V
vieras
Vieras
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/lindnin-poukkoilun-tulos-tv-lupamaksu-nousee-250-euroon/173019
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä vakaasti harkitsen, etten jatkossa maksa tv lupaa. Digiboksi poistetaan käytöstä ja laitetaan netti isoon telkkariin, sieltä voimme katsoa kaikki ohjelmat halvemmalla ja silloin kun itse haluamme.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä vakaasti harkitsen, etten jatkossa maksa tv lupaa. Digiboksi poistetaan käytöstä ja laitetaan netti isoon telkkariin, sieltä voimme katsoa kaikki ohjelmat halvemmalla ja silloin kun itse haluamme.
Kyllä sulla on velvollisuus maksaa tv-lupa, vaikka katsot netistä ohjelmat..
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä vakaasti harkitsen, etten jatkossa maksa tv lupaa. Digiboksi poistetaan käytöstä ja laitetaan netti isoon telkkariin, sieltä voimme katsoa kaikki ohjelmat halvemmalla ja silloin kun itse haluamme.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä vakaasti harkitsen, etten jatkossa maksa tv lupaa. Digiboksi poistetaan käytöstä ja laitetaan netti isoon telkkariin, sieltä voimme katsoa kaikki ohjelmat halvemmalla ja silloin kun itse haluamme.
Ei mun käsityksen mukaa ole jos katsot vaikka ruutu.fi, se on eri asia jos sulla on digiviritin koneessa ja katot live telkkaria...
Alkuperäinen kirjoittaja mikä onni:Ihanaa et se yle-vero meni jäihin. Ei ole pakko edelleenkään maksaa jos ei halua!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä vakaasti harkitsen, etten jatkossa maksa tv lupaa. Digiboksi poistetaan käytöstä ja laitetaan netti isoon telkkariin, sieltä voimme katsoa kaikki ohjelmat halvemmalla ja silloin kun itse haluamme.
Ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Anywhere.tv on internetissä olevaa streamia, joka on muodostettu tv-lähetyksestä. Se ei ole tv-lähetystä.