jäi vähän kesken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön ratsumies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä maalaan. :whistle:

Tänäänkin pari tuntii ja kesken jäi silti; nyt ei jaksa.

Luen niin paljon kun saan ja elokuvia ja musiikkia joko ite valittuna tai sitte mies pakkosyöttää jotain. Tänäänkin se paukutti jotain Led Zeppeliinii kun maalasin... :D

ku osaiski harrastaa säännöllisesti, muuta ku just sitä :xmas: ei sitäkään aina niin :ashamed: mä oon sellanen että alotan helposti kaikkee uutta ja kiinnostavaa, mut sit se lopahtaa yhtä nopeasti ku alkaakin :snotty:

No niitä inkkareita, siis en duunaa niitä :xmas: vaan luen 1800-1900 luvun tasankojen historiaa.. Historian elävöittäminee, ompelu+käsityöt (vannon, ettei ole pitsinnypläystä, neulomista taikka tavan ompelua :xmas: ) 1700 luvun naisten vaatteet on alkaneet kiinnostamaan.. Tykkään bailata välistä :xmas: , kuuntelen musiikkia paljon ja se menee kappaleen mukaan, ei esittäjän tms. siis fiiliksen mukaan, leffat on intohimoni, tällä hetkellä kaikki mahdolliset länkkärit ja tietty Johnny Depp jonka kanssa menen naimisiin kunhan herra suvaitsee ottaa yhteyttä B) Siis katsomislistalla Dead man. Mitäs vielä.. Matkustelu on bueno, rakastuin Nykkiin ikihyviksi :heart: ja yritän päästä sinen mahd. pian uudelleen. Luen, piirtelen, katselen sinkku elämää telkusta ja kaikenlaisia dokumentteja mitkä vaan käsittelee historiaa tahi tiedettä. Valokuvaaminen mm. on sydäntä lähellä. Ainoniin, siis jousiammuntaa tahtoisin alkaa kunnolal harrastamaan, on aivan sairaan hauskaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minä olen tälläinen säälittävä tapaus, joka harrastaa ompelua, kutomista, neulomista, ruuanlaittoa ja pienimuotoista puutarhanhoitoa. Ja kausittain lukemista lisäksi.

Mitä säälittävää tossa nyt on? :o

No eikös noita nyt harrasta suunnilleen joka toinen? No ei vaan, tuo kommentti juontaa juurensa lähinnä siitä, kun mies oli uudessa harrastusporukassa ja siellä miehet kysyi että mitä vaimosi harrastaan kun sinulla on tälläinen harrastus. Niin mies sitten vastasi että ruuanlaittoa ja käsitöitä. Herätti kuulemma hilpeyttä siinä porukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
viimeyönä kun kyselin että mitä harrastatte , siis jos ehditte :xmas:

Mitäs herra ite harrastaa? :whistle:

vanhoja ameriikan autoja ,ruuanlaittoo ja kausiluontoista metsästystä + jotain turhuuksia

Sulle sit vissiin tulee V8?Meidän äijälle nimittäin tulee ja auta armias ku se pääsee sen lehden kans vessaan.. :o |O

Minä olen tälläinen säälittävä tapaus, joka harrastaa ompelua, kutomista, neulomista, ruuanlaittoa ja pienimuotoista puutarhanhoitoa. Ja kausittain lukemista lisäksi.

Mitä säälittävää tossa nyt on? :o

No eikös noita nyt harrasta suunnilleen joka toinen? No ei vaan, tuo kommentti juontaa juurensa lähinnä siitä, kun mies oli uudessa harrastusporukassa ja siellä miehet kysyi että mitä vaimosi harrastaan kun sinulla on tälläinen harrastus. Niin mies sitten vastasi että ruuanlaittoa ja käsitöitä. Herätti kuulemma hilpeyttä siinä porukassa.

