Jahas, mikäs tämä juttu Facebookissa sitten on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tärkeää!! Valitse käyttäjätili->yksityisyysasetukset->estolista->automation lab. (muista piste)->paina estä, blokkaa jokainen nimi listalta. Näillä ihmisillä pääsy käyttäjätileillesi ja vakoilevat tekemiäsi, kopioi tämä ja lähetä eteenpäin

En jaksanu kokeilla, liekö tarvettakaan? Taas vain uusi höpöhöpö-varoitus? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä juttu tää siis oli? Mäkin löysin sieltä 4 ihan outoa tyyppiä, ruotsalaisia ja kiinalaisia.

Huippua :) Siun tarttee olla Very Important Person, kun ruotsalaiset ja kiinalaisetkin haluaa vakoilla profiilia :D

Kyllä tää vähän höpöhöpöltä kuulostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä juttu tää siis oli? Mäkin löysin sieltä 4 ihan outoa tyyppiä, ruotsalaisia ja kiinalaisia.

Huippua :) Siun tarttee olla Very Important Person, kun ruotsalaiset ja kiinalaisetkin haluaa vakoilla profiilia :D

Kyllä tää vähän höpöhöpöltä kuulostaa..

Näin varmasti, mutta kyllä mua silti kiinnostaisi tietää, miksi tuollaiset tyypit sinne listalle tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Joko taas sama aloitus?

No voi anteeksi, en ole minä ainakaan aiemmin tehnyt tästä aloitusta.

Ai, kumma kun on ihan sama alusta loppuun....

No sillepä minä en voi mitään. Pitänee ensi kerralla kysyä sinulta etukäteen millaisia aloituksia täällä saa tehdä, ettei vain vahingossa toista kertaa tule tehtyä tällaista kamalaa erehdystä. :whistle:

Yhteistyössä