Jadesoturi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole nähnyt mutta haluan nähdä kyllä.

Onko sulla se leffa jo siinä ulottuvilla? Mä katsoisin saman tien jos olis mahdollisuus, eihän siinä mitään menetäkään =)

Juu on ulottuvilla :D Systeriltä lainassa... Niin eihän siinä menetäkään, muuta kun hyvää leffankatsomis aikaa jos en siitä tykkääkään :whistle: Tosin kukaanhan sitä ei miun puolesta voi tietää että tykkäänkö, mutta mutta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Juu on ulottuvilla :D Systeriltä lainassa... Niin eihän siinä menetäkään, muuta kun hyvää leffankatsomis aikaa jos en siitä tykkääkään :whistle: Tosin kukaanhan sitä ei miun puolesta voi tietää että tykkäänkö, mutta mutta :D

Johan on. Mä en lainaa/osta leffoja jotka ei mua ollenkaan kiinnosta. Ainoo syy miks multa jää leffat joskus katsomatta (eikä edes kyllä jää katsomatta, se vaan lykkääntyy ) on ajan puute :)
Onko sulla jotain muuta leffaa jota katsoa? Jos ei, niin hopihopi, Jadesoturi päälle ja ruudun etten :D

Mä tykkäsin :attn:

Käytiin kattoon se elokuvissa ja oli kyl hauska käydä kung fu harrastajien kanssa se kattoon :D Tykkäsin kovasti koko elokuvan maailmasta ja musta taas oli kivasti nidottu yhteen länsimaista ja itämaista mytologiaa.

Ja mä en yleensä tykkää Suomi-elokuvista, ne kun kaikki on järestään tätä Levottomat-kun-vieläkään-ei-mikään-tunnu-missään-ja-sitten-pannaan sarjaa.
Viimesimmät todella positiivisesti yllättäneet (tai no ei niinkään yllättäneet kun kovat odotukset oli) suomalaiset on nimenomaan Jadesoturi ja Sauna.

Ja ehkä tällanen kysely mua oudoksuttaa siksikin, että yleensäkään mun tykkäämiset ei ihan osu yksiin suurimman kansanosan tykkäämisten kanssa... Siis että sanois kuka tahansa mitä tahansa, katsoisin sen leffan silti koska se kiinnostaa. Jos osottautuu huonoksi, niin onneks ei ole ketään pakottamassa katsomaan sitä loppuun asti :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Johan on. Mä en lainaa/osta leffoja jotka ei mua ollenkaan kiinnosta. Ainoo syy miks multa jää leffat joskus katsomatta (eikä edes kyllä jää katsomatta, se vaan lykkääntyy ) on ajan puute :)
Onko sulla jotain muuta leffaa jota katsoa? Jos ei, niin hopihopi, Jadesoturi päälle ja ruudun etten :D

Siis en miekään yleensä lainaa leffoja mitkä ei kiinnosta, varsinkaan jos siitä lainaamisesta joutuu maksaa, mut periaatteessa tuo kiinnostaa siks sen otin systerilta lainaan... Ainakin siinä on hyvä se tunnusmusiikki :whistle:
Olis tossa muitakin leffoja mitä systeriltä lainasin.. Mut kyl mä nyt sit kuitenkin taidan kattoa sen jaden, tai ainakin alottaa ja jos ei sit tunnu siltä et kiinnostaa niin jätän kahtomatta...

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Ja ehkä tällanen kysely mua oudoksuttaa siksikin, että yleensäkään mun tykkäämiset ei ihan osu yksiin suurimman kansanosan tykkäämisten kanssa... Siis että sanois kuka tahansa mitä tahansa, katsoisin sen leffan silti koska se kiinnostaa. Jos osottautuu huonoksi, niin onneks ei ole ketään pakottamassa katsomaan sitä loppuun asti :whistle: :D

Joo siis en mie kattomista tai kattomatta jättämistä teidän vastausten perusteella päätä, vähän vaan tukea hain :whistle: Tuo viimonen lause on ihan totta :D

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
mäkään en tykänny, harvoja leffoja mitä n kattonu loppuun.. terkkuja rysselistä the siskoille =)

OOOOOOO NYT JO HILJAA :kieh: :laugh:

hah... just heikki laitto kylpyveen kuplineen kaikkineen... no sunnuntaina si tullaan

Ja vielä kehtaat jatkaa *pui nyrkkiä* :kieh: Ja jos ei tuu roppakaupalla tuliaisia niin en ala :laugh:

mäkään en tykänny, harvoja leffoja mitä n kattonu loppuun.. terkkuja rysselistä the siskoille =)

OOOOOOO NYT JO HILJAA :kieh: :laugh:

hah... just heikki laitto kylpyveen kuplineen kaikkineen... no sunnuntaina si tullaan

Ja vielä kehtaat jatkaa *pui nyrkkiä* :kieh: Ja jos ei tuu roppakaupalla tuliaisia niin en ala :laugh:

kahtotaan ny... täällä aikalailla sama hinta taso ku sielläkii

Yhteistyössä