V
vieras
Vieras
Tänään tuli miehen kaveri kylään. Rupesi siinä väittelemään miehelle, että kävin siinä ja siinä päivänä ravintolassa ja olin toisen miehen kanssa. Kuulemaa sen naisystävä oli samassa ravintolassa ja näki kaiken. Mies saman tein sanoi, ettei puhuisi patuskan koska siinä päivänä oli leikkaus (käsileikkaus, kesti noin 10 min.). Se kaveri kysyi, että onko mies varma etten käynyt siinä paivänä ravintolassa. Miestä naurattii ja kysyi, että menisitkö itse heti leikkauksen jälkeen ravintolaan.
Lopuksi mies vaan sanoin, että kysy eukoltas ketä hän siellä oikein näki.
Illalla se nainen soittii vihaisena ja huusi: Olet valehteleva h..raa. Myönnä että petät omaa miestä. Pilasit mun elämän.
Sanoin vaan ettei minun tarvitse myöntää mitään jos en ole tehnyt mitään. Ja valehdelusta kyllä jää kiinni.
Se ei ollut ensimmäistä kertaa kun se nainen valehtelee siitä mitä ei tosiaankaan ole tapahtunut.
Lopuksi mies vaan sanoin, että kysy eukoltas ketä hän siellä oikein näki.
Illalla se nainen soittii vihaisena ja huusi: Olet valehteleva h..raa. Myönnä että petät omaa miestä. Pilasit mun elämän.
Sanoin vaan ettei minun tarvitse myöntää mitään jos en ole tehnyt mitään. Ja valehdelusta kyllä jää kiinni.
Se ei ollut ensimmäistä kertaa kun se nainen valehtelee siitä mitä ei tosiaankaan ole tapahtunut.