Jaetaanko Helsingissä posti kaksi kertaa päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tietääkö joku?

Odottelen eräästä virastosta kirjettä joka on lähetetty lauantaina ja otettu postin käsittelyyn eilen. Kävin äsken postilaatikolla ja joku mainos sekä Tehyn jäsenlehti oli tullut muttei muuta.

Onko vielä mahdollisuutta että lisää postia tulisi tänään vai pitääkö odottaa huomiseen? Tää olisi TODELLA tärkeä saada jo tänään... :/ Vasta muutettu tänne joten en tiedä käytännöistä.

Mainokset saattavat olla eri postia, mutta virastojen kirjeitä ei kannata odotella seuraavana postipäivänä vaan niissä järjestäen kestää pidempään. Eikös ne lähetetä kakkospostina?

Mulle ei ole tullut vieläkään eräästä virastosta kirjettä, vaikka se on lähetetty huhtikuussa. Helsingissä asun ja kyseisestä virastosta on meille matkaa noin 2 kilometriä. Aika pitkään saattaa postilla mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä joskus tulee;28533266:
Mulle ei ole tullut vieläkään eräästä virastosta kirjettä, vaikka se on lähetetty huhtikuussa. Helsingissä asun ja kyseisestä virastosta on meille matkaa noin 2 kilometriä. Aika pitkään saattaa postilla mennä.

Todenäköisesti kirjettä ei ole vielä saatu virastosta postilaatikkoon, jos noin kauan on mennyt. Kannattaa kysyä virastosta.

[QUOTE="vieras";28533277]Todenäköisesti kirjettä ei ole vielä saatu virastosta postilaatikkoon, jos noin kauan on mennyt. Kannattaa kysyä virastosta.[/QUOTE]

Olen hoitanut asian kyseisen viraston kanssa jo pari viikkoa sitten. Kyllä he vakuuttavat kirjeen postittaneensa. Samapa tuo, koska kyseisellä kirjeellä ei ole enää meille mitään merkitystä.

Yhteistyössä