ja sanotaan että naisilla on ailahteleva mieli????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Oliskos siinä mitään ideaa, että tekisit vaikka jalkahieronnan
a050.gif
jos tekee ajamalla töitä :) Luulenpa, että se olis mukavaa hänelle ja saattaisi alkaa "avautumaan"
d010.gif

Et todellakaan tunne tuota miestä :laugh: Tuo on niin jääräpää-pässi, että kun jotain päättää niin se pitää...

Kuulisit kun joskus väittelee isänsä kanssa.... sitä kuuntele erkkikään :kieh:

No voi
a050.gif
Hankalaahan se on, kun toinen ei kerro ja tekis mieli auttaa ja kuunnella murheet... Miehillä vaan tahtoo olla se, että ne ei niitä murheitaan/ikäviä juttuja paljoo naisille jaa
a015.gif
kun eivät halua olla "huonompia" missään...
k010.gif
Toivottavasti siellä kuitenkin nopsaan tilanne normalisoituu
a095.gif
 
Ei kiittämistä, minusta on mukava jutella ja auttaa miten vain voin :snotty: Täällä vaan huomannut, että harvoin kukaan juttelee mulle :ashamed: Mukavaa viikonalkua teille :wave:
 
No tuskinpa se susta johtuu jos kerta oli hyvällä tuulella lähtiessään... Onkos tää nyt sitä naisten ihanaa vainoharhaa missä kuvitellaan, että kaikki vika on itsessä ja kuvitellaan, että jos toinen on pahalla tuulella niin senhän on jo ihan pakko johtua susta?! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No tuskinpa se susta johtuu jos kerta oli hyvällä tuulella lähtiessään... Onkos tää nyt sitä naisten ihanaa vainoharhaa missä kuvitellaan, että kaikki vika on itsessä ja kuvitellaan, että jos toinen on pahalla tuulella niin senhän on jo ihan pakko johtua susta?! :D

minähän sanoin jo aloitusviestissä, että _vittuillakseni_ :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Ei kiittämistä, minusta on mukava jutella ja auttaa miten vain voin :snotty: Täällä vaan huomannut, että harvoin kukaan juttelee mulle :ashamed: Mukavaa viikonalkua teille :wave:

täällä pitää vaan tunkea juttuun mukaan, kyllä se siitä lähtee! :hug:
 
Mäkin oon matkalla tekee itselleni iltapalaa... Ajattelin makaroonia (kun en jaksa keittää pottuja) ja porsaan seljyksiä.... Kevyt iltapala taas... :whistle:

Hauskaa leffailtaa, mä taidan mennä katsoo Emmereitä, niitä, kun on vaivaiset 70 jaksoa boxilla ja boxi rupee oleen viddumaisen täynnä taas... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Mäkin oon matkalla tekee itselleni iltapalaa... Ajattelin makaroonia (kun en jaksa keittää pottuja) ja porsaan seljyksiä.... Kevyt iltapala taas... :whistle:

Hauskaa leffailtaa, mä taidan mennä katsoo Emmereitä, niitä, kun on vaivaiset 70 jaksoa boxilla ja boxi rupee oleen viddumaisen täynnä taas... :headwall:

fiuuu, sulle kerääntynyt niitä.. maraton tiedossa ;)
 

Yhteistyössä