jahas, saaqs nähdä kuinka käy.. testailen äitini luottamusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
tai siis sitä että onko se luotettava :D
kerroin sille vaikeuksista saada lapsi ja nyt sitten jännityksellä odotan että montako viikkoa siihen menee että se on suvun tiedossa.. :|
oli kyllä yllättävän helppoa sanoa se ääneen että lasta ei vaan tule yrityksistä huolimatta, kun tähän asti olen vain vältellyt aihetta ja valehdellut ettei vielä edes yritetä.. nyt sitten aihe kääntyi lasten hankintaan aj kun äitee sano että ei muuta kuin tekemään niin sanoin sitten että johan sitä on tässä vuos tehty ilman tulosta.. mutta en mä siltikään halau että kaikki suvusta sen tietää :D

eihän se teidän lapsenhankinta tietenkään muille ihmisille kuulu! toivon että sun äitiskin sen ymmärtää! mulla taas neljä lasta mutta mun vanhemmat ei ikinä kysyneet koska tulee lapsenlapsia. sekin tietty tuntuu vähä oudolta...

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
eihän se teidän lapsenhankinta tietenkään muille ihmisille kuulu! toivon että sun äitiskin sen ymmärtää! mulla taas neljä lasta mutta mun vanhemmat ei ikinä kysyneet koska tulee lapsenlapsia. sekin tietty tuntuu vähä oudolta...

niin, äitee kyllä on kysellyt ja odotellut että koskas olis uutisia kerrottavana :D
nyt vaan kun tilanne on tämä ja viimesen vuoden aikana olen jo joutunut ihmisille sanomaane ttä ei oo vielä suunnitelmissa, että joskus sitten niin oli vaihteeksi ihan virkistävää sanao asia ääneen niinkuin se on :)
mutta tosissaan saa nyt nähdä osaako se äiti olla hiljaa siitä..

siis eikö teillä ole jo lapsi? toistako toivotte? toivottavasti pian tärppää ja äiti osaa pitää asiat omana tietonaan.

muistelisin vaan sitä säätöä teidän häiden ja lapsen synttäreiden kanssa... vai meniköhän mulla nikit sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
siis eikö teillä ole jo lapsi? toistako toivotte? toivottavasti pian tärppää ja äiti osaa pitää asiat omana tietonaan.

muistelisin vaan sitä säätöä teidän häiden ja lapsen synttäreiden kanssa... vai meniköhän mulla nikit sekaisin.

mulla on poika 3v miehellä ei omaa vielä ole
ei mennyt nikit sekaisin :D
mutta nyt pitäis siis tutkimuksiin päästä ja toivon mukaan aloittavat niistä todennäköisimmän vian tutkimuksista niin sais nopeasti selvyyden

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
no toivotaan, että äitis osais asettua sun ja miehes asemaan..

jep, näin toivon.. tai eihän siinä mitään jos se sanoo että vika on mussa, sen kestän mutta miehen asioista sen ei tarvii puhua

piti vielä erikseen lähteissä mainita ettei puhu mitään, just in case :ashamed:
miehelle kyllä sanoin että olen asiasta äiteen kanssa puhunut kun en jaksa valehdellakkaan

Yhteistyössä