Jäi vähän outo fiilis hieronnasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hierottu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hierottu

Vieras
Yksi tuttava (ei kovin läheinen, vaan vuosia sitten muutaman kerran tavattu ja juteltu vähän mun työpaikalla) muutti tähän lähelle. On tullut ero ja ilmeisesti on yksinäinen yms. uudella paikkakunnalla.
Hän tuli kylään ja juteltiin varmaan pari tuntia. Sitten hän tuli ja kokeili mun niskoja ja sanoi, että ne on jumissa. En oo kyllä ite huomannut mitään...
Sanoi sit, et rupee tohon sohvalle mahalleen, niin hän hieroo (hän on yhdeltä ammatiltaan hieroja) ja kysyi, että onko jotain rasvaa.
Olin ihan, että WHAT... tuntui jotenkin kummalta, ei ees kysynnyt että haluanko, että hän hieroo. :O
No, rupesin sohvalle ja sellanen toppi oli mulla päällä, niin hän kysyi, että uskallanko ottaa paidan pois, et jos ois pyyhe tilalle. sanoin vaan, että en kyllä uskalla!
Sit se hiero mun selän ja "irrotti lavat" tms. sanoi, että lavat on kiinni, vaikka en mä kyllä oo tuntenut mitään.
Rasvas ja hiero ja mä olin ihan, että mitä tässä tapahtuu ja pelkäsin, että se rupee hieroo kohta takamusta... :O
Nyt oikeestaan naurattaa, mut jotenkin tuo oli niin odottamatonta ja outoo. En tiedä oliko sillä jotain taka-ajatuksia vai halusko se vaan olla ystävällinen.
Ehkä mä oon vaan ite outo, kun en osannut olla tuossa tilanteessa oikein rento... en tiiä... olipahan kokemus.

Siis se oli mies. En mä voinut nauttia siitä, kun mulla oli sellanen fiilis, että tää on nyt vähän outoo. :(
Luulen kyllä, että tulee vielä uudestaan hieromaan, kun sano, että ei sitä yhdellä kerralla vielä saa kunnolla hierottua tms.

saattaapa olla että se on ihastunut, tuskin tollasta tekis kellekkään joka oksettais :) mutta en pysty ajattelemaan mitään muuta kun että olisin niin tyytyväinen hieronnasta :D selkä niin jumissa että päätä vihloo..

Olen ollut yli vuoden sinkkuna ja todella kaivannut miestä (ihan halipulaankin), mutta tietysti tää tyyppi on semmonen, että en vois kuvitellakaan mitään... :(
Siis vaikka yritän kuvitella niin en vaan pysty.
Muussa tapauksessa olisinkin varmaan antautunut kokovartalohierontaan... :D

Nyt mä alan ymmärtää miten joku pizzakuskikin voi vaan tulla sisään ja lähennellä naista. Jos ei missään tilanteessa osata sanoa ei kiitos. Ja sit itketään iltapäivälehdille kuinka melkein raiskattiin ja ollaan nyt niin shokissa. SITÄ SUUTA AUKI jos on tilanne joka ei tunnu oikealta!!!

Toinen hyvää hyvyyttään hieroo ja heti mietitään miksi? Onko sillä taka-ajatuksia, voi luoja teitä!

Ei tullut mieleen että halusi vaan olla ystävällinen ja auttaa sua hartijajumin kanssa.

Kieltäydy palveluksesta seuraavalla kerralla ja sano että tunnet olosi kiusalliseksi kun hieroja on (tuttu) mies ja käyt mielummin naishierojalla.

• Tykkää
Reactions: petite
minä kävin koulutetulla ammattihierojalla, joka ensialkuun kehui sääriäni ja luonnettani, sitten jokusen käynnin jälkeen tarjoutui rakastajakseni ja kieltäytyi ottamasta maksua käynnistä. En palannut enää ko hierojalle.

Hmm... jos olisit ottanut paidan pois niin sit olisit ehkä saanutkin pyllyhierontaa ;)
Kun kieltäydyit ottamasta paitaa pois, se oli merkki miehelle ettei saa edetä sinne saakka :D

Kiihottavaa

Kaikki muu tuossa tuntu ihan normaalilta, mutta ei vain kysynyt sulta lupaa. Taisi olla aika innokas. Hierojana sitä ei kyllä oudoksu ihmisiä, mutta itse kyllä kysyn aina että haittaako jos kokeilen (palpoin) lihaksia? Ja olisin kyllä kysynyt että haluaisito tulla hierontaan? Koska hieron kyllä mieluummin hierontapöydällä kuin sohvalla.

Voin valaista asiaa, että itse ei välttämättä tiedosta onko lihaksesi jumissa. Varsinkaan jos et osaa sitä katsoa. Tuttusi huomannut ehkä ryhdissäsi jotain. Tuo että yläosa riisutaan on ihan normaalia hieronnassa. Miten muuten sen luulet tapahtuvan? Vaatteiden läpikö?! Lavanirrotus on yksi ihan "klassisen hieronnan" perusjuttuja.

Tuli mieleen että et ole tainnut käydä aikaisemmin ihan perushierojalla. Asiallinen ja ammattinsa osaava hieroja (koulutettu hieroja) ei tee mitään intiimihierontaa, että turha sitä on pelätä. Muutoinkin nuita alueita varotaan. Toki pakaratkin voidaan hieroa. Onhan ne isoja lihaksia jotka voivat oikeasti olla ihan älyttömän jumissa. Ja voin vakuuttaa että vaikka olet hierojalla vain pyyhe päällä, ei se kyllä saa hierojassa itsessään mitään kiksejä aikaan:)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26009333]minä kävin koulutetulla ammattihierojalla, joka ensialkuun kehui sääriäni ja luonnettani, sitten jokusen käynnin jälkeen tarjoutui rakastajakseni ja kieltäytyi ottamasta maksua käynnistä. En palannut enää ko hierojalle.[/QUOTE]

Joo niin varmaan:) Ihan oikeasti! Mistä mielen syövereistä te nuo juttunne kaivatte? Taidat itse haaveksia ja fantasioida tuollaisesta, vähän nii kuin jotkut lääkärillä käynnistä;) Se on kumma miksi pitää vetää joku thai-hieronta -ajatus+ aina mukaan.

Joo niin varmaan:) Ihan oikeasti! Mistä mielen syövereistä te nuo juttunne kaivatte? Taidat itse haaveksia ja fantasioida tuollaisesta, vähän nii kuin jotkut lääkärillä käynnistä;) Se on kumma miksi pitää vetää joku thai-hieronta -ajatus+ aina mukaan.

no, valitettavasti kertomani on 100% tosi. Kyseessä oli mies-fysioterapeutti. Harkitsin asiassa valitustakin, mutta pelkäsin juuri sitä, ettei minua uskottaisi.

Yhteistyössä