ja TAAS miesaiheinen valitusvirsi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas minä

Vieras
mieheni on viikolla noin 5 kertaa jäähallilla .siis noin 3-4 kertaa pojan harkoissa ja viikonloput pelireissuissa ympäri suomea.poika asuu äidillään ja me olemme ns. uusi pari...oltu 2 vuotta samassa taloudessa.nyt on viimeisen puolitoista vuotta nukkunut enemmän kuin kokonaan pojan huoneen alakerrossängyssä,vaikka poika ei edes täällä.Olen asiasta puhunut hänen kanssaan itkenyt ja ihmetellyt miksi ei nuku vieressäni .ja syitä riittää...kuorsaus(Joka havinaista)kipeä selkä ym...ym...tuntuu todella kamalalta ja petetyltä ololta.
Tänään juttelin hänen äidilleen tästä ja siitä että taitaa meidän juttu olla ohi ,koska olen yksin päivin ja öin.Hänen äiti hermostui siitä sitten minulle ja tokasi .Että mitä sinä sitten haluat tehdä miehes kanssa .että miten sun kanssas sitten pitäis aikaa viettää ja mitä vaadit.että etkö voi olla siellä jäähallilla mukana kun siellä ne muutkin vaimot ovat!!!
Kun selitin että minullakin lapsia ,jotka asuvat tässä ja että olen vuorotöissä ja vapaa-iltoja ja viik.loppuja aika vähän ..meinas että voi ne tytötkin siellä jäähallilla olla.(Tytöt taas eivät ole kiinnostuneita olemaan siellä kylmässä hallissa...13- ja 10-vuotiaat)Sitten anoppi jatkoi paasaustaan että...on sulla kuule aikaa siellä olla jos haluat ..siellä ne toisetkin vaimot kaikilla miehillä on.
PASKAT!!!En jaksa kyllä enää.Sanoin suorat sanat ,että miksi pitää ottaa vaimo ja unohtaa se sitten täysin!!!
Ja nyt sitten muka ylireagoin ja ole hankala paska miniä!kaiikki eksänikin se anoppi veti vielä mukaan ,,,että kuinka kunnollinen hänen poikansa on kun ei juo,ei käy vieraissa ,ei lyö....kuten entinen mieheni.
SIIS....olenko jotenkin hysteerikko ,kuten sain kuulla!???

Miksi ihmeessä sä menit anopille tuollaisesta valittamaan? Totta helvetissä se on poikansa puolella vaikka ei olisi syytäkään. Saman virheen tosin tein kerran itsekin eli täälläkin yksi paska miniä. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Miksi ihmeessä sä menit anopille tuollaisesta valittamaan? Totta helvetissä se on poikansa puolella vaikka ei olisi syytäkään. Saman virheen tosin tein kerran itsekin eli täälläkin yksi paska miniä. :wave:

Oli tasan tarkkaan eka ja vika kerta kun sille mitään enää kerron.Ihmetelköön sitten rauhassa kun poika ,,,47-v kantaa pussejansa äidin luo.jos ei tästä mitään kerran tule!Katotaan nyt vähän aikaa ,mutten kyllä tähän jää jos vaan piikana olen.

:wave: Täys paska miniä kans ilmottautuu. Kyllä mun poikani kertoo jos jotain kerrottavaa tulee... No eipä oo kertonu alkoholiongelmastansa ja ei oo kertonu et ollaan laitettu erohakemus vetämään ja hakee ittellensä asuntoa!

meinasin sanoa sille anopille kun sisu niin kuohui ...että joo,entinen mieheni oli juoppo,naisiinmenevä ja kovakouranenkin ...mutta nukkui vieressäni ja hoiti avioliitossa olevat PANOT!!!! ilman kerjäämistä.
Olis varmaan anopilla menny kahvit väärään kurkkuun!

nyt sitten anoppi soitti ,että voiko tämä mihen poika saada lainaksi tuon tytön monot huomiseksi kun on hiihtoa!Voi paska...monot sitten kelpaa ,mutta muuten ei puhuta kun paskaa!

Yhteistyössä