Jäätiin sitten eilen kiinni.. Mitä tehdä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis kyllä mun mielestä pettäminen on ihan tietoinen valinta. Jokainen pari sopii tietysti ne omat pelisäännöt, mutta ei se ole mikään viaton "hupsista" virhe jos toista menee pettämään! Saa olla aika sinisilmäinen jos oikeasti uskoo pettämisestä kiinni jääneen "Anteeksi kulta, ei ollut tarkoitus..seliseliseliseliseli..Mä lupaan ettei tää ikinä enää tule toistumaan". Allekirjoittaisin väitteet: Once a cheater always a cheater.

Sori vaan, mutta ei se noinkaan mene. Itse petin 2,5 vuotta sitten miestäni, sain tekoni anteeksi ja yhdessä ollaan jatkettu siitä lähtien, eikä pettämisen mahdollisuus ole käynyt enää mielessäkään.

Mie en voi ymmärtää naisia, jotka tekee tätä, vaikka on omia lapsia! Luulisi viisauden kasvaneen sillä että tuli äidiksi, mutta ei näköjään. Eli äiti istuu baarissa jonkun sylissä pusuttelemassa, kun isä on viemässä/hakemassa lapsia mummolasta? Kuvottavaa! Ihan oikein että jäitte kiinni! Ja molemmat varattuja vielä!

[QUOTE="Aloittaja";27906404]Oma mieheni ei ole siis tiennyt lämpymistä väleistämme tämän opiskelukaverini kanssa. Meillä on mieheni kanssa ihan hyvä suhde, mutta koska asumme pienessä asunnossa on kahden keskeiset hellät hetket jääneet todella vähiin. Sen takia olen varmasti hakenut läheisyyttä tästä toisesta miehestä, koulussa ollut pientä kiusoittelua ja sitten illanistujaisissa vähän enemmän. Emme ole kuitenkaan harrastaneet seksiä tai mitään!
Soitin äsken miehellä, oli ihan normaali, eli ei kuullut asiasta mitään. Ei kyllä ole välttämättä edes facebookissa käynyt, en tiedä. Tulee kahdeksan maissa kotiin, voisin yrittää puhua kun lapset ovat menneet nukkumaan. Nyt en saanut sanottua, enkä edes tiedä haluanko, jos tämä pelko on ihan turhaa.

Baarisutinat kyllä jätän nyt sikseen! Oman parisuhteen pelastaminen tuntuu välttämättömältä vaihtoehdolta, jos saataisiin edes joskus kahdenkeskistä aikaa.[/QUOTE]

Ja aamen! Eihän tässä tapauksessa ole kuin yksi syyllinen. Se on ap:n mies, joka on niin luuseri ja varaton, ettei ole hankkinut perheelleen kunnollista asumusta, jossa voisi naistaan helliä. Sitähän ei voi tehdä lasten nähden. Kyllä miehesi on nyt anteeksipyynnön velkaa.

[QUOTE="vieras";27909379]Tulehan ap tunnusta tänne että hajosiko perhe![/QUOTE]

Niin, kukaan äiti-ihminen ei ikinä tekisi tuollaista :rolleyes:, ei ainakaan tunnustaisi täällä. Äiti ei ole ihminen, ei muuten isäkään. Sitten lynkataan porukalla tuollaiset saastaiset naiset!
Onko muutes kukaan palstalainen pitänyt esim. yksityisviesteillä sutinaa toisen sukupuolen edustajan kanssa ollessaan parisuhteessa toisen kanssa? Ainiin, oma toimintahan ei koskaan ole väärin.

Kaikkihan täällä ollaan inhimillisiä ja virheitä sattuu, mutta kannattaisi aina harkita kymmenen kertaa tekojensa seurauksia tai sitten pitää leikki kestää jos siihen ryhtyy.

Epäillyn oikeudella; ÄLÄ VAAN TUNNUSTA MITÄÄN!!! Kiistät vaan kaiken. Selität ton sylis istumisen jotenki ja muutahan ei sitte tapahtunutkaan. Sanot vaan että et kai sänyt ravintolassa kaikkien nähden olis alkanu oikeesti mitään kenenkää kans säätään. Ja sitte suutut miehelle, jos lähtee epäileen susta jotain sellasta :) Tsemppiä!

joo no meillä on kaksio ja lapsia, ja silti joka päivä ollaan oltu lähekkäin, joka päivä pussataan ja halataan(ja ollaan sylikkäin,eihän lapset näitä estä), tämän lisäksi on ollut joskus sellainenkin aika jolloin seksiä oli joka ilta. (kun lapset saatiin nukkuu).

