ja taas kirpparilla nähtyjä "löytöjä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mie näin tänään yhdessä pöydässä näitä mäkkärin lastenateriasta saatuja leluja, kaikilla hintaa 7e. Mut ihan paras oli yks pöytä jossa oli paljon erin kokoisia kiviä ja jokaisen kiven päällä lappu "Ihana kivi puutarhaan 1e". :D Kivet olivat maksimissaan aikuisen naisen nyrkin kokoisia.

Kauppa on käyny varmaan tosi hyvin, täytyykin rueta miettiin jos möis nuo mäkkäri ja hese lelut kirpparilla pois kuleksimasta ja roudais viel jostain vähän kiviä sinne kaveriks :xmas: :laugh: :headwall:

Ole myös edelläkävijä ja hanki risuja kanssa?

Mä näin pari viikkoa sitten myynnissä pikku auton ja hintaa kaks euroa, paha vaan ettei ollu enää pyöriä alla ja auton kori oli rikki :whistle:

Minäkin näin tuommoisen ihanuuden :) Oli eräällä Lahden suurimmalla kirppiksellä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Mä näin pari viikkoa sitten myynnissä pikku auton ja hintaa kaks euroa, paha vaan ettei ollu enää pyöriä alla ja auton kori oli rikki :whistle:

Minäkin näin tuommoisen ihanuuden :) Oli eräällä Lahden suurimmalla kirppiksellä :laugh:

Mitä nämä myyjät kuvittelee kun laittaa noita rikkinäisiä leluja myyntiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mie näin tänään yhdessä pöydässä näitä mäkkärin lastenateriasta saatuja leluja, kaikilla hintaa 7e. Mut ihan paras oli yks pöytä jossa oli paljon erin kokoisia kiviä ja jokaisen kiven päällä lappu "Ihana kivi puutarhaan 1e". :D Kivet olivat maksimissaan aikuisen naisen nyrkin kokoisia.

Kauppa on käyny varmaan tosi hyvin, täytyykin rueta miettiin jos möis nuo mäkkäri ja hese lelut kirpparilla pois kuleksimasta ja roudais viel jostain vähän kiviä sinne kaveriks :xmas: :laugh: :headwall:

Jesh, tästähän tulee iso bisnes. Jos myis sitten samalla puun lehtiä ja käpyjä kans kun niitäkin tuolta maasta löytys nyt hyvin myyntiin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja plörö:

näitä taitaa sitten olla enemmänkin myynnissä eri kirppiksillä :o

Paras oli tänään ku näin brion nukenvaunut myynnissä joissa oli työntöaisa poikki. siis sitä aisa ei ollut ollenkaa, pikku tikut vaan siinä sivuilla jäljellä.. Just joo kuka sellasia ostaa. Hintaa oli aluksi ollut 18e ja sittten laskettu 12e.

mä olen myös nähny yhtä sun toista kirppareilla, mut jotenkin mieleenpainuvin oli sellainen rasia joita annetaan kastelahjaksi, siihen oli kaiverrettu vauvan nimi,syntymäaika, paino, pituus ja kastepäivä.
Tuntui tosi oudolta, ensinnäkin eikö nuo ole tarkoitettu muistoina säilytettäväksi ja kuka sitten tekee mitää tuollaisella valmiiksi kaiverretulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Diipa:
mä olen myös nähny yhtä sun toista kirppareilla, mut jotenkin mieleenpainuvin oli sellainen rasia joita annetaan kastelahjaksi, siihen oli kaiverrettu vauvan nimi,syntymäaika, paino, pituus ja kastepäivä.
Tuntui tosi oudolta, ensinnäkin eikö nuo ole tarkoitettu muistoina säilytettäväksi ja kuka sitten tekee mitää tuollaisella valmiiksi kaiverretulla.

Kylläpäs on kiittämättömiä vanhempia jos ovat lahjaksi esim. tuon rasian saaneet!

Mulla on ollu se periaate myydes kamoja, ett mitä itte niist maksaisin ni niillä hinnoilla ne myyn.
Ei oo tarvinnu kantaa kirpparilta ko muutamia vaatteita takas.
Ale myynneistä ko saa esim. t-paitoja 3?, ni ei miun mielest voi pitää t-paidal, vaik uutena oiskii maksanu 20?, ni hintaa ko pari euroo. Se o kuitenki käytetty!!

Kirpparit o tarkotettu, ett siel päästään omista tavaroista eroon ja saadaan VÄHÄN lisätienestiä sekä joku toinen löytää itselleen HALVALLA haluamansa jutun.

Kirpparit kunniaan ja hinnoittelu kohdilleen! :)

Mä en taas ymmärä, miksi mulla ei myynti ole käynyt tässä viime aikoina...:( Siistiä perusvaatetta, nykyaikaista, ehjää ja tahratonta... Aina ennen on mulla mennyt ihan samanlaatuiset vaatteet tosi hyvin???!! Kyse siis tyttöjen 110-122cm vaatteista ja just haalareista toppahousuista yms.. Hintaa ei ikinä ole paidoilla/housuilla kuin 1-2e jne.....:( En tiedä ostetaanko nää "isompien" lasten vaatteet sitten mielummin uusina??

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Jesh, tästähän tulee iso bisnes. Jos myis sitten samalla puun lehtiä ja käpyjä kans kun niitäkin tuolta maasta löytys nyt hyvin myyntiin :xmas:

HAHAA.. Repesin!! :laugh:

Nyt joukolla vaan noukkimaan kiviä ja käpyjä,puolukanvarpuja ja kaikki mahdolliset pesuaineet purkin jämät samoin kuin ripsarien jämät hyvällä hinnalla myyntiin :laugh:

Yhteistyössä