Jaan teille itsestäni nyt kaiken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
mainittavan arvoisen.

Laitoin pienenä isonveljen kahviin kunnon holauksen suolaa, veljellä kun oli tapana kulauttaa kuppi kitusiin sen pahemmin nielemättä aamuisin. :p Ja sitten juostiin ja kovaa.:whistle:
Samainen velipoika pelkäsi järjettömästi hämähäkkejä, laitoinpa sitten ihan pelkästä rakkaudesta ohuella vaalealla langalla sängyn yläpuolelle roikkumaan mustasta langasta tehdyn feikkihämiksen. Ja taas pinkastiin vähän kovaa. :p

Mökillä saunoessa oli pikemminkin sääntö, kuin poikkeus laittaa pesusoikkoon kaivonkylmää vettä valmiiksi seuraavalle kylpijälle.(sille rakkaalle veljelle:vampire:) Muistan, että jonkun kengät/saappaat olisi joskus naulattu kuistiin kiinni, veljestä en ole varma, niitä kun sattuu olemaan kolme.

Kerran isoveikka oli ampunut lutkulla minun pyörän satulan täyteen reikiä, kiva sateen jälkeen istahtaa pesusienelle.:snotty:
Kostoksi taisin purkaa sen metallisen paloauton tmv palasiksi ja kokosin takaisin ilman ruuveja, silloin ei tarvinnut juosta, kun se luuli että rikkoja oli joku toinen jolle se oli tehnyt jonkun muun jipon. :p

Paras saavutus oli, kun minä potkaisin ulko-oven ison lasin rikki, pojat saivat siitä hyvästä tukkapöllyt ja ripitykset. Mitäs eivät päästäneet pikkusiskoa sisään.:vampire:

On ne veljet sitten ihania.:heart:

Mä olin niin hyvä tulkki veljeni vauvakielelle, että hän oppi puhumaan vasta hieman ennen kouluikää. Siis puhumaan suomea. :D Mä puhuin "vauvaa" sen verran hyvin, ettei hänen kandenut opetella aiemmin.

Olen sittemmin maksanut "velkojani" tästä veikalle. Hän sai kaverinsa ilmakivääristä osuman kouluikäisenä ja minä sitten kuskasin velipojan lasarettiin ja puhuin asian vanhemmillemme niin, ettei siitä tullut mitään ongelmia kotona. Olen myös lupautunut hänen maaliskuisissa häissään toimimaan hänen tyttärensä lapsenvahtina, jotta tuore pari saa olla rauhassa. :)

Hei anteeksi, mun on pakko kysyä, mutta miten sun veli joi sen kahvin jos se ei ollenkaan niellyt? Kaatoi suuhun ja sitten kahvi valui suupieliä myöten ulos vai mitä? :D (sori, nukuin viime yönä huimat 2h)

Mulla on niin monta siskoa ja veljeä että jos alkaisin kirjottamaan tähän muistoja kuinka me kiusattiin toisiamme tms. niin kukaan ei jaksa lukea.

2 isoveljen kanssa kasvanut joten tuo kuulostaa ihan normi touhulta :D
Mieheni oli aivan järkyttynyt kun kuunteli kertomuksia lapsuudesta ja meidän "tappeluista" väännöistä ja jäynistä, tosin sanoi että ymmärtää nyt paremmin miksi olen tällainen kuin olen, "sitkeä sissi" :laugh:

Mutta joo, kaikesta väännöstä ja koulimisesta huolimatta isoveljet pitivät aina ah niin ikävän pikkusiskon puolta..ja niin ne tekee edelleen :heart:

Hei anteeksi, mun on pakko kysyä, mutta miten sun veli joi sen kahvin jos se ei ollenkaan niellyt? Kaatoi suuhun ja sitten kahvi valui suupieliä myöten ulos vai mitä? :D (sori, nukuin viime yönä huimat 2h)

Mulla on niin monta siskoa ja veljeä että jos alkaisin kirjottamaan tähän muistoja kuinka me kiusattiin toisiamme tms. niin kukaan ei jaksa lukea.

No silleen hotkasulla, pitkällä huikalla hulautti menemään. Alkoi maistelemaan vasta kun kuppi oli jo tiskissä.:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23034256:
jätkä saa olla onnellinen ja kiittää onneensa ettei ole mun sisko :vampire:

Hööh, meillä oli niiin haaskaa kakaroina että.:vampire: (paitti että isoveli poltti mun uninalleni päissään vähän vanhempana:snotty: )

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23035535:
Hööh, meillä oli niiin haaskaa kakaroina että.:vampire: (paitti että isoveli poltti mun uninalleni päissään vähän vanhempana:snotty: )

no en mä sentään julmuuksiin olis alkanu ..

Mullaki isoveli sai useammat huudot ja saarnat minun puolesta. Mie olin oikea pikkupiru kakarana, ja jos en verekseltään kiini jääny nii veljen niskoille lykkäsin syyt. Enkä aina ees ehtiny, se jopa joskus ihan omatoimisesti otti kunnian piruuksista. Ja mie, suloinen pikkusisko sain rauhassa jatkaa pahantekoa... :saint:
En kyllä ymmärrä, miten äiti ja isä ei oo moniaki juttuja jo sillon yhistäny minnuun, kuitenki olen ollu muutenki niin mahoton tapaus. Vasta aikuisiällä ollaan (tai no veli on) kerrottu totuuksia, kuka naarmutti autoa, kuka särki ikkunan lumipallolla, kuka hukkas avaimet, kuka päästi lehmät karkuun... Ihan henkilökohtasia piruuksia ollaan toisillemma tehty myös, ja tehhään vieläki, parhaiten muistan sen ko piirtelin sen matikankirjan täyteen sydämiä ja kukkasia ja niitten viereen sen luokkalaisen tytön nimeä.. No niistä tuliki pari hetkeksi aikaa myöhemmin...

Ja vaikka meni vuosia että isoveli ei ollu se isoveli vaan pysytteli kaukana minusta, on se sen takas ottanu olemalla paras isoveli ikinä nyt myöhemmin :heart:

Yhteistyössä