H
hmph
Vieras
Laskettu aika on 3 viikon päästä ja nyt ratkesin polttamaan tupakkaa.
Lopetin kun plussasin, enkä ole edes maistanut.
Mutta eilen illalla hermo meni niin pahasti ja menin tupakalle ja poltin taas äsken..
Mä olen niin tympiintyny kipuihin, joista olen täällä valittanut jo monta viikkoa, aina eri nimimerkein mut kumminkin joku varmaan muistaa tän raivo sonnin..
NYt on niiiin pahat morkkikset kun olen polttanut.. hemmetti
Lopetin kun plussasin, enkä ole edes maistanut.
Mutta eilen illalla hermo meni niin pahasti ja menin tupakalle ja poltin taas äsken..
Mä olen niin tympiintyny kipuihin, joista olen täällä valittanut jo monta viikkoa, aina eri nimimerkein mut kumminkin joku varmaan muistaa tän raivo sonnin..
NYt on niiiin pahat morkkikset kun olen polttanut.. hemmetti