Etsin 104cm toppahaalaria tytölle ja järjestäen kaikki hinnaltaan 20-30?! Ja todella huonokuntoisia, oikeesti. Täytyy varmaan uusi ostaa kun käytetystä saa maksaa ihan hirveesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mie näin tänään yhdessä pöydässä näitä mäkkärin lastenateriasta saatuja leluja, kaikilla hintaa 7e. Mut ihan paras oli yks pöytä jossa oli paljon erin kokoisia kiviä ja jokaisen kiven päällä lappu "Ihana kivi puutarhaan 1e".Kivet olivat maksimissaan aikuisen naisen nyrkin kokoisia.
Kauppa on käyny varmaan tosi hyvin, täytyykin rueta miettiin jos möis nuo mäkkäri ja hese lelut kirpparilla pois kuleksimasta ja roudais viel jostain vähän kiviä sinne kaveriks :xmas::headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mä näin pari viikkoa sitten myynnissä pikku auton ja hintaa kaks euroa, paha vaan ettei ollu enää pyöriä alla ja auton kori oli rikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mä näin pari viikkoa sitten myynnissä pikku auton ja hintaa kaks euroa, paha vaan ettei ollu enää pyöriä alla ja auton kori oli rikki![]()
Minäkin näin tuommoisen ihanuudenOli eräällä Lahden suurimmalla kirppiksellä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mie näin tänään yhdessä pöydässä näitä mäkkärin lastenateriasta saatuja leluja, kaikilla hintaa 7e. Mut ihan paras oli yks pöytä jossa oli paljon erin kokoisia kiviä ja jokaisen kiven päällä lappu "Ihana kivi puutarhaan 1e".Kivet olivat maksimissaan aikuisen naisen nyrkin kokoisia.
Kauppa on käyny varmaan tosi hyvin, täytyykin rueta miettiin jos möis nuo mäkkäri ja hese lelut kirpparilla pois kuleksimasta ja roudais viel jostain vähän kiviä sinne kaveriks :xmas::headwall:
Ole myös edelläkävijä ja hanki risuja kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mä näin pari viikkoa sitten myynnissä pikku auton ja hintaa kaks euroa, paha vaan ettei ollu enää pyöriä alla ja auton kori oli rikki![]()
Minäkin näin tuommoisen ihanuudenOli eräällä Lahden suurimmalla kirppiksellä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Mut ihan paras oli yks pöytä jossa oli paljon erin kokoisia kiviä ja jokaisen kiven päällä lappu "Ihana kivi puutarhaan 1e".Kivet olivat maksimissaan aikuisen naisen nyrkin kokoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:En välitä kirppareista.Kyllä ostan ihan mieluimmin uudet vaatteet,jalkineet ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Diipa:mä olen myös nähny yhtä sun toista kirppareilla, mut jotenkin mieleenpainuvin oli sellainen rasia joita annetaan kastelahjaksi, siihen oli kaiverrettu vauvan nimi,syntymäaika, paino, pituus ja kastepäivä.
Tuntui tosi oudolta, ensinnäkin eikö nuo ole tarkoitettu muistoina säilytettäväksi ja kuka sitten tekee mitää tuollaisella valmiiksi kaiverretulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mie näin tänään yhdessä pöydässä näitä mäkkärin lastenateriasta saatuja leluja, kaikilla hintaa 7e. Mut ihan paras oli yks pöytä jossa oli paljon erin kokoisia kiviä ja jokaisen kiven päällä lappu "Ihana kivi puutarhaan 1e".Kivet olivat maksimissaan aikuisen naisen nyrkin kokoisia.
Ole myös edelläkävijä ja hanki risuja kanssa?
Jesh, tästähän tulee iso bisnes. Jos myis sitten samalla puun lehtiä ja käpyjä kans kun niitäkin tuolta maasta löytys nyt hyvin myyntiin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:![]()
Mun paras "löytö" oli Reimatecin iankaikkisen vanha toppupuku, jossa polvet paikattu jollain sekundakankaalla, sanoin takapuoli. Tämä "hyväkuntoinen" puku maksoin 25?![]()