ja taas miesystäväni ex:n luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt ja peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt ja peloissaan

Vieras
ennen juhannusta oli..sovima sen..
no nyt sit oli viikon hillareissulla ex:n kanssa.
maanataina oli minun luona yötä.
ja nyt oli taas sen harakan luona yötä.
en kestä ajatusta että hän ei ois minun elämässä enää.siks kai vaikea jättää.
mut eihän tuohonhan voi luottaa.
niin vituttaa..
olema olleet miesystäväni kanssa kohta puolisen vuotta yhessä.aika tiivistikkin..
sitten jäi kiinni ennen juhannusta että oli yötä ex:n luona.
se sovittiin sitten.
ovat kuiten ystäviä olleet tämän naisen kanssa.
heinäkuun alussa ex sai tietää meistä.alkoi sen puolesta pommitus ja soittelu miesystävälle.tiuhenpaan tahtiin.kai tuli mustasukkaiseksi ja ajatteli että nyt hän menettää tämän miehen.
viime viikon olivat reissulla hillassa tän naisen kanssa.
maanataina sit miesystäväni tuli mun luo yöksi.puhuima meidän suhteesta.
sanoi että katotaan,annamma ajan kulua.sitä kuulemma häiritsee kun soitan ja viestitän liikaa,ja muka kyttään häntä.ei kuitenkaan sanonu että ois jättämässä minut.
kyselin hillareissusta tämän naisen kanssa,että miten meni.ei halunnut puhua,sanoi vain että kertoo myöhemmin.nähtävästi sielä on sit lämmenny suhde taas.
nyt sitten sain illalla tietää että oli sen auto ex:n luona.
voi vittu että vituttaa kerrassaan.

Koita unohtaa se sika, jos et ole valmis jakamaan miestä sen exän kanssa. Ethän sä oikeasti halua että sua kohdellaan tuolla lailla. Etsi parempi. Kannattaa mieluummin olla vaikka ilman miestä kuin alkaa kynnysmatoksi jollekin tuollaiselle.

ennen juhannusta oli..sovima sen..
no nyt sit oli viikon hillareissulla ex:n kanssa.
maanataina oli minun luona yötä.
ja nyt oli taas sen harakan luona yötä.
en kestä ajatusta että hän ei ois minun elämässä enää.siks kai vaikea jättää.
mut eihän tuohonhan voi luottaa.
niin vituttaa..
olema olleet miesystäväni kanssa kohta puolisen vuotta yhessä.aika tiivistikkin..
sitten jäi kiinni ennen juhannusta että oli yötä ex:n luona.
se sovittiin sitten.
ovat kuiten ystäviä olleet tämän naisen kanssa.
heinäkuun alussa ex sai tietää meistä.alkoi sen puolesta pommitus ja soittelu miesystävälle.tiuhenpaan tahtiin.kai tuli mustasukkaiseksi ja ajatteli että nyt hän menettää tämän miehen.
viime viikon olivat reissulla hillassa tän naisen kanssa.
maanataina sit miesystäväni tuli mun luo yöksi.puhuima meidän suhteesta.
sanoi että katotaan,annamma ajan kulua.sitä kuulemma häiritsee kun soitan ja viestitän liikaa,ja muka kyttään häntä.ei kuitenkaan sanonu että ois jättämässä minut.
kyselin hillareissusta tämän naisen kanssa,että miten meni.ei halunnut puhua,sanoi vain että kertoo myöhemmin.nähtävästi sielä on sit lämmenny suhde taas.
nyt sitten sain illalla tietää että oli sen auto ex:n luona.
voi vittu että vituttaa kerrassaan.

Kuulostaa pahalta. Kuulostaa teidän suhteenne lopulta. Mies on joko säälittävä vätys, joka ei saa aikaiseksi lopettaa suhdettanne, vaan jättää sinut roikkumaan sillä aikaa, kun itse vehtaa toisen kanssa. Tai sitten toinen vaihtoehto on, että hän ei osaa tehdä päätöstä teidän kahden välille ja miehelle sopii oikein mainiosti olla teidän kummankin kanssa, vuorotellen. Onko se sinulle ok? Saako sinua kohdella näin huonosti?

Kuulostaa siltä, että sinä joudut nyt luopumaan suhteestanne ja tästä miehestä. Mutta jos teidän suhteellanne olisi pienen pieni onnistumisen mahdollisuus, siihen on oikeastaan vain yksi vaihtoehto: sinun täytyy jättää mies. Jos hän valitsee sinut, hän tulee kyllä katuvana takaisin. Mutta nyt, kun hän on selvästi kiinnostunut exästään ja kokee sinun yhteydenotot ahdistavina, hän ei todennäköisesti tule sinua valitsemaan. Ainoastaan se, että sinä jättäisit hänet, voisi saada miehen säikähtämään ja tajuamaan, kuinka tärkeä hänelle olitkaan. Tai voi olla, ettei miehen jättäminenkään auta, mutta se on melko varmasti ainut mahdollisuutesi.

Se, että mies tietää sinun roikkuvan hänen perässään siitäkin huolimatta, että hän kohtelee sinua törkeästi ja pelaa pelejä exänsä kanssa, se ei missään nimessä lisää hänen halujaan sinua kohtaan, päin vastoin.

