Ja vieläkö täällä joku kuppelehtii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:
MÄ valvon ihan vaan sen takia, ku supistelee niin armottoman kovaa! 10 minsan välein on kauheet supparit, unta en oo koko yönä saanu! Jospa pääsis kohta synnyttämään... :o
Voi hyvinkin olla, että pääset =) Vaan ei tuo tilanne kyllä mikään kiva ole eikä varmaan hetkeen olo yhtään mukavammaksi muutu :/

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Nukun toki, sillon kun muut valvoo. :saint: :laugh:
Eli päivisin. Mä en nuku aina sillonkaan, muutaman tunnin päästä piutäisi lähteä töihin enkä ole ehtinyt mennä vielä nukkumaankaan
:D

Tyttö heräilee siinä klo10-11 aikaan että silloin nousen ylös kun nyt tässä jossain vaiheessa ensin kerkeen nukkumaan.. Ja jos kovin päivällä väsyttää niin otan tytön kanssa yhdessa nokoset sitten.

Tyttö heräilee siinä klo10-11 aikaan että silloin nousen ylös kun nyt tässä jossain vaiheessa ensin kerkeen nukkumaan.. Ja jos kovin päivällä väsyttää niin otan tytön kanssa yhdessa nokoset sitten.
Päikkärit tekee kyllä ihan terää, jos on yöunet jääneet vähiin. Mä pitäisin huomenna etätyöpäivän ja nukkuisin ensin pitkään, mutta piti - tyhmä kun olen - sopia yksi palaveri heti aamuksi

:headwall:

Päikkärit tekee kyllä ihan terää, jos on yöunet jääneet vähiin. Mä pitäisin huomenna etätyöpäivän ja nukkuisin ensin pitkään, mutta piti - tyhmä kun olen - sopia yksi palaveri heti aamuksi

:headwall:

Niin teetkö sä jotain teitotekniikkaan liittyviä hommia vai mitä? Jotenkin on tulltu sellainen kuva.

Meillä poika herää 8 ja mä en vielä edes nuku. Tulin juuri kävelyltä, mut mies oli kotona. Meil erityislapsia. et väsyttää hieman tää ainainen touhotus..............

Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzz:
Meillä poika herää 8 ja mä en vielä edes nuku. Tulin juuri kävelyltä, mut mies oli kotona. Meil erityislapsia. et väsyttää hieman tää ainainen touhotus..............
Uskon, että väsyttää :hug: Ehditkö sä nukkua ollenkaan ennenkuin poika herää?

Niin teetkö sä jotain teitotekniikkaan liittyviä hommia vai mitä? Jotenkin on tulltu sellainen kuva.
Joops, sairaaloille tietojärjestelmiä. Nytkin tässä yhden järjestelmän versiomuutoksia tein, mutta pakko se on kohta alkaa kömpimään petiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:
MÄ valvon ihan vaan sen takia, ku supistelee niin armottoman kovaa! 10 minsan välein on kauheet supparit, unta en oo koko yönä saanu! Jospa pääsis kohta synnyttämään... :o

Kun mä synnytin lähdin SAMANTIEN sairaalaan ja sanottiin, tää syntyy NYt ja syntyikin!

Joops, sairaaloille tietojärjestelmiä. Nytkin tässä yhden järjestelmän versiomuutoksia tein, mutta pakko se on kohta alkaa kömpimään petiin.

Just just.. mä olen erikoistunut tietoliikenteeseen opinnoissani (opinnäytetyötä vailla valmis, teen sitä nyt äippälomalla) mutta edellisessä työpaikassa olin tietokanta-asiantuntijana... Aluksi musta meinasi tulla ohjelmoija mutta mieli muuttui myöhemmin.. niin ja systeemisuunnittelusta en sitten tykännyt pätkääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzz:
Uskon, että väsyttää :hug: Ehditkö sä nukkua ollenkaan ennenkuin poika herää?

Niitä on 4 alle kouluikäistä, mut tää on poikkeus.

Just just.. mä olen erikoistunut tietoliikenteeseen opinnoissani (opinnäytetyötä vailla valmis, teen sitä nyt äippälomalla) mutta edellisessä työpaikassa olin tietokanta-asiantuntijana... Aluksi musta meinasi tulla ohjelmoija mutta mieli muuttui myöhemmin.. niin ja systeemisuunnittelusta en sitten tykännyt pätkääkään.
Mulle taas systeemisuunnittelu oli koulussa se mielenkiintoisin ja ohjelmointi tietenkin. Koodaus nyt vaan ON niin kivaa. Ainakin useimmiten :D Joko on opinnäytetyö hyvällä mallilla?

Mulle taas systeemisuunnittelu oli koulussa se mielenkiintoisin ja ohjelmointi tietenkin. Koodaus nyt vaan ON niin kivaa. Ainakin useimmiten :D Joko on opinnäytetyö hyvällä mallilla?

Koodaus on kivaa. Eniten kuitenkin tykkään ihan näistä perus kuvauskielistä (HMTL,XML,CSS) niin ja skriptikielistä PHP, aspia en suostu opettelemaan ihan periaatteen vuoksi. Kunnon ohjelmointikielistä Java oli alkuun ihan mukavaa mutta kun alkoi tulemaan Swingiä niin kiinnostus lopahti. Coboliakin luin ihan mielenkiinnon vuoksi yhden kurssin. Visual Basicin kurssi tuli käytyä mutta se nyt on ihan lelu kieli. C++:n alotin mutta jätin kesken ja systeemisuunnittelusta kävin just tasan tarkkaan ne mitkä oli pakko ja hyvät arvosanat tuli. Tietoliikenteen puolelta kävinkin sitten yhtä lukuunottamatta kaikki tarjolla olleet kurssit.

Opinnäytetyö on aika hyvällä alulla ja ohjaakin oli tähän astiseen aikaansaannokseen tyytyväinen kun viime viikolla palaveerattiin.

Yhteistyössä