Mä oon vähän huolissani mun 2 votiaasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuuluuko tähän ikään joku kiukku-kausi?? Tyttö meinaan kiukuttelee yleensä melkeinpä koko ajan, kiusaa sisaruksiaan; mm. repii hiuksista, puree, lyö... (tähän toki puutun tiukasti)
Tyttö heräilee iltayöstä usein itkien ja haluaisi mun viereen nukkumaan, en ota mutta hän tulee sitten myöhemmin yöllä kun itsekkin olen jo nukkumassa..
Välillä valittaa että silmiin sattuu..? Hieroo silmää ja valittaa, kun kysyn sattuuko, niin vastaa joo..
Nyt tosin ollaan oltu kauan kipeinä, korvatulehdusta, flunssaa, kuumetta...
Jotenkin mua vaan huolettaa :(

Ootko UHMAIÄSTÄ kuullu koskaan? Lapsi siis uhmaa = kokeilee rajojaan (yhä uudestaan ja uudestaan..)

Silmäoireet ei luultavasti liity tohon kiukkuun ym mitenkään,tai sitten hieroo kiukuspäissään harminkyyneleitä niin että sattuu.. Onko toi silmäjuttu tullu nyt sairastelun aikana,voisko olla silmätulehdusta? Tai onko allergiat tutkittu? Monet saa allergiaoireita esim joulukuusesta ja joulukukista.. Nää nyt tuli mieleen kun tähän aikaan vuodesta tuskin on ulkoilmassa mitään siitepölyä tms..

Mun esikoisella ei oo vielä koskaan ollu noin kovaa uhmaa.. Mutta kai lapsilla sitten voi olla kovinkin isot temperamenttierot.
Silmäoireita on ollut jo ennen kipeeks tuloa, mutta niissä oli taukoa ja nyt huomasin et ne taas palas.

Yhteistyössä