ja se menee taas ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
väsymys nimittäin. tää kierre on niin tätä.. aamulla en jaksais nousta, muta pakkohan se on kun on lapset.. iltapäivällä iskee armoton väsymys mutten voi siis nukkua ja kun ilta koittaa mua ei nukuta enää. viime yönä valvoin puoli kolmeen ja aamulla seitsemän jälkeen ylös :/

samma här..

Mä kävin viime yönä pyöriin sängyssä aikani, nousin 12 jälkeen ylös ku meni hermot.. Tulinpa sitten boksilta kattelee kaikkia sarjoja (joita oon näitä öitä varten tallentanu) ja lepuuttelin hermoja neulomalla. Onneks ei tarvinnu valvoo ku vajaaseen kahteen asti.. Eipä silti, tällä on tapana aina pahentua, saas nähä miten menee ens yö.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
samma här..

Mä kävin viime yönä pyöriin sängyssä aikani, nousin 12 jälkeen ylös ku meni hermot.. Tulinpa sitten boksilta kattelee kaikkia sarjoja (joita oon näitä öitä varten tallentanu) ja lepuuttelin hermoja neulomalla. Onneks ei tarvinnu valvoo ku vajaaseen kahteen asti.. Eipä silti, tällä on tapana aina pahentua, saas nähä miten menee ens yö.. :|

mä katselen elokuvia öisin.. tai siivoan tms.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
samma här..

Mulla tahtoo aivotoiminta olla yöllä sitä tasoa ette tarvii kattella muuta ku hömppää.. ei oikee jaksa keskittyä elokuviin.. :D Se vaan siinä nii ottaa kupoliin ku toisaalta väsyttää kauheesti mutta ei kuitenkaan uni tule. Nyt jo tietää että tuleepi taas pitkä yö, on sellanen fiilis.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
samma här..

Mulla tahtoo aivotoiminta olla yöllä sitä tasoa ette tarvii kattella muuta ku hömppää.. ei oikee jaksa keskittyä elokuviin.. :D Se vaan siinä nii ottaa kupoliin ku toisaalta väsyttää kauheesti mutta ei kuitenkaan uni tule. Nyt jo tietää että tuleepi taas pitkä yö, on sellanen fiilis.

no mä oon katsonut mun leffat niin moneen kertaan ettei niitä tarvii enää ajatella ja valitsen aina jotain kevyttä katsottaa että alkais nukuttamaan.

Yhteistyössä