Jaa. Päivän nolaus suoritettu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Torkahdin tuossa äsken itekki ku muksu oli päikkäreillä ja näin sit tosi toden tuntusen unen että tyttö oli lähteny takaovesta ulos.
No ponkasin ylös sängyltä ja juoksin takaovesta ulos ja aloin karjumaan tytön nimeä.
Naapureita vilisi pihalla ulkohommissa, tyttö nukku tyytyväisenä sisällä ja mä huudan kuula punasena sen nimeä ulkona toppi ja pikkarit päällä tukka pystyssä ja naama "univiiruja" täynnä... :snotty: :ashamed:

Nuo naapurit varmaan soittaa kohta jonnekki laitokseen ku mä aina nolaan itteni täällä, millo loikin perse pystyssä ettimässä vessapaperia ja puoli kylää näkee sen, ja millo mut yllätetään laulamasta hevi karaokea ja sekoilemassa vastaheränneenä jne... :whistle:

Heh. Mun entiselle poikaystävälle kävi vähän vastaavasti reilu 10 vuotta sitten kun seukattiin. Oltiin koulun jälkeen sen porukoilla päikkäreillä. Yhtäkkiä kaveri ponkaisi sängystä ylös ja katseli epäluuloisen ympärilleen. Pyysin avamaan tv:n (Marienhof oli alkamassa), hän avasi ja vaihtoi vielä pyynnöstä kanavaakin. Sitten hän lähti juoksemaan ympäri kämppää. Kuulin kuinka hän kävi saunassa ja joka puolella kunnes tuli takaisin huoneeseensa ja kysyi vihaisena minulta: "Mihin se meni?" Kysyin: "kuka"? "No se, kyllä sä tiedät", oli vastaus. Kysyin edelleen "kuka"? Kaveri jatkoi turhautuneena ja jo vähän huutaen minun nimeni ja vielä varmuuden vuoksi tavasikin sen. Olin hieman hämilläni ja hoin, että tässähän minä. Kaveri säpsähti ja meni noloudesta sekaisin ja pahoitteli tapahtunutta...oli siis jossain unen ja valveen rajatilassa ja oli uneksinut, että olin ottanut hatkat... :laugh:

Tuosta tuli mieleeni, kun entinen alakerran naapuri oli pikkupikkubikineissään takapihallaan aurinkoa ottamassa. Koira karkasi. Hihkaisin sille parvekkeelta, että teidän "Tessu" juoksee tuolla pitkin pihoja. Ja neitonen säntäsi perään niissä nirunarubikineissä. Juoksi pitkin pihaa ja parkkipaikkaa karjuen että "Tessu, tänne! Paikka! Istu!" ja ainakin naapuruston miespuolisilla oli hauskaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Heh. Mun entiselle poikaystävälle kävi vähän vastaavasti reilu 10 vuotta sitten kun seukattiin. Oltiin koulun jälkeen sen porukoilla päikkäreillä. Yhtäkkiä kaveri ponkaisi sängystä ylös ja katseli epäluuloisen ympärilleen. Pyysin avamaan tv:n (Marienhof oli alkamassa), hän avasi ja vaihtoi vielä pyynnöstä kanavaakin. Sitten hän lähti juoksemaan ympäri kämppää. Kuulin kuinka hän kävi saunassa ja joka puolella kunnes tuli takaisin huoneeseensa ja kysyi vihaisena minulta: "Mihin se meni?" Kysyin: "kuka"? "No se, kyllä sä tiedät", oli vastaus. Kysyin edelleen "kuka"? Kaveri jatkoi turhautuneena ja jo vähän huutaen minun nimeni ja vielä varmuuden vuoksi tavasikin sen. Olin hieman hämilläni ja hoin, että tässähän minä. Kaveri säpsähti ja meni noloudesta sekaisin ja pahoitteli tapahtunutta...oli siis jossain unen ja valveen rajatilassa ja oli uneksinut, että olin ottanut hatkat... :laugh:

:D :laugh:
Kivoja noi puoli-unessa sekoilut :D

Yhteistyössä