Jääkö sitä ikuisesti miettimään, että minkälaista se seksi olisi ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapanen

Vieras
Oon välillä miettinyt tätä. Erään kaverin kanssa homma eteni, vähän yllättäen vaikka sitä ehkä oli ollut ilmassa jo jonkin aikaa. Humalapäissään siis päädyttiin hänen sänkyynsä, asia eteni kopelointi- ja suuteluasteelle, kunnes minä (edelleen humalassa) pistin stopin asialle ja lähdin pois. Joku idea mulla siinä lähtemisessä oli, joskaan en nyt sitä ihan just muista.

Noh, kaveruus meni siinä, toinen ei enää puhunut mulle juurikaan ja muuttui etäiseksi. Nyt mä vaan mietin sitä, että voiko tilanne enää ikinä muuttua toiseen suuntaan, että oltais taas kavereita? Vai jääkö se kaivertamaan ikuisesti, että mentiin tietyn rajan yli. Tästä on siis jo pari vuotta aikaa, mutta kaveruus ei ole palautunut samalle asteelle, nykyisin nähdään enää vain vahingossa ja silloinkin tilanne on yleensä aika jännittynyt ja minusta aika teennäinen ja kiusallisella tavalla intensiivinen. Onko se vaan sitä, että kaduttaa se mitä tehtiin yleensäkin vai mietitään sitä, että miksei menty pidemmälle?

Kai se pitäisi vaan ymmärtää, että se kaveruus meni siinä :/

Veikkaisin että koska tilanne jäi selvittämättä, niin välit on hankalat. Jos haluta olla kaveri, niin asia tarvis puhua ja selvittää. Voi tietty olla et toinen ei enää pysty olemaan kaveri, mutta ei taida onnistua noinkaan. Juttu "roikkuu" teidän välissä.

Tuntuu vaan vähän vaikealta ottaa sitä asiaa tässä enää esille. Kun oisin halunnut sen selvittää silloin kun se tapahtui, mutta toinen ei kestänyt olla mun kanssa ees samassa huoneessa aluks :/

Kun tulee sellainen olo, että kaivelenko mä vaan vanhoja jos otan sen asian esille, mutta kun se selvästi siinä just roikkuu vaan. Mutta ehkä se meidän kaveruus vaan sitten jäi matkan varrelle, ja nyt tää meni näin.

Yhteistyössä