Ja tv-lupamaksu nousee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jej
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jej:
Joka vuosi sekin vaan nousee ja ylen palvelut heikkenee.
Makuasioita. Mun mielestä taas Ylen tarjonta on vuosien saatossa parantunut. Tosin syy voi olla siinäkin, että mä olen tullut vanhaksi eikä BB:t sun muut juuri kiinnosta.

No ei todellakaan mitään mediamaksua! Paljon löytyy tästäkin maasta ihmisiä, joilla ei syystä tai toisesta ole tv:tä. Minä kannatan ennemmin sitä, että ylen kanavat maksukortille!

Alkuperäinen kirjoittaja taija:
No ei todellakaan mitään mediamaksua! Paljon löytyy tästäkin maasta ihmisiä, joilla ei syystä tai toisesta ole tv:tä. Minä kannatan ennemmin sitä, että ylen kanavat maksukortille!

Mutta onko heillä radiota tai nettiä?;)

No eiköhän tuo ainaki radio aikalailla kaikilta löydy, mutta en käsitä sitä, jos siitä pitää alkaa maksamaan... Eihän siitä ennenkään ole maksetttu ja hyvin on tv-lupamaksuilla katettu nekin kulut, eli YLEN KANAVAT MAKSUKORTILLE, hintaa sen verran, että kattaa kulut edelleen eli tää nykynen 20 euroo kuussa, jos maksat tv-luvan kerran kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
No eiköhän tuo ainaki radio aikalailla kaikilta löydy, mutta en käsitä sitä, jos siitä pitää alkaa maksamaan... Eihän siitä ennenkään ole maksetttu ja hyvin on tv-lupamaksuilla katettu nekin kulut, eli YLEN KANAVAT MAKSUKORTILLE, hintaa sen verran, että kattaa kulut edelleen eli tää nykynen 20 euroo kuussa, jos maksat tv-luvan kerran kuussa.

Kyllä radiosta pitää tv-lupa maksaa. Kyllä siitäkin kuuluu ylen kanavat.;)
Aina on siis pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

miks pitäs maksaa netistä lupamaksuja jos siitä maksaa jo sen kuukausimaksun?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä on tv, mutta ei digiboxia, emme siis maksa tv-lupaa.
Radiota meillä ei ole, netti on.
Netissä käytettävät palvelut: tämä palsta, huutonet, kestovaippainfo, nettipankki, FB, kela..

Onko reilua, että me myös joudumme maksamaan mediamaksua?

*muoks*
Niin ja vaikka se miten ois halvempi, niin miten kauan mahtaa olla?

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Netissä käytettävät palvelut: tämä palsta, huutonet, kestovaippainfo, nettipankki, FB, kela..

*muoks*
Eihän se reilulta tunnu. Sen vuoksi mun mielestäni olisikin järkevämpää, että mediamaksun sijasta nostettaisiin vaan veroprosenttia. Veroina kun ollaan totuttu maksamaan sellaisestakin, mitä emme itse koskaan käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:

*muoks*
Eihän se reilulta tunnu. Sen vuoksi mun mielestäni olisikin järkevämpää, että mediamaksun sijasta nostettaisiin vaan veroprosenttia. Veroina kun ollaan totuttu maksamaan sellaisestakin, mitä emme itse koskaan käytä.

Niinpä niin :/

Yhteistyössä