Nyt taas ottaa päähän!!! (anoppi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Otan osaa! Laita miehesi soittamaan "viattomasti" isälleen ja kysymään voisko hoitaa lasta tänään vaikka vaimonsa ei pysty, siinä selviäis miehelle vaimonsa puuhat mutta sinä et joutuis ikävään välikäteen kun voi ajatella että miehesi soittaa omatoimisesti.

ukko meinaa puhua tänään ukin kanssa kun ovat samassa paikassa töissä.

uskon että kun ukki kuulee niin sillä kiehahtaa taas anopin temppuilut...

eipä oo muutes anoppi soittanu uudestaan..

onpa inhottava anoppi sulla.en kyllä itse veisi alkoholistille lastani hoitoon. meillä molemmat ukit on sellaisia,mutta mummot aivan ihania. aina ottavat lapset kun kysyy,jos ei satu töitä olemaan. ukit ja mummot onneksi eronneet..
inhottava tilanne,jos teillä oli vielä joatin suunnitelmia vapaa ajaksi ja tietysti se lapsen pettymys voin vain kuvitella itselläni onmyös kolme vuotias,jos hälle pitäisi alkaa selittämään että ei se mummo sinua sinne nyt haluakaan. mutta entä jos kysyt suoraan kummisedältä että ottaisivatko pojan ja sanot heille anopin ryypiskelystä. jaksamisia sulle.

Silloin kun anoppini vielä eli, ei tullut mieleenkään käyttää häntä lapsenvahtina joten eipä tarvinnut sitten surkutella vastaavia tilanteita kuin ap. Silloinkin kun anoppilassa vierailtiin, hoidimme itse lapsemme.

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Silloin kun anoppini vielä eli, ei tullut mieleenkään käyttää häntä lapsenvahtina joten eipä tarvinnut sitten surkutella vastaavia tilanteita kuin ap. Silloinkin kun anoppilassa vierailtiin, hoidimme itse lapsemme.

mitä sä iniset?! ap EI ole pyytänyt isovanhempia lapsen vahdiksi vaan lapsi on pyydetty sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Alkuperäinen kirjoittaja XXS:

mitä sä iniset?! ap EI ole pyytänyt isovanhempia lapsen vahdiksi vaan lapsi on pyydetty sinne.

Tämä on taas tätä äitikulttia. "itse hoidan lapseni ei sillä väliä, vaikka lapsi ei saisi muodostettua läheistä suhdetta isovanhempiinsa, kunhan vaan MINÄ pääsen sanomaan, että olen itse hoitanut lapseni ja olen näin ollen supermutsi ja muutenkin parempin ihminen."

:headwall:

anoppi sitten soitti äskön ja kertoi että on hammaslääkärissä. no sitten se kyseli ihan ystävälliseen sävyyn että monen aikaan ootte tuomassa pojan?? pikkasen aikaa olin hämilläni...anoppi ei ole tänään enään sitte töihin menossa vaan menee sitten kuulemma lauantaina.

ihan eri ääni kellossa...oiskohan ukki heränny ennen ku hää lähti...

Yhteistyössä