N
Nirppanokkako?
Vieras
Siis ihan oikeasti PASKAN MAKU. Vähän väliä tuolta mahasta nousee noita kamalan makuisia kaasuja... Mentiin valmistujaisjuhlilin ja emännän mielestä minun oli sitte ihan pakko juoda sitä kuohuviiniä, vaikka hänen miehensä herra Päivänsankari oli mulle jo Pommacia laittanu. Ihan mielelläni olisin sen Pommacin ottanu ja sanoinkin, että kyllä minun mielestä lapsenlikka saa olla ihan vesiselvä. (istun täällä nyt yksin iltaa kotona kun mies meni takas sinne juhlimaan ja päivänsankarin poika on meillä hoidossa) Mutta ei, kun se siinä päsmäröi että viiniä sulleki olla pitää, ethän sinä aja autoa. Se sen mieskin oli vähän hämillään mutta toi mulle kuitenki sitä viiniä ja vei sen pommacin pois. En tiä oisko se pommac maistunu sen paremmalta, mutta kun minä en saata juoda viiniä. maistuu ihan kamalalle ja alkaa oksettaa. Väkisin hörpin sitä siinä tunnin ettei jää jonneki pöydälle ja lapset juo...Särki sitte päätä pari tuntia sen viinin takia...
Tämän saman emännän mielestä minun on ihan pakko lähteä baariin, kun hän ottaa minun lapset yökylään. Mulle kun riittäis syönti ravintolassa ja leffa. Ei yhtään haluta ryypätä.
Tämän saman emännän mielestä minun on ihan pakko lähteä baariin, kun hän ottaa minun lapset yökylään. Mulle kun riittäis syönti ravintolassa ja leffa. Ei yhtään haluta ryypätä.