Jäätävä tunnelma meillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ei kyllä ainakaan meillä tossa vaiheessa sänky natisis. B)

Kiva tietää etten oo ainoa. Meillä ei ilmeisesti edes jutella, tosi hiljasta on ollu. Äsken nous taas ylös sängystä, mutta ei juuri ole vastaillut kun olen koittanut jutella....

:D Mä tiedän monta jotka ei antais tuossa vaiheessa. :whistle: Kuulostaa siltä ettei siellä kyllä paljon muuta ajatella miehen päässä kuin seksiä. :/ Mun ex-mies oli justiinsa tollanen, ja tosiasia on, että mua ainakin haluttaa vasta kun muut asiat on kunnossa. Ja ilman muuta sä tarvitset ja ansaitset nyt lepoakin, ei sun mikään sex-machine tartte olla. Onhan miehellä nyrkki. B)

Siltä mustakin tuntuu :/
Mitä enemmän se vonkaa, sitä vähemmän mä haluun. Onneks se menee tänään kotiinsa, ni saan olla rauhassa. Ois pitäny älytä jo eilen sanoo et menee kotiinsa, mutku oli alunperin sovittu ni en sit viittiny.
Onneks kohta voi jo lähteä töihin :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
kiva, että äitisi jaksaa hoitaa lapsiasi.
Mitähän se äijä on päivät tehnyt siellä?
Eikö edes illalla tullut mukaan auttamaan kun sinäkin siivosit? (vai siivositko?)
Joo, toivottavasti seuraava sukupolvi ei ole yhtä pilalle passattu miessukupolven osalta, vaan heiltä vaaditaan just tasan tarkkaan sama kuin tytöiltäkin: vastuuta vastuuta vastuuta istestään ja muista. minkä sotket, sinä siivoat, otat osaa perheen siivouspäivään, huolehdit koulusta jos perheen tytötkin, teet itse läksyt ja kannat vastuun. jne jne jne

Kovaa työtähän se vastuuttaminen vaatii, että jaksaa pitää kiinni siitä minkä vaatii. Ei jmitään pleikkareita ja telkkareita poikien huoneisiin, ennen kuin työnteko sujuu jne.

Itseasiassa lapset on eksän mutsila, mut se nyt ei ollu pointti :)
No, en siivonnut itsekään, alotin jo, mutta ei sitten ollut jaksamista kun toinen vaan mulkoili vieressä...

Omalta pojalta vaadin samaa ku tytöiltäkin, jokainen siivoaa oman ikänsä mukaisesti. Meillä ei sukupuoli vaikuta kotitöiden tekoon.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mitä vähempi ootte ollu yhdessä, sitä helpompaa siitä on päästä eroon :D

Nii-i... Reilu vuos jo kulettu yhteistä taivalta. Lapset kiintyny kovasti, ja ois kauheeta erota senkin takia et lapset taas kärsis. Kun ei tää nyt niin mahottoman huono suhde kuitenkaan kai ole.

Nii-i... Reilu vuos jo kulettu yhteistä taivalta. Lapset kiintyny kovasti, ja ois kauheeta erota senkin takia et lapset taas kärsis. Kun ei tää nyt niin mahottoman huono suhde kuitenkaan kai ole.

tuttu tunne!
meillä ukon kans näköjään aina parin viikon jaksoissa silloin tällöin sellasia ärsyttäviä pikkuriitoja esim päästän inhottavan äänen hänen mielestään (ei ees mikään pieru...) tai sitten kyylään liikaa naapureita hänen mielestä :saint:
oon jo miettinytkin et löiskö hanskat tiskiin mut on toi loppujen lopuksi aivan ihana kun siivoo, hoitaa mun poikia, ei oo mustasukkainen ja mikä parasta lapset tykkää siitä ku hullut puurosta!

tuttu tunne!
meillä ukon kans näköjään aina parin viikon jaksoissa silloin tällöin sellasia ärsyttäviä pikkuriitoja esim päästän inhottavan äänen hänen mielestään (ei ees mikään pieru...) tai sitten kyylään liikaa naapureita hänen mielestä :saint:
oon jo miettinytkin et löiskö hanskat tiskiin mut on toi loppujen lopuksi aivan ihana kun siivoo, hoitaa mun poikia, ei oo mustasukkainen ja mikä parasta lapset tykkää siitä ku hullut puurosta!

Meillä lapset tykkää, tuo ei kyl hoida niitä (ei ne usko, ne vaa riehuu, niist on vaivaa jne...) ei siivoo... Mustasukkanen ei kyl oo. Mut muuta elämää sil ei oo ku koulu ja WOWi...

Mistä mä löydän näitä äidin muruja? Huoh...

Nyt vois lähtee töihin.

Saattaa se vaihtamalla parantua :) Mä erosin miehestäni ja nuo mainitsemasi asiat olivat yksi syy, toki oli muitakin.... Mutta nyt mulla on niin ihana mies että. Siivoo, tiskaa, pesee pyykit, tekee ruokaa, leikkii mun lapsen kanssa, ei vonkaa seksiä - tosin on kyllä aina valmis ;) , ymmärtää kun sanoo että ei nyt huvita.
Tsemppiä. Yritä jutella vielä noista asioista, voihan se olla että toinen ei oikein osaa alkaa kotihommiin sun luona kun ei ole varma miten asiat siellä kuuluu tehdä.

Meillä lapset tykkää, tuo ei kyl hoida niitä (ei ne usko, ne vaa riehuu, niist on vaivaa jne...) ei siivoo... Mustasukkanen ei kyl oo. Mut muuta elämää sil ei oo ku koulu ja WOWi...

Mistä mä löydän näitä äidin muruja? Huoh...

Nyt vois lähtee töihin.

mulle kävi säkä facebookissa ku laitoin sille tenttiä et mikä oikein on miehiään :D en siis tuntenut etukäteen, sattumien kautta törmäsin sen profiiliin :) tällä on paheina veikkaus ja pokeri. pientä ainakin viel toistaiseksi ku ei ryyppää edes :o

Yhteistyössä