiin ihan kivasti... Nyt siellä sellaisia tummia rumia läiskiä :(

Olihan tuo kyllä tarkoitus maalata muutenkin, mutta tuleepa maalattua nyt heti.

Kiva vaan repiä nuo mun kirjahyllyt alas seiniltä ja saada mahutettua kaikki kirjat johonkin...

Joo me ollaan lasten huoneet rempattu jo sillon ku kuopusta odotin. Nyt laitetaan sit kesän aikana tuo keittiö, olkkari ja makkari.
Sittenpä tässä ei paljon rempattavaa enää ole... Takkahuoneessa on koko naan paneelia seinät, niin eipä niille hirveesti mitään tee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
On se kiva ku ne lapset on niin apuna :heart: :D

Eikö ole :D
Lapsethan ne päätti senkin ihan yhdessä tuumin, et keittiöstä pitää repiä tapetit pois :laugh:

:laugh: :laugh:

Onneks meil on maalatut seinät.. :whistle:

Btw, neiti suuttu tänään ku sanoin että hän on tyttö (juteltiin aiheesta) Kauhee huuto että "ei, mä oon poika!!" :D

Joo ei meilläkään tän rempparulijanssin jälkeen ole enää tapettia ku olkkarissa, ja sitä ei saa pois vaikka haluais, on meinaan liimattu siihen :laugh:

Meilläkin keskustellaan näistä kuka on tyttö ja kuka on poika ja kellä on pippeli ja kellä ei... Kerran tyttö tokas, et "Isillä on pippeli, veljellä on pippeli, mulla ja äitillä on pylly... niin ja äitillä karvat" :laugh:

Joo ei meilläkään tän rempparulijanssin jälkeen ole enää tapettia ku olkkarissa, ja sitä ei saa pois vaikka haluais, on meinaan liimattu siihen :laugh:

Meilläkin keskustellaan näistä kuka on tyttö ja kuka on poika ja kellä on pippeli ja kellä ei... Kerran tyttö tokas, et "Isillä on pippeli, veljellä on pippeli, mulla ja äitillä on pylly... niin ja äitillä karvat" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Onneksi oltiin kotona eikä ollut vieraita :laugh:

Yhteistyössä