kyllähän se täysin kahdenkeskinen aika on erilaista, mutta ei ne lapset+pieni asunto estä läheisyyttä mieheen

[QUOTE="vieras";27909194]Mie en voi ymmärtää naisia, jotka tekee tätä, vaikka on omia lapsia! Luulisi viisauden kasvaneen sillä että tuli äidiksi, mutta ei näköjään. Eli äiti istuu baarissa jonkun sylissä pusuttelemassa, kun isä on viemässä/hakemassa lapsia mummolasta? Kuvottavaa! Ihan oikein että jäitte kiinni! Ja molemmat varattuja vielä![/QUOTE]

Täysin samaa mieltä. Vituttaa tuollaiset naiset todella paljon. Miehelläsi on oikeus saada tietää tuosta salasuhteesta.

[QUOTE="mies";27910260]Täysin samaa mieltä. Vituttaa tuollaiset naiset todella paljon. Miehelläsi on oikeus saada tietää tuosta salasuhteesta.[/QUOTE]

Naiset? Viisaus kasvaa äidiksi tullessa? Eikö sitten isäksi tullessa? Miksi nainen tuomitaan samasta asiasta ankarammin kuin mies, halailihan ap:n tuttavakin vieraan naisen kanssa. Aivan yhtälailla se on väärin. Ei miessukupuoli ole mikään lieventävä asianhaara.
En kyllä heittäisi ekaa kiveä näissä asioissa, kuka tahansa voi sortua pettämään. Pitää vaan ottaa opikseen.

[QUOTE="Vieras";27910476]Naiset? Viisaus kasvaa äidiksi tullessa? Eikö sitten isäksi tullessa? Miksi nainen tuomitaan samasta asiasta ankarammin kuin mies, halailihan ap:n tuttavakin vieraan naisen kanssa. Aivan yhtälailla se on väärin. Ei miessukupuoli ole mikään lieventävä asianhaara.
En kyllä heittäisi ekaa kiveä näissä asioissa, kuka tahansa voi sortua pettämään. Pitää vaan ottaa opikseen.[/QUOTE]

Todella naurettava väite, kukaan ei vahingossa petä..

[QUOTE="vieras";27909194]Mie en voi ymmärtää naisia, jotka tekee tätä, vaikka on omia lapsia! Luulisi viisauden kasvaneen sillä että tuli äidiksi, mutta ei näköjään. Eli äiti istuu baarissa jonkun sylissä pusuttelemassa, kun isä on viemässä/hakemassa lapsia mummolasta? Kuvottavaa! Ihan oikein että jäitte kiinni! Ja molemmat varattuja vielä![/QUOTE]

Niinpä. Mä olin just tuollainen nuorempana, vaikka kuin olin "vakavassa" suhteessa. Mieheni kanssa en tuohon ole ryhtynyt. Rakastan toki miestäni ja rakastin/välitin entisistä poikaystävistänikin, mutta jotenkin aina "ajauduin" tuollaisiin tilanteisiin.

Nykyäänkin viehätyn/ihastun helposti, mutta koska mun mies on hyvä mies ja meillä menee hyvin, toki sitä normaalia arkeakin mahtuu, niin en enää tuohon lähde. Tiedän ja tunnen itseni ja tiedän siis sen, että noi menee ohi, ei todellakaan ole sen arvoista että uhraisi perheensä. Välillä tulee noita ihastuksia, mutta en anna sen mennä pidemmälle, muistutan itselleni mitä mulla on menetettävää, mies, lapset, hyvä elämä, ja minkä takia? Hetken huuman, joka kuitenkin hiipuu.

voi sietää näitä ihmisiä, jotka puolustelee käytöstään malliin: no, kun mä olin vähän humalassa :mad:. Tällaiset ovat luuserisakkia. Ainoa, joka aloittajaa kaduttaa on näköjään se, että jäi kiinni. Sympatiaa ei heru vaan pikemminkin sitä saa mitä tilaa.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="Maarit";27910696]voi sietää näitä ihmisiä, jotka puolustelee käytöstään malliin: no, kun mä olin vähän humalassa :mad:. Tällaiset ovat luuserisakkia. Ainoa, joka aloittajaa kaduttaa on näköjään se, että jäi kiinni. Sympatiaa ei heru vaan pikemminkin sitä saa mitä tilaa.[/QUOTE]

niinpä, j jos ei olis nyt jääny kiinni ni seuraava askel olisi ollu nussiminen..
tunne kylmiä ääliöitä.

Yhteistyössä