Ja Suomessa on niitäki jotka palelee koko talven...

Oikeesti?! Siis tollanen rupinen viltti maksaa 127e?! Mä kävin toissapäivänä ostaan meille uuden torkkupeiton, joka maksoi 12.90.. Ja mä vielä mietin, että raskinko niin kallista ostaa, kun toisessa paikassa olis saanu alle kympillä..:D

Oikeesti?! Siis tollanen rupinen viltti maksaa 127e?! Mä kävin toissapäivänä ostaan meille uuden torkkupeiton, joka maksoi 12.90.. Ja mä vielä mietin, että raskinko niin kallista ostaa, kun toisessa paikassa olis saanu alle kympillä..:D

Mä toivon todellakin että SUOMEN valtio on ostanut SUOMESSA tehtyjä tuotteita... Miksi ihmeessä kaikki toivoo, että on töitä ja rahaa millä mällätä, mutta sitten kaikki syytää rahat vinkuintiaan.

Niin joo, akryyliä saa halvalla, villaa esim harvemmin. Ne villaiset maksaa Vuorelmassa 200euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22412724:
Mä lyön vaikka mitä vetoa että noitten vilttien puuvilla EI ole kasvanut suomessa..... :D

Joo, ja me syödään banaaneja vaikka niitä ei saa suomesta. Mutta se ei ollut pointtini. Kyllä sinäkin taidat arvostaa sitä, että joku tilaa sulta työn ja maksaa siitä enemmän kuin kiinassa ommellusta :whistle:

[QUOTE="huoh";22412535]Miks ihmeessä noin kalliita filttejä? Nehän maksaa tyyliin kympin jossain halpahallissa. :headwall:[/QUOTE]

Ja pitäisi ostaa uudet sitten joka kuukausi. Eihän ne kympin peitot kauaa kestä hyvinä. Ei mua häiritse se että kansanedustajat saivat yli satasen torkkupeitot, kai ne ihan tarpeeseen tulivat.

Yhteistyössä