ja taas kirpparilla nähtyjä "löytöjä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
iittalan pahvisessa lasipaketissa oli kaksi jotain aivan muita laseja ja lapussakin myytiin Iittalan kartiona. hintaa tais olla 10e. sillä hintaa taitaa saada kaupastakin, niitä aitoja.

Alkuperäinen kirjoittaja tiuhti:
Mä en taas ymmärä, miksi mulla ei myynti ole käynyt tässä viime aikoina...:( Siistiä perusvaatetta, nykyaikaista, ehjää ja tahratonta... Aina ennen on mulla mennyt ihan samanlaatuiset vaatteet tosi hyvin???!! Kyse siis tyttöjen 110-122cm vaatteista ja just haalareista toppahousuista yms.. Hintaa ei ikinä ole paidoilla/housuilla kuin 1-2e jne.....:( En tiedä ostetaanko nää "isompien" lasten vaatteet sitten mielummin uusina??

Sama juttu! Kolmatta kertaa tänä vuonna on kirpparipöytä, ja aina yritän saada samoja tyttöjen 110-140 cm vaatteita, jotka on oikeasti hyväkuntoisia, ja jopa jotain "merkkivaatteita" osa, myytyä 0,10-2 eurolla, mutta ei ne tahdo kaupaksi mennä. !!! Oon vähän ihmetellyt kun kaikki kumminkin kertoo että kuinka paljon kirpparilta aina ostavat kaikkea...seuraavaks laitan ne varmaan jo kierrätykseen kun vievät niin paljon tilaa varastossa.

Onhan noita tullut vastaan, mutta nyt tulee vaan mieleen, äitiyspakkauksen toppapuku, joka oli tahraistakin tahraisempi, siis todella likainen, niin 5 euroa. Omani myin hyväkuntoisena 4 euroa.

Minulla meni hyvin kaupaksi tyttöjen 122-134cm vaatteet. Osa merkkikamoja.Laitoin semmoisen hinnan, millä olisin itsekkin ostanut. Siivosin pöydän säännöllisesti ja laitoin aina houkuttelevia värejä esille. Mut kaippa se on paikastakin kiinni, miten tavara liikkuu.Jollain myyjillä risaoja ja tahrasia vatteita, ei ihme ettei kauppa käy.

Alkuperäinen kirjoittaja maniokki:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuhti:
Mä en taas ymmärä, miksi mulla ei myynti ole käynyt tässä viime aikoina...:( Siistiä perusvaatetta, nykyaikaista, ehjää ja tahratonta... Aina ennen on mulla mennyt ihan samanlaatuiset vaatteet tosi hyvin???!! Kyse siis tyttöjen 110-122cm vaatteista ja just haalareista toppahousuista yms.. Hintaa ei ikinä ole paidoilla/housuilla kuin 1-2e jne.....:( En tiedä ostetaanko nää "isompien" lasten vaatteet sitten mielummin uusina??

Sama juttu! Kolmatta kertaa tänä vuonna on kirpparipöytä, ja aina yritän saada samoja tyttöjen 110-140 cm vaatteita, jotka on oikeasti hyväkuntoisia, ja jopa jotain "merkkivaatteita" osa, myytyä 0,10-2 eurolla, mutta ei ne tahdo kaupaksi mennä. !!! Oon vähän ihmetellyt kun kaikki kumminkin kertoo että kuinka paljon kirpparilta aina ostavat kaikkea...seuraavaks laitan ne varmaan jo kierrätykseen kun vievät niin paljon tilaa varastossa.

Teidän täytyy laittaa sinne houkutteeksi pari kiveä ja muutama vajaa shampookin myyntiin jotta ihmisten mielenkiinto herää pöytäänne kohden :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja bisnes se on joka kannattaa:
Nyt joukolla vaan noukkimaan kiviä ja käpyjä,puolukanvarpuja ja kaikki mahdolliset pesuaineet purkin jämät samoin kuin ripsarien jämät hyvällä hinnalla myyntiin :laugh:

Jos sattuu omistamaan kahdet rikkinäiset sukat, niin kun ne laittaa päällekkäin, saadaan yhdet ehjät. Jos siis reiät eri kohdissa. Myydään hyvään hintaan tietysti :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt joukolla vaan noukkimaan kiviä ja käpyjä,puolukanvarpuja ja kaikki mahdolliset pesuaineet purkin jämät samoin kuin ripsarien jämät hyvällä hinnalla myyntiin :laugh:

Jos sattuu omistamaan kahdet rikkinäiset sukat, niin kun ne laittaa päällekkäin, saadaan yhdet ehjät. Jos siis reiät eri kohdissa. Myydään hyvään hintaan tietysti :xmas:

Oikein hyvä idea:D

Mulla on kaksi joista en tiedä kumpi oli parempi "löytö"
1. Brio toppahaalari, peppu ja polve puhki myytiin uuden veroisena hintaan 50e
2. ruskea pahvi laatikko (noin 50x50 cm) päällä lappu "yllätyslaatikko kodin sisustajalle" hintaa 35e

PS jäi ostamatta molemmat ;)

parhaimpia tuppaa olemaan ne "kosmetiikka-pussukat", siis joku tyhjä leipäpussi täytettynä erinäisillä eri vuosikymmenien takaisilla kynsilakan, ripsarin, huulipunan yms rippeillä. ja hinta tietenkin kympistä ylös päin/pussi! :laugh: :headwall: :laugh:

paljonhan saisi kulmakynän nysästä, tyhjistä kissanruoka purkeista ja miehen risoista boksereista :D

Yhteistyössä