Jaa ne miehet. :whistle:

MUN mies harrastaa kalastusta ja MUSTA se on ihan yhtä (vastaavasti) naurettavaa (ajatuksena ja no joo ihan realistisestikin) kun neulominen... :whistle: :wave: :laugh:

Siis streotypia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
viimeyönä kun kyselin että mitä harrastatte , siis jos ehditte :xmas:

Mitäs herra ite harrastaa? :whistle:

vanhoja ameriikan autoja ,ruuanlaittoo ja kausiluontoista metsästystä + jotain turhuuksia

Sulle sit vissiin tulee V8?Meidän äijälle nimittäin tulee ja auta armias ku se pääsee sen lehden kans vessaan.. :o |O

no itseasiassa ei tule .
tuli kyllä vuodesta 83 mut nykyään niin huono että piti lopettaa tilaus :(

en muuten lue lehtiä vessassa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
No niitä inkkareita, siis en duunaa niitä :xmas: vaan luen 1800-1900 luvun tasankojen historiaa.. Historian elävöittäminee, ompelu+käsityöt (vannon, ettei ole pitsinnypläystä, neulomista taikka tavan ompelua :xmas: ) 1700 luvun naisten vaatteet on alkaneet kiinnostamaan.. Tykkään bailata välistä :xmas: , kuuntelen musiikkia paljon ja se menee kappaleen mukaan, ei esittäjän tms. siis fiiliksen mukaan, leffat on intohimoni, tällä hetkellä kaikki mahdolliset länkkärit ja tietty Johnny Depp jonka kanssa menen naimisiin kunhan herra suvaitsee ottaa yhteyttä B) Siis katsomislistalla Dead man. Mitäs vielä.. Matkustelu on bueno, rakastuin Nykkiin ikihyviksi :heart: ja yritän päästä sinen mahd. pian uudelleen. Luen, piirtelen, katselen sinkku elämää telkusta ja kaikenlaisia dokumentteja mitkä vaan käsittelee historiaa tahi tiedettä. Valokuvaaminen mm. on sydäntä lähellä. Ainoniin, siis jousiammuntaa tahtoisin alkaa kunnolal harrastamaan, on aivan sairaan hauskaa!

Kunhan herra suvaitsee ottaa yhteyttä :laugh: .. Mulla työn alla noi deppin leffat, pitäs kerätä kaikki. Koska kävit siellä nykissä? Onko tosiaan käymisen arvoinen? Minkälaista siellä oli?

Jooh, se ei tajua kuinka pahasti se onkaan kulkenut onnensa ohitse B) Mutta mä uskon vakaasti, että tulee pian järkiinsä :heart:
Olihan se ihan nasta mesta :D 24h kaupunki oli elossa. Jos yöllä teki mieli ostaa uusi telkkari niin eikun menoksi, tahi pullo viintä tms. That city never sleeps, onko tuttu slougani :D ? Satoi vaan niin pirusti. Olin viikon ja 5pv oli sateista ja niistä 3 päivää oli hirmu myrsky, soittelivat Suomesta vieläkö olen hengissä. Metrot oli ihan tukossa kun tunnelit tulvi. Turvallinen paikka, poliiseja joka kadun kulmassa *melkein*, ihmiset yltiö ystävällisiä ja ihanaa oli kun jengi vaan tanssi ravintoloissa ja kaupoissa samalla kun duunia tekivät. Aina tuli joku höpöttämään jostain asiasta. Ihana eräs musta nainen, katseltiin samaa leninki takkia ja hän kirosi miksi ei ostanut sitä valkoista kun niitä vielä oli, kaikille oli babe and sweety tms.
Mulle oltiin ainakin kohteliaita ja sain muutamia käyntikortteja jos olisin lähtenyt jonkun pörssihain kanssa lounaalle, siis nou thänk mutta kiitos kumminkin. On hieman erilainen kulttuuri sillä suunnalla. Kaikenlaista nähtävää kaupunki pullollaan, central park oli aivan ihana! Kävin maalis-huhtikuun vaihteessa muistaakseen. Tästä löytys juttua vaikka kuinka ja paljon, mutta nyt ei jaksa :D . Sinne vaan!

Taisin vastailla jo eilen. Mutta nyt sit uudestaan. Elikkä harrastan kutomista, virkkaamista ja eritoten lukemista. Ja sit keräilen Disney-klassikkoja dvd:nä (VHS:t on melkein jo koossa).
Ja mitä haluaisin harrastaa, siitä tuliski pitempi luettelo.

Yhteistyössä