Mutta kaikkein tärkeintä tässä koko asiassa ei mielestäni ole edes se, että saatko tämän miehen itsellesi, vai et. Tärkeintä on mielestäni se, että kuinka paljon sinä arvostat itseäsi ihmisenä ja naisena? Miksi annat miehen kohdella itseäsi noin huonosti? Itsetuntosi on selvästi heikko ja tällä tavalla aiheutat itsellesi vain lisää kolhuja ja itsetuntosi heikentyy entisestään. Paras lahja, jonka itsellesi voisit nyt antaa, olisi se, että nostaisit leuan pystyyn, rinnan rottingille ja heittäisit mokoman luuserin helvettiin elämästäsi.

Minä olen joskus antanut polkea omanarvontuntoani alas tuollaisen häntäheikin kanssa ja nyt jälkeen päin, kun lopulta pääsin miehestä eroon, minua oksettaa koko tyyppi ja ihmettelen, mitä edes koskaan näin siinä miehessä. Tärkein opetus itselleni tuosta kokemuksesta oli se, että minä itse teen päätökset sen suhteen, kuinka minua kohdellaan. Ja tuon miehen kanssa MINÄ VALITSIN ITSELLENI HUONON KOHTELUN.

Älä siis jätä sinun kohteluasi jonkun satunnaisen häntäheikin päätettäväksi, vaan PÄÄTÄ ITSE, kuinka sinua tulee kohdella. Kysyppäs siis nyt itseltäsi: saako sinua kohdella näin?

Voimia, tsemppiä ja hieman kiukkuakin sinulle toivotan, jotta saisit itsesi riuhtaistua irti tuosta tilenteesta! Pelasta itsesi, tuo mies ei sitä tule tekemään.

Viimeksi muokattu:
Mies on joko säälittävä vätys, joka ei saa aikaiseksi lopettaa suhdettanne, vaan jättää sinut roikkumaan sillä aikaa, kun itse vehtaa toisen kanssa. Tai sitten toinen vaihtoehto on, että hän ei osaa tehdä päätöstä teidän kahden välille ja miehelle sopii oikein mainiosti olla teidän kummankin kanssa, vuorotellen.
Kuulostaa pahalta, mutta ei suhteen lopulta, sillä rakastunut ei usein saa aikaiseksi lopettaa suhdetta. Jos tai kun ne päätökset eivät pidä, voi toki tehdä uusia, mutta huonokin kohtelu tuntuu paremmalta kuin se ettei kohtailla ollenkaan. Se ei ole ok, mutta mikään muukaan ei ole ok.

Paras lahja, jonka itsellesi voisit nyt antaa, olisi se, että nostaisit leuan pystyyn, rinnan rottingille ja heittäisit mokoman luuserin helvettiin elämästäsi.
Rakastunut ei voi sitä tehdä heittäytymättä itse 'helvettiin' ja siksi häntä voi kohdella näin huonosti, vaikka ei saisikaan. Koska ajattelua ei kunnolla pysty hallitsemaan tuntuu käyttäytyminenkin järjettömältä, mutta:

Tämä tilanne on määrätyn henkilön olemuksen ja käyttäytymisen aikaan saama prosessi, mikä alkaa, kehittyy ja loppuu tunnistettavien ja yleispätevien sääntöjen mukaan.
Rakastuminen on siis toiminta, jonka ihminen voi järjellään selittää ja hyväksyä, rakastuminen on tahdosta riippumaton olotila. (Tennov)

Viimeksi muokattu:
Mies on joko säälittävä vätys, joka ei saa aikaiseksi lopettaa suhdettanne

Miten se voikin olla aina niin, että kun mies on solmussa tunteidensa kanssa, niin hän on vätys, kun sen sijaan naisen vastaava tilanne on monimutkainen ja haastava.

Sama juttu mielenterveysongelmien kanssa. Naista pitää empatiseerata ja ymmärtää, mutta mies on pelkkä vastuuton luuseri.

Nykynaiset totisesti ovat oppineet syömään rusinat pullasta. Onneksi fiksut miehet tämän jo tietävät.

Viimeksi muokattu:
Miksi annat miehen kohdella itseäsi noin huonosti?
Rakastumisen sääntöjen mukaan siksi että se tuntuu tärkeältä, koska mies tuntuu arvokkaimmalta.

Mutta kaikkein tärkeintä tässä koko asiassa ei mielestäni ole edes se, että saatko tämän miehen itsellesi, vai et.
Rakastumisen sääntöjen mukaan se juuri tuntuu tärkeämmältä kuin mikään muu.

Tärkeintä on mielestäni se, että kuinka paljon sinä arvostat itseäsi ihmisenä ja naisena?
Rakastumisen sääntöjen mukaan rakastunut arvostaa itseään JOS rakastumisen kohde häntä arvostaa.

Itsetuntosi on selvästi heikko ja tällä tavalla aiheutat itsellesi vain lisää kolhuja ja itsetuntosi heikentyy entisestään.
Rakastumisen sääntöjen mukaan rakastuneen itsetunto on lähtökohtaisesti heikko, eikä vahvistu JOS rakastumisen kohteen käyttäytymisen ei koeta vastaavan rakastuneen toiveita.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä