K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Etkö säkään koskaan nuku?Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Minä, minä! :wave:
Eli päivisin. Mä en nuku aina sillonkaan, muutaman tunnin päästä piutäisi lähteä töihin enkä ole ehtinyt mennä vielä nukkumaankaanAlkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Nukun toki, sillon kun muut valvoo. :saint:![]()
Voi hyvinkin olla, että pääset =) Vaan ei tuo tilanne kyllä mikään kiva ole eikä varmaan hetkeen olo yhtään mukavammaksi muutu :/Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:MÄ valvon ihan vaan sen takia, ku supistelee niin armottoman kovaa! 10 minsan välein on kauheet supparit, unta en oo koko yönä saanu! Jospa pääsis kohta synnyttämään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eli päivisin. Mä en nuku aina sillonkaan, muutaman tunnin päästä piutäisi lähteä töihin enkä ole ehtinyt mennä vielä nukkumaankaanAlkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Nukun toki, sillon kun muut valvoo. :saint:![]()
![]()
Päikkärit tekee kyllä ihan terää, jos on yöunet jääneet vähiin. Mä pitäisin huomenna etätyöpäivän ja nukkuisin ensin pitkään, mutta piti - tyhmä kun olen - sopia yksi palaveri heti aamuksiAlkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Tyttö heräilee siinä klo10-11 aikaan että silloin nousen ylös kun nyt tässä jossain vaiheessa ensin kerkeen nukkumaan.. Ja jos kovin päivällä väsyttää niin otan tytön kanssa yhdessa nokoset sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Päikkärit tekee kyllä ihan terää, jos on yöunet jääneet vähiin. Mä pitäisin huomenna etätyöpäivän ja nukkuisin ensin pitkään, mutta piti - tyhmä kun olen - sopia yksi palaveri heti aamuksi
:headwall:
Uskon, että väsyttää :hug: Ehditkö sä nukkua ollenkaan ennenkuin poika herää?Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzz:Meillä poika herää 8 ja mä en vielä edes nuku. Tulin juuri kävelyltä, mut mies oli kotona. Meil erityislapsia. et väsyttää hieman tää ainainen touhotus..............
Joops, sairaaloille tietojärjestelmiä. Nytkin tässä yhden järjestelmän versiomuutoksia tein, mutta pakko se on kohta alkaa kömpimään petiin.Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Niin teetkö sä jotain teitotekniikkaan liittyviä hommia vai mitä? Jotenkin on tulltu sellainen kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:MÄ valvon ihan vaan sen takia, ku supistelee niin armottoman kovaa! 10 minsan välein on kauheet supparit, unta en oo koko yönä saanu! Jospa pääsis kohta synnyttämään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joops, sairaaloille tietojärjestelmiä. Nytkin tässä yhden järjestelmän versiomuutoksia tein, mutta pakko se on kohta alkaa kömpimään petiin.Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Niin teetkö sä jotain teitotekniikkaan liittyviä hommia vai mitä? Jotenkin on tulltu sellainen kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Uskon, että väsyttää :hug: Ehditkö sä nukkua ollenkaan ennenkuin poika herää?Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzz:Meillä poika herää 8 ja mä en vielä edes nuku. Tulin juuri kävelyltä, mut mies oli kotona. Meil erityislapsia. et väsyttää hieman tää ainainen touhotus..............
Mulle taas systeemisuunnittelu oli koulussa se mielenkiintoisin ja ohjelmointi tietenkin. Koodaus nyt vaan ON niin kivaa. Ainakin useimmitenAlkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Just just.. mä olen erikoistunut tietoliikenteeseen opinnoissani (opinnäytetyötä vailla valmis, teen sitä nyt äippälomalla) mutta edellisessä työpaikassa olin tietokanta-asiantuntijana... Aluksi musta meinasi tulla ohjelmoija mutta mieli muuttui myöhemmin.. niin ja systeemisuunnittelusta en sitten tykännyt pätkääkään.
Niissä riittää varmasti tekemistä ja teillä ilskettä riittääAlkuperäinen kirjoittaja E N:Niitä on 4 alle kouluikäistä, mut tää on poikkeus.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulle taas systeemisuunnittelu oli koulussa se mielenkiintoisin ja ohjelmointi tietenkin. Koodaus nyt vaan ON niin kivaa. Ainakin useimmitenAlkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Just just.. mä olen erikoistunut tietoliikenteeseen opinnoissani (opinnäytetyötä vailla valmis, teen sitä nyt äippälomalla) mutta edellisessä työpaikassa olin tietokanta-asiantuntijana... Aluksi musta meinasi tulla ohjelmoija mutta mieli muuttui myöhemmin.. niin ja systeemisuunnittelusta en sitten tykännyt pätkääkään.Joko on opinnäytetyö hyvällä mallilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niissä riittää varmasti tekemistä ja teillä ilskettä riittääAlkuperäinen kirjoittaja E N:Niitä on 4 alle kouluikäistä, mut tää on poikkeus.![]()