Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Toivon lämpimästi, että tuo radikaalileikkaus siula auttaa. Ja tiedän nuo ympäristön reaktiot ja kaiken tuon muun paskan mitä krooninen kipu tuo. Voimia siule Heavyfreak :hug:
Ja tuolle 5 pakettia buranaa kaapissa, kyllä täälläkin on toinen aiemmin helvetisti lääkkeitä käyttämään joutunut ja aina olen kärryillä kestänyt, enkä rajoja ylittänyt. Jos rajat täyttyivät eikä pystynyt olemaan niin silloin oli lähtö lääkäriin. Kroonisesta kivusta kärsivällä ei pari pakettia lääkkeitä paljon auta ja pitkälle riitä. En ainakaan mie jaksanut alvariinsa ravata apteekissa, jos nyt milloin pystyi ravaamaan ees siihen lähikauppaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 5 pakettia buranaa kaapissa:niimpä, itse olen kamalaan hammassärkyyn vetänyt maksalle vaarallisen määrän panacodeja, oli aamullakin vielä nuppi sekaisin... Tirskahti mätää oikein kun hammaslääkäriin vihdoin pääsin. Otin aina vain uuden kun kuvittelin sen vihdoin auttavan... Ei pitäis kotona säilyttää paljoa särkylääkettä, tarpeeks kova kipu kun tulee niin ne vetää vaikka kaikki siinä toivossa että kipu lähtee. Ei sitä siinä vaiheessa tajua ettei voi ottaa... Migreeni on toinen, paha kohtaus kun tulee, voin syödä lääkkeitä vaikka vartin välein "kun se ei auttanut ollenkaan"
Alkuperäinen kirjoittaja heavyfreak:Mulla on paljo mielessä ollu tää keskustelu. Varmasti siksi että aihe on mulle niin ajankohtainen. Pelkkä odottaminen myös turhauttaa.
Mä mietin kans tota lääkäreiden lääkkeidenmääräyssysteemiä. Joka pikku rasahdukseen ne kyllä määrä ämpärikaupalla Buranaa ja Panadolia ja muita näitä "hyväksyttyjä" lääkkeitä. Mutta kun se kipu nousee sille tietylle tasolle, auttamishalu tyssää siihen. Tarjotaan just näitä emm. Lääkkeitä tai korkeintaan Tramalia tai Panacodia. jos ne ei passaa niin se on voi voi..
viime kesänä sain Meikussa Oxynormia 5 päivää jatkuvaasti joten kipu on kovaa. Sieltä ku mä pääsin ulos ni mä kysyin lääkäriltä et onks yhtään mitään mitä se vois kirjoittaa. Mä pelkään sitä kipua. Ei. Ei ole yhtään mitään mitään.. Muka.. luojan kiitos mä pääsin sille yksityiselle joka oikeesti tajus tilanteen..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen ollut niin kipiä joskus, että en pahemmin nukkunut ja itkin kivun ja väsymyksen takia. Ei siihen kipuun olisi auttanut mikään diipadaapa vaan panacod auttoi. Tavallinen burana ei auttanut yhtään mitään.